![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Н623.031.23$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Перевозник І.А. Прогнозування параметрів і навантаженості малогабаритних ковшових навантажувачів з регульованими гідрооб'ємними передачами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / І.А. Перевозник ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.Дисертація присвячена розробці методів прогнозування головних параметрів і навантаженості малогабаритних навантажувачів із регульованими вручну гідрооб'ємними трансмісіями в тяговому приводі, необхідних для проектування машин з найвищими техніко-експлуатаційними показниками й удосконаленню машин, що випускаються серійно. Моделюванням серійних процесів на ЕОМ і натурними іспитами навантажувачів установлені режими навантаження і найбільші зусилля на робочому обладнанні й у тяговому приводі. Виявлено тепловий режим роботи гідрооб'ємного тягового привода і подані рекомендації по удосконаленню його системи теплообміну. Запропоновано методику прогнозування основних параметрів малогабаритних навантажувачів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-5-01 + О311-063.04-5-01
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Щербак О.В. Розробка та обгрунтування раціональних параметрів з'єднально-керуючого модуля фронтального навантажувача: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / О.В. Щербак ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.Розроблено методику обгрунтування раціональної конструкції з'єднально-керуючого модуля для дорожньо-будівельних машин на основі дослідження ступеня його навантаженості. З метою підвищення ефективності проектування модульних дорожньо-будівельних машин створено інформаційно-пошукову систему на основі електронних каталогів сімейства колісних машин класу 30 кН. Подано адекватну математичну модель для визначення рівня навантаження з'єднально-керуючого модуля за умов асиметричного прикладення зовнішнього навантаження і довільного кута складання напіврам. З метою перевірки прийнятих у математичній моделі допущень і розрахункової схеми проведено експериментальні дослідження з визначенням ступеня навантаження гідропривода механізму рульового управління. Запропоновано методику оптимізації корпусу шарніра з'єднально-керуючого модуля на основі оцінки його напружено-деформованого стану з використанням методу кінцевих елементів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-5-02 + О311-063.04-5-02 Шифр НБУВ: РА308438 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|