Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (97)
Пошуковий запит: (<.>U=Н623.031.23$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Будівництво   
1.

Перевозник І.А. 
Прогнозування параметрів і навантаженості малогабаритних ковшових навантажувачів з регульованими гідрооб'ємними передачами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / І.А. Перевозник ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці методів прогнозування головних параметрів і навантаженості малогабаритних навантажувачів із регульованими вручну гідрооб'ємними трансмісіями в тяговому приводі, необхідних для проектування машин з найвищими техніко-експлуатаційними показниками й удосконаленню машин, що випускаються серійно. Моделюванням серійних процесів на ЕОМ і натурними іспитами навантажувачів установлені режими навантаження і найбільші зусилля на робочому обладнанні й у тяговому приводі. Виявлено тепловий режим роботи гідрооб'ємного тягового привода і подані рекомендації по удосконаленню його системи теплообміну. Запропоновано методику прогнозування основних параметрів малогабаритних навантажувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-5-01 + О311-063.04-5-01

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Щербак О.В. 
Розробка та обгрунтування раціональних параметрів з'єднально-керуючого модуля фронтального навантажувача: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.04 / О.В. Щербак ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено методику обгрунтування раціональної конструкції з'єднально-керуючого модуля для дорожньо-будівельних машин на основі дослідження ступеня його навантаженості. З метою підвищення ефективності проектування модульних дорожньо-будівельних машин створено інформаційно-пошукову систему на основі електронних каталогів сімейства колісних машин класу 30 кН. Подано адекватну математичну модель для визначення рівня навантаження з'єднально-керуючого модуля за умов асиметричного прикладення зовнішнього навантаження і довільного кута складання напіврам. З метою перевірки прийнятих у математичній моделі допущень і розрахункової схеми проведено експериментальні дослідження з визначенням ступеня навантаження гідропривода механізму рульового управління. Запропоновано методику оптимізації корпусу шарніра з'єднально-керуючого модуля на основі оцінки його напружено-деформованого стану з використанням методу кінцевих елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-5-02 + О311-063.04-5-02
Шифр НБУВ: РА308438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського