Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.84$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Зеленько Ю.В. 
Ліквідація екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.01 / Ю.В. Зеленько ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено шляхи міграції дизельного палива та бензину у контексті найбільш поширених типів грунтів України за різних умов. Проаналізовано особливості використання відходів різних виробництв для поглинання розлитих під час аварій нафтопродуктів. Наведено результати досліджень кінетики поглинання, а також поглиначої здатності поглиначів щодо нафтопродуктів. Встановлено вплив природи нефропродукту та механізму процесів. Запропоновано метод поглинання розливів нафтопродуктів шляхом використання сорбентів, що є відходами підприємств металургійної, енергетичної, будівельної та деревообробної промисловостей України, а також деякі природні матеріали. Визначено високу поглинальну здатність тирси та стружок деревини хвойних пород щодо бензину, що узгоджується з квантово-хімічними розрахунками систем "ароматичний вуглеводень - молекули целюлози". Розроблено технологію ліквідації екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84 н6 + П032.518 + Ц9-532 + Х859(4УКР)021.13 +
Шифр НБУВ: РА336566

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
Категорія: Транспорт   
2.

Байтала М. Р. 
Підвищення ефективності локалізації пожеж нафтопродуктів на залізничному транспорті: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.02 / М. Р. Байтала ; Нац. ун-т цивіл. захисту України. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано й обгрунтовано підхід щодо прийняття управлінських рішень за локалізації пожежі нафтопродукту на залізничному транспорті. Побудовано математичну модель нагріву цистерни з нафтопродуктом під тепловим впливом пожежі, яка враховує нерівномірність її нагріву. Модель дозволяє одержати розподіл температур на поверхні цистерни в довільний момент часу. Показано, що використання традиційного підходу, який базується на припущенній про рівномірний нагрів поверхні цистерни, призводить до похибки близько 50 % за умов оцінювання температури цистерни. Побудовано модель теплової дії на цистерну потоків нагрітого повітря та продуктів горіння, що підіймаються над осередком горіння. Експериментальна перевірка моделі засвідчила середню похибку за умов оцінювання температури близько 13 %. Побудовано імітаційну модель пожежі на залізничному транспорті, яка дозволяє визначити найнебезпечніші варіанти розвитку пожежі за різних умов: для цистерни на відкритій місцевості, яка рухається або не рухається; для цистерни в депо. Розроблено програмний комплекс, який реалізує побудовані моделі та призначений для проведення штабних навчань, побудови оперативних планів пожежогасіння, розробки плану локалізації та ліквідації пожежі в бойовій обстановці. На підставі порівняння методів прогнозування розвитку пожежі та розробки рекомендацій щодо її локалізації, які базуються на використанні програмного комплексу та застосуванні експертного методу, показано, що використання програмного комплексу дозволяє підвищити ефективність локалізації пожежі на 28 %, скоротившти кількість сил і засобів на 38 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84 н68
Шифр НБУВ: РА380560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського