Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (66)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-044$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Даценко В.М. 
Дьогтеполімерні бетони підвищеної довговічності на основі в'яжучих, модифікованих відходами виробництва стиролу та полістиролу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / В.М. Даценко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено шляхи підвищення довговічності дьогтеполімербетонів за рахунок цілеспрямованого регулювання структури та властивостей кам'яновугільних дьогтів введенням до їх складу відходів виробництва стиролу та полістиролу. Розроблено технологію виготовлення кам'яновугільних дьогтів, модифікованих кубовими залишками ректифікації стиролу, які забезпечують підвищення довговічності дорожніх покриттів, побудованих з використанням дьогтеполімерних в'яжучих. З'ясовано характер впливу технологічних та погодно-кліматичних факторів на властивості кам'яновугільних дьогтів, модифікованих відходами виробництва стиролу та полістиролу, а також дьогтеполімербетонів, виготовлених з використанням дьогтеполімерних в'яжучих. Показано, що дьогтеполімербетони за показниками фізичних і механічних властивостей перевищують вимоги стандарту щодо дьогтебетонів I марки, характеризуються підвищеними значеннями кута внутрішнього тертя та коефіцієнта зчеплення, меншим показником температурної чутливості механічних властивостей, що свідчить про підсилюючу дію дьогтеполімерного в'яжучого на зсувостійкість бетону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 + Н363 +
Шифр НБУВ: РА344500

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Адель Абдулкарім Мухаммед Курді 
Закономірності розвитку руйнувань нежорстких дорожніх одягів як основа для планування ремонтних робіт (на прикладі автомобільних доріг Ємену): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Адель Абдулкарім Мухаммед Курді ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано стан та особливості експлуатації автомобільних доріг за умов жаркого клімату (на прикладі доріг Ємену). Визначено, що для удосконалення планування ремонтів нежорстких дорожніх одягів необхідно встановити закономірності їх руйнувань під комплексною дією транспортних засобів та погодно-кліматичних факторів. За результатами теоретичних досліджень та на підставі аналізу результатів випробувань дорожніх одягів розроблено математичну модель розвитку руйнувань різних типів: вибоїн, викришування, руйнування кромки одягу, відбитих, поперечних, поздовжніх та алігаторних тріщин. Висвітлено алгоритм та програму розрахунків для прогнозування об'ємів руйнувань на ЕОМ. Доведено, що розраховані площини руйнувань збігаються з експериментальними значеннями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044 +
Шифр НБУВ: РА320081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Смолянюк Р.В. 
Оцінка експлуатаційного стану дорожніх покриттів на основі вдосконалення методів вимірювання рівності та зчіпних якостей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Р.В. Смолянюк ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2005. — 25 с. — укp.

Обгрунтовано принципово новий підхід щодо оцінки рівності та зчіпних якостей дорожнього покриття, який полягає у диференціації впливу нерівностей на коливання підвіски автомобіля за різних режимів руху та врахуванні їх комплексної дії та неоднорідності розподілу за шириною. Встановлено закономірності впливу нерівностей на коливання підвіски автомобілів під час виконання маневрів. Вперше запропоновано оцінювати рівність дорожнього покриття з урахуванням основних режимів руху автомобіля. Розроблено нову методику оцінки якості покриття на базі використання таких критеріїв: коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям, різниці між максимальною та мінімальною величиною даного показника, ступеня шорсткості та рівності поверхні. Відповідно до міжнародних індексів рівності IRI розроблено "Рекомендації щодо оцінки зчіпних якостей дорожніх покриттів з урахуванням неоднорідності по площі проїзної частини", впровадження яких забезпечить своєчасне виконання ремонтних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 +
Шифр НБУВ: РА339559

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Якименко Я.М. 
Підвищення надійності конструкцій дорожнього одягу нежорсткого типу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / Я.М. Якименко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено закономірності зміни показників міцності, деформативності та неоднорідності асфальтобетону в діапазоні зміни експлуатаційних температур і швидкості навантаження. Розроблено методику оцінки надійності в процесі експлуатації та проаналізовано надійність в залежності від зміни інтенсивності руху, міцності, деформативності та неоднорідності конструкції в добовому та річному циклах. Одержано неповне квадратичне рівняння регресії, що дозволило адекватно апроксимувати залежність коефіцієнта динамічності автомобіля від висоти нерівності на дорозі та швидкості руху автомобіля. Удосконалено метод оцінки та забезпечення надійності нежорсткого дорожнього одягу з урахуванням динамічної дії та зміни погодно-кліматичних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044-021.1
Шифр НБУВ: РА372099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Островерхий О.Г. 
Проектування тонкошарових емульсійно-мінеральних покриттів дорожніх одягів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.Г. Островерхий ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Розроблено метод проектування тонкошарових дорожніх покриттів з литої емульсійно-мінеральної суміші (ТЕМП). Встановлено характеристики напружено-деформованого стану тонкошарових покриттів. Запропоновано метод розрахунку ТЕМП нежорсткого одягу автомобільних доріг за двома критеріями: міцності на зсув і вирівнювання основи. Отримано теоретичний розв'язок про вплив нерівностей верхньої та нижньої поверхонь покриття на його товщину. Визначено основні фізико-механічні та розрахункові показники матеріалу з литої емульсійно-мінеральної суміші та експлуатаційні якості ТЕМП. Встановлено область раціонального використання ТЕМП за міцністю, рівністю й економічною ефективністю та визначено термін його служби за вітчизняних умов. Розроблено та впроваджено метод проектування ТЕМП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02-02
Шифр НБУВ: РА318631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Булах Є.О. 
Удосконалення методів оцінювання деформативності дорожніх конструкцій: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / Є.О. Булах ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено параметри конструкції обладнання для створення навантаження за статистичних штампових випробуваннях дорожніх конструкцій, використання якого підвищує точність статичних випробувань за рахунок усунення впливу чаші прогину покриття від коліс великовагової техніки на результати випробувань і виключення температурної деформації конструкції прогиноміра під впливом сонячних променів. Розроблено математичну модель динамічного навантаження дорожньої конструкції, що враховує не тільки перший, а й наступні удари та відкоси ударника від покриття. Виявлено доцільність і доведено ефективність застосування як вимірюваного параметра для оцінювання деформативності дорожніх конструкцій динамічним методом накопиченої суми переміщень ударника під час руху його вгору за виконання серії ударів по покриттю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044-01-07с
Шифр НБУВ: РА371684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Ільченко В.В. 
Удосконалення оцінки шорсткості поверхні дорожнього покриття: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / В.В. Ільченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Здійснено науково-практичне обгрунтування та дослідження способу оцінювання зчіпних якостей дорожнього покриття за параметрами шорсткості його поверхні. Установлено параметри, які характеризують структуру даної поверхні, порядок їх визначення за профільним методом, а також мінімально необхідний обсяг вимірювань. Запропоновано аналітичні залежності, які базуються на математичному моделюванні процесу взаємодії колеса з дорожнім покриттям, для визначення коефіцієнта зчеплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044.02 +
Шифр НБУВ: РА339464

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Гавриленко С.В. 
Удосконалення проектування нежорстких дорожніх одягів, оптимальних для заданих умов: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.В. Гавриленко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання управління проектами будівництва та реконструкції автомобільних доріг. На підставі результатів проведених досліджень встановлено, що одержання оптимальної для заданих умов конструкції дорожнього одягу є важливим елементом покращання якості й ефективного використання ресурсів у проектах будівництва і реконструкції автомобільних доріг. Визначено основні аспекти забезпечення якості проектів, запропоновано та класифіковано критерії, які необхідно враховувати для одержання оптимальних конструкцій дорожнього одягу, розроблено нову концепцію їх пошуку. Запропоновано методику та алгоритм пошуку оптимальної конструкції нежорсткого дорожнього одягу для заданих умов. Розроблено комп'ютерну програму та експериментально підтверджено достовірнісь розробок. Результати дослідження впроваджено у реальних проектах реконструкції автомобільних доріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044-02 +
Шифр НБУВ: РА332389

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського