Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О211-022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Сисин М.П. 
Вплив фізичних та геометричних характеристик залізничної колії на її напружено-деформований стан: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / М.П. Сисин ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 23 с. — укp.

Розроблено нові математичні моделі взаємодії колії та рухомого складу, а також методики визначення фактичних геометричних і пружних характеристик дослідженої ділянки залізничної колії, які, на відміну від існуючих моделей і методик, передбачають врахування нелінійної пружності окремих опор за взаємодії колії та рухомого складу, що дозволяє адекватно відобразити динамічні процеси у залізничній колії, на підставі результатів експериментальних досліджень. Установлено закономірності імовірнісного розподілу параметрів геометричних нерівностей колії у вертикальній площині та їх взаємозв'язок з існуючою бальною оцінкою стану колії, що дає змогу враховувати у розроблених моделях узагальнений геометричний стан одного кілометра колії відповідно до існуючої класифікації якісної оцінки стану колії. Одержано та проаналізовано співвідношення напружено-деформованого стану колії та параметрів ізольованої нерівності на ній, за якими оцінено вплив якісного стану колії на її роботу під навантаженням рухомого складу. Для оцінювання необхідної пружності рейкових скріплень використано критерій вібраційного розкладання баластного шару, який дозволяє уточнити дані оцінювання впливу вертикальної пружності колії та її елементів на їх роботу під динамічним навантаженням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022 +
Шифр НБУВ: РА358617

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Коваленко А.В. 
Удосконалення параметрів вагона і верхньої будови колії з урахуванням їх механічної взаємодії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.В. Коваленко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Уперше для транспортного механічного комплексу "вагон - рейкова колія у місці стикової нерівності" одержано залежності прогинів приймаючої рейки колії під першою шпалою на фазі їх зростання від експлуатаційних і конструктивних параметрів транспортного засобу і верхньої будови колії. За методами числових досліджень з урахуванням знайдених залежностей розв'язано задачу визначення механічних параметрів вагона та колії раціонального й оптимального типів, які забезпечують задані характеристики їх взаємодії. Результати, одержані завдяки проведеному дослідженню, використовуються як практичні рекомендації щодо вибору експлуатаційних і конструктивних параметрів вагона та верхньої будови колії на етапах проектування та удосконалення транспортних засобів, а також розробки їх швидкісних режимів руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О211-022 + О24-02 +
Шифр НБУВ: РА351266

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Лагута В.В. 
Удосконалення проектування кривих залізничної колії в плані: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / В.В. Лагута ; Дніпропетров. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. — Д., 2002. — 17 с. — укp.

Рзглянуто задачі побудови перехідної кривої раціональної форми залізничної колії з прямої ділянки на кругову, побудови кривої раціональної форми між двома прямими ділянками залізничної колії, що знаходяться під кутом одна до одної, без кругової вставки, з виконанням обмеження на значення другої похідної кривизни. Запропоновано розв'язання задачі визначення параметрів проектування перехідної кривої раціональної форми. Задачу раціональної виправки багаторадіусної залізничної кривої розглянуто, грунтуючись на засадах мінімізації робіт на рихтовку колії, з виконанням обмежань для здвигів у фіксованих точках натурної кривої. Представлено розв'язання задачі визначення раціональної виправки кривої на базі теорії кривих, кластерного аналізу та глобальної оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022
Шифр НБУВ: РА319577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського