Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (215)Книжкові видання та компакт-диски (143)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Л542$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Іванов Г.І. 
Підвищення ефективності роботи машин шляхом очищення дизельного палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Іванов ; Харк. нац. автомоб.-дорожній ун-т. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

На підставі використання основних законів і рівнянь електростатики та гідромеханіки розроблено високоефективний метод очищення дизельного палива від води та механічних домішок й обгрунтовано доцільність його використання для підвищення працездатності танспортних машин. Розроблено математичну модель електростатичного фільтра для визначення коефіцієнта фільтрації залежно від напруги, витрати рідини та розмірів електродів. З урахуванням умов експлуатації встановлено нові закономірності оцінки працездатності паливної апаратури дизельних двигунів за енергетичними параметрами. Розроблено математичні моделі, що враховують періодичність обслуговування системи живлення залежно від маси та швидкості руху автомобіля, витрати палива в літрах на 100 км пробігу, а також від конструктивних особливостей паливної системи конкретної моделі автомобіля. Запропоновано нові методи оцінки термінів профілактики системи живлення дизельних двигунів. Показано можливості їх використання для розробки та удосконалення методик корегування нормативів, планування, контролю, оцінки, прогнозування, періодичності проведення та працевитрат на профілактику роботи транспортних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406 + О354-044.2 +
Шифр НБУВ: РА346246

Рубрики:

      
2.

Трофімов І. Л. 
Підвищення протизносних властивостей паливно-мастильних матеріалів електричним полем: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.04 / І. Л. Трофімов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень щодо можливості підвищення протизносних властивостей паливно-мастильних матеріалів (ПММ) шляхом використання електричних полів. Встановлено закономірності впливу електричного поля на величину зношування пар тертя та на процес формування вторинних структур поверхонь тертя. Розроблено новий метод підвищення протизносних властивостей ПММ електричним полем і пристрій для його здійснення. Запропоновано підвищення ресурсу рідинних ПММ шляхом їх очистки електричним полем. Експериментально встановлено, що величина напруженості електричного поля й інтенсивність природної електризації змінюють трибологічні характеристики ПММ та істотно змінюють величину їх поверхневого натягу. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування метода підвищення протизносних властивостей ПММ електричним полем. Рекомендовано значення величин напруги зовнішнього джерела струму, напруженості електричного поля та швидкості руху оброблюваних рідких ПММ за яких експериментально одержано найвищий ефект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542-106.28 + Л543-106.28
Шифр НБУВ: РА379542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шевченко О.Б. 
Розробка комбінованої протикорозійної присадки для спиртово-вуглеводневих палив: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.07 / О.Б. Шевченко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 21 с. — укp.

Встановлено, що в присадці Інкор-ДХТІ (оптимальне масове співвідношення ПОД:віказол:неонол = 2:2:1) ПОД є інгібітором екрануючої дії, віказол - інгібітор хемосорбційної дії, неонол є неіногенною поверхнево-активною речовиною та миючою присадкою. Встановлено, що комбінована присадка ефективно захищає Ст3, алюміній АЛ-24, свинець С1 та мідь М1 за вмісту у спиртово-вуглеводневому паливі 0,1 %, зменшуючи швидкість корозії даних металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.207-32 +
Шифр НБУВ: РА369203

Рубрики:

      
4.

Дутчак В.М. 
Розробка технології одержання гомогенних бензино-етанольних композицій: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.07 / В.М. Дутчак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено питання одержання гомогенних бензино-етанольних композицій, які використовуються у виробництві товарних сумішевих бензинів. Розроблено новий напрямок одержання гомогенних бензино-етанольних композицій і базового бензину та товарного етанолу з вмістом води 5 - 7 %. Установлено, що бензин значно краще розчиняється в етанолі, ніж етанол у бензині. Багатокомпонентна система банзин - етанол - вода у гомогенному стані описується трикутною діаграмою. Бінодальна крива, яка відділяє гомогенний стан системи від гетерогенного, для дослідженої системи має специфічний характер. Ліва частина бінодальної кривої розташована вздовж сторони трикутної діаграми, яка характеризує бінарну систему умовний парафіно-нафтеновий вуглеводень - ароматичний вуглеводень. Вода у багатокомпонентній системі у гетерогенній області є четвертим компонентом. Запропоновано технологію одержання гомогенної бензино-етанольної композиції шляхом створення двофазної системи охолодженням. Одна з фаз є бензино-етанольною композицією з заданим вмістом етанолу, яка гомогенна до температури охолодження. З другої фази, яка містить приблизно 90 % етанолу, відділяють воду ректифікацією або адсорбцією на стаціонарному шарі модернізованого цеоліту КА або на кристалічному цеоліті КА, суспендованому у силіконовій рідині СПМ-300.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.207 +
Шифр НБУВ: РА361825

Рубрики:

      
5.

Мельник В. М. 
Розроблення екологічно безпечних технологічних процесів та устаткування для використання сивушних масел як складника моторних палив: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / В. М. Мельник ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше експериментально визначено густину, в'язкість, тиск насичених парів, температурні межі перегонки, кислотність, температуру спалаху, октанове та цетанове число сумішей сивушних масел з моторними паливами для двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Вперше обгрунтовано й експериментально апробовано оптимальні склади сумішей сивушних масел з товарними моторними паливами. Вперше розроблено та досліджено новий тип пристрою для змішування компонентів утвореного палива. Вперше досліджено екологічні та техніко-експлуатаційні показники роботи ДВЗ на створених сумішах товарних палив з сивушними маслами. Удосконалено методологію прогнозування розповсюдження в грунті шкідливих компонентів, що викидаються з відхідними газами ДВЗ автомобільного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542-3
Шифр НБУВ: РА384161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Лазорко О. І. 
Розроблення основ технології оксидаційного знесірчування дизельних фракцій: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.17.07 / О. І. Лазорко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше проведено систематичні дослідження процесу оксидаційного знесірчування дизельних фракцій з вмістом сірки від 0,06 до 0,98 % мас. повітрям і встановлено, що зі збільшенням вмісту сірки у вихідній сировині ступінь її вилучення зменшується. Показано, що у випадку здійснення оксидаційного знесірчування в рідкій фазі за присутності води збільшується вихід очищеного палива на 3,5 - 5,5 % мас. і ступінь вилучення сірки на 24 - 34 % та зменшується інтенсивність окиснення вуглеводневого середовища у 1,5 - 2,5 раза. Доведено, що за оксидаційного знесірчування дизельних фракцій повітрям всі групи вихідних органічних сірчистих сполук перетворюються в кисне - сірковмісні речовини. Зазначено, що для вилучення рідких продуктів окиснення з оксидату одержаного внаслідок знесірчування прямогонних дизельних фракцій з високим вмістом сірки необхідно використовувати комбінацію адсорбції та ректифікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.406
Шифр НБУВ: РА373822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Черняк Л.М. 
Розроблення технології уловлювання парів бензинів з використанням кремнійорганічних адсорбентів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.07 / Л.М. Черняк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше систематично досліджено сорбцію парів автомобільного бензину на синтезованому з вітчизняної сировини кремнійорганічному адсорбенті під умовною назвою "Креосорб". Встановлено вплив гідрофобізації поверхні сорбенту типу "Креосорб" на зменшення впливу полярності адсорбенту під час адсорбції ароматичних і полярних сполук. Показано, що використання синтезованого адсорбенту дозволяє здійснювати процес адсорбції - десорбції парів бензину за регенеративною схемою. З використанням одержаних залежностей сорбційної здатності сорбенту типу "Креосорб" від характеристик поверхні розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності сорбційної технології запобігання втратам бензинів від випаровування на автозаправних станціях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.22-448 + О33-082-320.9 +
Шифр НБУВ: РА369279

Рубрики:

      
8.

Бойченко С.В. 
Технологічні основи енергоощадності у процесах транспортування та зберігання моторних палив: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.17.07 / С.В. Бойченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 32 с.: рис. — укp.

Запропоновано концепцію енергоощадності у процесах транспортування та зберігання моторних палив, визначено її методологічний апарат. Розроблено хіммотологічну модель комплексного моніторингу - апарат прогнозування, організації та оптимізації ефективного використання моторного палива. Обгрунтовано систему показників та методику оцінювання ефективності використання нафтопродуктів. Запропоновано напрями удосконалення нормативного документа, що регламентує втрати нафтопродуктів від випаровування. Створено систему енергоощадного обладнання, що базується на комплексному застосуванні спеціальних сорбційних матеріалів і термоелектричних модулів (сорбційно-термодинамічному принципі). Розроблено стратегію вибору оптимального варіанта модернізації резервуарів для зберігання моторного палива, визначено напрями подальшого удосконалення технології їх використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542-449 + Л542-449
Шифр НБУВ: РА329343

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського