Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=О275.77$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бовчалюк С.Я. 
Моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.Я. Бовчалюк ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено та реалізовано моделі, методи та засоби інформаційної технології паралельного логічного керування об'єктами залізничної автоматики. Досліджено сучасні інформаційні технології, які використовуються для логічного керування об'єктами залізничної автоматики, виявлено їх недоліки, зокрема, в питаннях швидкодії та вірогідності реалізації логічних функцій, а також трудомісткості програмування алгоритмів керування. Вперше одержано математичну модель логічного керуючого автомата паралельної дії, який на відміну від існуючих керується потоком станів входів, що дозволяє підвищити швидкодію та вірогідність реалізації функцій логічного керування. Розроблено універсальний алгоритм функціонування та синтезовано структуру логічного керуючого автомата. Запропоновано концепцію створення, розроблено синтаксис і семантику удосконаленої мови програмування паралельного логічного керування ЯПЛК-М. Запропоновано метод програмування алгоритмів паралельного логічного керування, що забезпечує автоматичну трансляцію створеної технологічної мови у мову програмування ПЛІС-контролерів і дозволяє знизити кількість можливих помилок під час розробки керуючих програм. Розроблено HDL-модель логічного керуючого автомата паралельної дії, на базі якого синтезовано структуру ПЛІС-контролера паралельної дії як функціонально завершеного пристрою. Створено експериментальний зразок ПЛІС-контролера паралельної дії. Запропоновано метод оцінювання інформаційних технологій, який дозволяє зробити порівняльне дослідження створеної технології з традиційними та визначити зону раціонального використання інформаційної технології паралельного логічного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.77 +
Шифр НБУВ: РА357236

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кійко А.І. 
Підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / А.І. Кійко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів за рахунок створення та впровадження мікропроцесорних систем виявлення межових сил зчеплення колісних пар з рейками, а також покращання тягово-зчіпних властивостей, зменшення паливно-енергетичних й експлуатаційних витрат електровозів. Запропоновано математичну моедль, методику й алгоритми моделювання на ПЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-015.2 + О275.77 +
Шифр НБУВ: РА361944

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Ананьєва О.М. 
Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ананьєва ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць шляхом формування у реальному часі додаткового інформаційного забезпечення про їх стан і умови експлуатації. Проаналізовано структуру та параметри хвильових сигналів безстикових тональних рейкових кіл, що дозволяє обгрунтувати теоретичні положення про можливість побудови та реалізації хвильових методів контролю їх стану. Розроблено математичну модель для установлення впливу руху поїзда на частоту відбитого сигнального струму, що дозволяє визначати реальну швидкість руху та координати рухомого складу на ділянці залізниці за результатами вимірювання зрушення частоти будь-якої з гармонік напруги відбитої хвилі. Удосконалено математичну модель, яка дозволяє впровадити фазовий метод визначення наявності на ділянці залізниці рухомих одиниць шляхом обробки послідовності оцінок осей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.773 +
Шифр НБУВ: РА360415

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського