Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=К621.003-5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Жуков М.Б. 
Вдосконалення гідравлічного видалення окалини на станах гарячої прокатки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.05 / М.Б. Жуков ; Донбас. держ. машинобудів. акад. — Краматорськ, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена удосконаленню й розвитку процесів очистки поверхні прокату від окалини. Розроблена теорія процесу, яка базується на термічному впливі води низького натиску. Крім підвищення якості поверхні обгрунтована можливість використання гідроочистки для стабілізації вихідної температури металу. Внаслідок цього знизиться різнотовщинність готової металопродукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.003-5

Рубрики:

      
2.

Задорожня І.М. 
Покращення динамічних показників головного електроприводу стана гарячої прокатки: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / І.М. Задорожня ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 19 с. — укp.

На підставі узагальнених показників електромеханічного взаємозв'язку в електромеханічній системі (ЕМС) одержано аналітичну залежність, що дозволяє оцінити ступінь впливу параметрів електромагнітної (ЕМП) і механічної (МП) підсистем на демпфірувальну дію електроприводу. Одержано співвідношення взаємозв'язку параметрів ЕМС, що забезпечують граничний ступінь демпфування пружних механічних коливань у МП (пружний момент у валах) і в ЕМП (струм в електричних ланцюгах). Розроблено методику синтезу параметрів ЕМС приводу валів кліті стану гарячої прокатки на основі критерію мінімуму коливальності з компенсацією сил пружного зв'язку силами інерційного зв'язку. Показано, що запропонована методика дозволяє для даного класу приводів реалізувати граничний ступінь демпфування в ЕМС з урахуванням дисипації в МП. Удосконалено методи синтезу систем підлеглого регулювання та модального керування з оптимальними настроюваннями регуляторів, що забезпечують мінімальні динамічні навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.003-52-048.2
Шифр НБУВ: РА370382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шевченко Т.Г. 
Системи керування прокатним устаткуванням з використанням енергоресурсозберігаючих технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Т.Г. Шевченко ; Наук.-вироб. корпорація "Київ. ін-т автоматики". — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Досліджено, розроблено і апробовано математичні моделі і алгоритми керування технологічними процесами нагріву і гідравлічної очистки поверхні слябів перед прокаткою на товстолистових станах з метою підвищення ефективності роботи прокатних станів за рахунок використання удосконалених систем автоматизованого керування технологічними процесами. На підставі вивчення процесів утворення окалини на поверхні слябів різних марок сталі сформовано стратегію керування новими установками гідроочистки металу, покритого окалиною, параметри якої оцінено в реальному масштабі часу нагріву в робочому просторі печі. На основі імітаційного моделювання з використанням нової математичної моделі замкненої системи керування процесом нагріву розроблено енергозберігаючі траєкторії оптимальної зміни температури слябів під час нагріву з урахуванням виникнення непередбачених зупинок технологічної лінії. Досліджено процес утворення місцевого охолоджування сляба під час переміщення по глісажних трубах. Для реалізації розроблених стратегій і алгоритмів керування запропоновано структури автоматизованих систем керування комплексом "ділянка нагрівальних печей - установка гідроочистки", які містять два інтелектуальних рівні: програмно-логічне ситуаційне керування механізмами і оптимальне керування параметрами теплового режиму. Проведено промислове випробування запропонованих моделей і алгоритмів керування, обгрунтовано доцільність їх подальшого використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.003-5-043 + К621.003-420.7 +
Шифр НБУВ: РА329875

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського