Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (71)Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Н820.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Будівництво   
1.

Щурова В.А. 
Архітектурно-планувальна організація міської забудови у зоні впливу транспортно-пересадочних вузлів: Автореф. дис... канд. архіт.: 18.00.04 / В.А. Щурова ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено зміст понять мережі та зон впливу транспортно-пересадочних вузлів, розглянуто основні напрямки та історичні етапи їх еволюції. Визначено базові типи архітектурно-планувальної організації міської забудови у зонах впливу транспортно-пересадочних вузлів і розглянуто шляхи їх природних перетворень у процесі розвитку. Сформульовано сучасні вимоги щодо формування транспортно-пересадочних вузлів та архітектурно-планувальної організації міської забудови у зоні їх впливу. Систематизовано напрямки удосконалення та перспективи розвитку архітектурно-планувальної організації забудови транспортно-пересадочних вузлів. Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід проектування та забудови міських територій у зоні їх впливу. Визначено основні етапи та стадії природного розвитку транспортно-пересадочних вузлів. З урахуванням природної динаміки їх змін розроблено рекомендації щодо удосконалення архітектурно-планувальної організації міської забудови. Результати наукового дослідження впроваджено у практику проектування та навчальний процес підготовки архітекторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 +
Шифр НБУВ: РА339737

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Ал-Заідіеен Слеіман 
Вишукування раціональних транспортно-планувальних рішень пішохідних зон у центрах міст Іорданії (на прикладі міста Амман): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / Ал-Заідіеен Слеіман ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено містобудівну класифікацію пішохідних зон (ПЗ) з урахуванням кліматичних та інших особливостей міст Іорданії. Виявлено фактори, які впливають на ефективність функціонування ПЗ, визначено їх кількісні показники. Встановлено регресійні залежності між кількістю дорожньо-транспортних пригод і довжиною вулично-дорожньої мережі (ВДМ), що дозволяють прогнозувати дані показники. Розроблено математичну модель розподілу руху пішоходів на заданій планувальній структурі ВДМ; комп'ютерну програму забезпечення моделювання руху транспорту у районах міста, що дозволяє обчислити доцільність запровадження пішохідних зон на існуючій ВДМ; програмне забезпечення для розв'язання задачі безпечного переходу пішоходами магістралей, що оточують пішохідні зони; укрупнений алгоритм проектування і запровадження пішохідних зон в центрах міст Іорданії (на прикладі м.Амман) з урахуванням нових нормативів і економічних показників; створено математичні моделі та програмне забезпечення для розв'язання задач оптимізації розміщення пішохідних зон у центрах міст і розрахунки параметрів їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5
Шифр НБУВ: РА310732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
3.

Рябова О.В. 
Методи архітектурного моделювання міських громадсько-транспортних вузлів: автореф. дис... канд. архіт.: 18.00.01 / О.В. Рябова ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід визначення конфліктних ситуацій, механізм становлення й особливості архітектурно-планувальної організації громадсько-транспортних вузлів (ГТВ), зокрема, у містобудівних системах Донбасу. Створено метод виявлення конфліктних ситуацій, запропоновано методику класифікації громадсько-транспортних сполучень. Розкрито сутність поняття громадсько-транспортного вузла, розроблено типологію ГТВ. Досліджено взаємозв'язки ГТВ з системними компонентами міського середовища. На базі системних принципів розроблено моделі функціональної й архітектурно-просторової структури ГТВ міст Донбасу. Охарактеризовано фактори архітектурного моделювання ГТВ. Створено структурно-логічну модель їх формування, функціонування та розвитку. Розроблено метод архітектурного моделювання ГТВ, наведено методичні рекомендації з архітектурно-планувальної організації ГТВ. Визначено напрями розвитку ГТВ в архітектурно-планувальній структурі міст Донбасу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 +
Шифр НБУВ: РА355396

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
4.

Стародуб І.В. 
Методи містобудівної організації транспортно-планувальної системи великих міст України (на прикладі м. Рівне): автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / І.В. Стародуб ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт.. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан і проблеми розвитку існуючих транспортно-планувальних систем великих міст України. Виявлено та класифіковано фактори й умови, що впливають на функціонування транспортно-планувальної системи міста. Визначено ступінь впливу всіх складових транспортно-планувальної системи на її функціонування. Здійснено прогноз можливого розвитку та завантаження вулично-дорожньої мережі великих міст України. Експериментально досліджено закономірності утворення та характеристики транспортних і пішохідних потоків, вивчено тенденцію їх зростання, запропоновано критерії оцінки якості організації міського руху. Запропоновано алгоритм перерозподілу транспортних потоків, в якому враховано реальну пропускну спроможність перегонів, їх складність і вузли. Розроблено теоретичну модель організації транспортно-планувальної системи у великих містах. Вміщено методику вибору варіанта організації транспортно-планувальної системи міста за умов зміни факторів, що впливають на її функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 +
Шифр НБУВ: РА354943

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
5.

Толок О.В. 
Містобудівні методи підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі (на прикладі міст Донецької області): автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Толок ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Удосконалено існуюче та розроблено нове методичне забезпечення прийняття рішень про доцільність застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на різних етапах містобудівного проектування з використанням методів математичного моделювання. З застосуванням системого підходу досліджено стан безпеки руху у містах. Розроблено багатофакторні математичні моделі оцінювання його стану. Виявлено закономірності впливу величини інтенсивності руху транспорту на безпеку руху на нерегульованих перехрестях. Розроблено новий підхід до досліження розподілу дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі, який передбачає виділення на вулично-дорожній мережі небезпечних для руху зон. Розроблено та формалізовано процедуру обгрунтування доцільності застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на етапі проектування комплексної схеми організації дорожнього руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 + О808.020.3 +
Шифр НБУВ: РА364728

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
6.

Стельмах О.В. 
Містобудівні принципи і методи формування системи паркування легкових індивідуальних автомобілів в крупних та найкрупніших містах України (на прикладі м.Києва): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Стельмах ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Запропоновано визначення місць паркування автомобілів як функціональної підсистеми у структурі транспортного обслуговування в містах, обговорено особливості паркування автомобілів. Виявлено перспективні тенденції розвитку містобудівних факторів та умов, що впливають на її формування, встановлено основні параметри подальшого розвитку. Розроблено методи дослідження та організації системи паркування, зокрема: визначення потреби в місцях паркування легкових індивідуальних автомобілів; розміщення їх в плані міста; визначення типу стоянок (в тому числі оцінок можливості організації вуличних стоянок, вибору їх типу в економічному аспекті та екологічного впливу роботи).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 +
Шифр НБУВ: РА328985

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського