Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (106)Книжкові видання та компакт-диски (92)
Пошуковий запит: (<.>U=Н.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Будівництво   
1.

Горіна О.М. 
Диференційований підхід до вивчення фундаментальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-будівельників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Горіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття й обгрунтовано дидактичні принципи диференційованого підходу до навчання студентів у ВНЗ. Обгрунтовано педагогічні умови й організаційно-педагогічну модель впровадження диференційованого підходу до навчання фундаментальних дисциплін. Визначено сутність принципу фундаменталізації у професійній підготовці фахівців. Встановлено педагогічні вимоги до диференційованого підходу у процесі самостійної роботи студентів. Визначено сутність принципу диференціації завдань для самостійного виконання. Експериментально підтверджено ефективність обгрунтованої системи диференційованого вивчення фундаментальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА360318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Булейко О.І. 
Інтеграція професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.І. Булейко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано комплекс педагогічних умов інтеграції професійних знань засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх будівельників. На основі інтеграційно-технологічного підходу розроблено модель реалізації даного процесу. Конкретизовано шляхи й уточнено особливості інтеграції професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій під час підготовки майбутніх будівельників у ВНЗ I - II рівнів акредитації. Удосконалено теоретичні засади інформаційно-технологічного підходу до інтеграції професійних знань у процесі підготовки майбутніх будівельників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА362629

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
3.

Адабащев Б. 
Модернізація змісту професійної підготовки робітників у профтехучилищах будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Б. Адабащев ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розкрито вплив технічного прогресу у технології будівельних робіт на особливості професійної підготовки майбутніх робітників-будівельників для виконання опоряджувальинх робіт. Визначено умови організації професійного навчання майбутніх робітників-будівельників за групою професій, реаліазція яких сприяє уніфікації змісту професійної підготовки робітничих професій механізованої праці. Розроблено науково-технічні засади групування робітничих професій. Визначено особливості групування професій механізованої та машинно-ручної праці. Встановлено доцільність і можливість уніфікації навчальних програм для підготовки робітників за групою професій опоряджувальних робіт. Удосконалено науково-методичні засади розробки уніфікованих навчальних програм для підготовки робітників за групою професій опоряджувальних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)23 +
Шифр НБУВ: РА348615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
4.

Білик О.С. 
Педагогічні умови інтеграції методів навчання фахових дисциплін майбутніх будівельників у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Білик ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови інтеграції методів навчання фахових дисциплін у технічних ВНЗ, якими є використання закономірностей і принципів професійної дидактики, забезпечення органічного зв'язку методів навчання зі змістом і цілями вивчення фахових дисциплін, поєднання внутрішньої (структурних компонентів у межах даного методу) та зовнішньої (поєднання окремих методів) інтеграції методів навчання фахових дисциплін. Уточнено базові принципи та методику інтеграції методів навчання фахових дисциплін майбутніх будівельників, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362673

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
5.

Картель Т.М. 
Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Картель ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і виокремлено етапи професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі ВНЗ. Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників. Наведено критерії (аксіологічний, мотиваційний, когнітивний, креативний і рефлексивний) та показники (професійне ставлення та самоставлення, професійне цілепокладання та самоцілепокладання, професійне пізнання та самопізнання, професійне програмування та самопрограмування, професійна ідентифікація та самоідентифікація). Охарактеризовано рівні (високий, вище за середній, середній і низький) професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367669

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
6.

Бадюк Ю.В. 
Формування фахових знань майбутніх молодших спеціалістів будівельного профілю засобами ділових ігор: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.В. Бадюк ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито структуру й функції ділових ігор в навчально-виховному процесі технікумів і коледжів будівельного профілю. Створено й обгрунтовано систему розроблення і впровадження ділових ігор у фахову підготовку майбутніх молодших спеціалістів будівельного профілю як на змістово-процесуальному (зміст, форми, методи), так і на особистісному рівнях, де найбільше враховуються індивідуальні можливості навчання студентів за допомогою ділових ігор. Удосконалено методику формування фахових знань майбутніх молодших спеціалістів будівельного профілю засобами ділових ігор. Наведено сценарії й зміст ділових ігор й методику проведення їх у процесі навчання загальноосвітніх, загальнотехнічних і спеціальних дисциплін у технікумах і коледжах будівельного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)22 +
Шифр НБУВ: РА369168

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського