Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=О280.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Вернигора Р.В. 
Підвищення ефективності функціонування залізничних станцій як ергатичних систем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Р.В. Вернигора ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 21 с. — укp.

Створено функціональну ергатичну модель залізничної станції, у якій людина приймає безпосередню участь у процесі моделювання, виконуючи функції диспетчера. Використання таких моделей дозволяє врахувати управлінську діяльність персоналу (людський фактор) під час моделювання роботи станції та за рахунок цього підвищити вірогідність одержаних результатів. Технологічний процес роботи станції формалізовано на базі детермінованого скінченного автомату, що дозволяє адекватно моделювати функціонування залізничних станцій всіх типів без обмежень за складністю та структурою технологічного процесу, а також забезпечує можливість інтерактивної участі людини-диспетчера у процесі моделювання. Формалізовано та розв'язано задачу вдосконалення техніко-технологічних параметрів станцій як задачу векторної оптимізації, що дозволяє визначати раціональний комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення конструкції та технології роботи станцій, приймати обгрунтоване рішення з урахуванням вартості проекту й ефекту від його реалізації. Запропоновано критерій оцінювання рівня професійної підготовки диспетчерського персоналу залізничних станцій, який базується на методах дискримінантного та кластерного аналізу. Визначення критерію здійснюється з використанням імітаційних тренажерів і дозволяє одержати об'єктивну оцінку готовності персоналу станцій, функціонально взаємопов'язаного з оперативним керуванням їх роботою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25 +
Шифр НБУВ: РА335301

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Чеклов В.Ф. 
Розробка нових технічних засобів автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.Ф. Чеклов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Запропоновано нові технічні засоби автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках шляхом підвищення їх переробної спроможності та внаслідок скорочення часу розформування потягів. Розроблено експериментальні моделі закріплення потягів та автоматизованого регулювання швидкості відчепів, що відтворюють реальні умови роботи стопорних механізмів у парках станцій та гіркового локомотиву на сортувальній гірці. Удосконалено технологію насуву потягів за допомогою автоматизації процесу їх закріплення. Запропоновано методи регулювання швидкості відчепів на автоматизованих сортувальних гірках шляхом інтеграції нових функціональних задач щодо мінімізації експлуатаційних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32 +
Шифр НБУВ: РА333717

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бобровський В.І. 
Теоретичні основи удосконалення конструкції та технології роботи залізничних станцій: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / В.І. Бобровський ; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2002. — 33 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему удосконалення конструкції та технології роботи залізничних стацій на базі математичного моделювання. Розроблено інтегровану систему геометричних і функціональних моделей для аналізу та синтезу станцій. Геометричні моделі відображають конструкцію колійного розвитку станцій та використовуються для його синтезу. Функціональні моделі використовуються для аналізу станцій та дозволяють одержати оцінку їх ефективності, необхідну для пошуку шляхів покращання конструкції та технології станції. Розроблено теоретичні засади та створено функціональні моделі основних станційних підсистем: парків станцій та підходів до них, сортувальних гірок і районів формування. Функціональні моделі, які здійснюють імітаційне моделювання підсистем, побудовано з використанням системного підходу та мають ієрархічну структуру. Розроблену сукупність моделей можна використовувати як базову в автоматизованій системі прийняття рішень для оцінки та вибору раціонального комплексу заходів щодо підвищення ефективності експлуатації станцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25 +
Шифр НБУВ: РА323167

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Мацюк В.І. 
Удосконалення системи розвозу місцевих вагонів в залізничному вузлі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.І. Мацюк ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Визначено принципові недоліки та резерви покращання ефективності функціонування залізничних вузлів України як складних технологічних систем у частині переробки місцевого вагонопотоку. Проведено дослідження та класифіковано дані вузли за ступенем розвитку. Введено поняття "розвинений" залізничний вузол. Запропоновано розглядати залізничний вузол як складну технологічну систему, яка має певні ознаки, а саме: активну (цілеспрямовану), штучно створену, людино-машинну, відкритого типу, самостійну, неформальну та добре організовану. На прикладі Київського вузла встановлено розподілення обсягів загальновузлової місцевої роботи між станціями вузла, параметрів вхідних і вихідних вагонопотоків основних вантажних станцій. Побудовано метод на основі принципів розробленого комплексу математичних моделей, який має суттєві переваги, оскільки його алгоритм дозволяє визначити оптимальне місце концентрації технічної переробки місцевих вагонів відповідно до вибраних параметрів і критеріїв оцінювання незалежно від складності, фізичної конфігурації, кореспондеції та інших місцевих умов розвинених вузлів. На прикладі Київського вузла визначено оптимальні місця концентрації технічної переробки місцевого вагонопотоку за критеріями мінімізації відстані та часу. Розроблено дві альтернативні моделі розвозу місцевих вагонів. Застосування даних розробок дозволяє скоротити відстань і час маршрутів слідування місцевих вагонів, а також зменшити потребу у локомотивах передавального руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25 +
Шифр НБУВ: РА361634

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Ковальов А.О. 
Удосконалення технології роботи під'їзних колій незагального користування і вантажних станцій магістрального транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.О. Ковальов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше формалізовано технологію взаємодії промислового та магістрального залізничного транспорту на основі комплексу моделей стохастичного програмування та методу динаміки середніх. Запропоновано новий спосіб обгрунтування раціонального часу знаходження вагонів на під'їздних коліях під час виконання технологічних операцій. Одержано номограми залежностей, які дозволяють прогнозувати кількість вагонів під час здійснення кожної технологічної операції. Удосконалено метод визначення раціонального технічного рівня під'їзної колії на підставі використання моделі технології її функціонування, а також станції примикання. Запропоновано метод вибору оптимального виду доставки вантажу на підприємство з урахуванням результатів прогнозування показників роботи під'їзних колій і станцій примикання. Обгрунтовано комплекс задач, що вирішуються на АРМ оперативного персоналу вантажних станцій і транспортних цехів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25 +
Шифр НБУВ: РА342482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Топчієв М.П. 
Удосконалення технології роботи технічних засобів сортувальних станцій на основі ресурсозбереження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.П. Топчієв ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Удосконалено технологію маневрової роботи на сортувальній станції на підставі використання ресурсозберігаючого підходу з урахуванням впливу експлуатаційних і конструктивних факторів та вибору раціональних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальних гірок. Запропоновано кореляційну математичну модель для визначення коефіцієнта стійкості функціонування сортувальної станції під час проведення маневрової роботи у парках приймання - відправлення і на сортувальній гірці. Одержано номограми залежностей основних технологічних показників у межах інтервалу довіри коефіцієнта стійкості для оперативного контролю та управління маневровою роботою за умов раціонального використання та економії паливно-енергетичних ресурсів. Запропоновано математичну модель процесу розформування потягів на сортвальній гірці як модель динамічного програмування, що дозволяє визначити раціональні конструктивні та технологічні параметри за критерієм витрат паливно-енергетичних ресурсів та одержано номограми залежностей витрат палива маневровими локомотивами від довжини потягу за різного розташування відчепів і конструктивних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальної гірки. Удосконалено методи розрахунку витрат палива під час проведення маневрових операцій за рахунок обліку множини експлуатаційних і конструктивних факторів. Уточнено структуру інтегрованої до комплексної системи електронного обміну даними локальної інформаційної мережі сортувальної станції, використання якої забезпечує виконання маневрової роботи за умов ресурсозбереження на АРМ маневрового диспетчера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.3 +
Шифр НБУВ: РА333244

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського