Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=И166-53-041$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Семчук Л.В. 
Вплив нестаціонарних режимів роботи шахтних підіймальних установок на навантаження елементів конструкцій: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / Л.В. Семчук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію розрахунку нестаціонарних режимів роботи шахтних підіймальних установок. Досліджено питання підвищення ефективності їх роботи за рахунок добору раціональних кінематичних і силових параметрів привідних систем. Проведено модальний аналіз механічних систем шахтних підіймальних установок. Розроблено рекомендації, спрямовані на усунення резонансних явищ. Досліджено вплив динамічних властивостей двигунів і коливальних явищ у механічних системах на навантаження елементів шахтних підіймальних установок у період пуску. Оцінено вплив параметрів дискретизації каната змінної довжини на точність розрахунків нестаціонарних процесів. Обгрунтовано число ступенів вільності розрахункової моделі. Проаналізовано вплив несталості радіуса навивання каната на барабан на динамічні зусилля в елементах шахтних підіймальних установок за нестаціонарних режимів роботи. Проведено якісне та кількісне оцінювання динамічних процесів у механічних системах установок під час гальмування. Визначено раціональні гальмівні режими даних машин. Проведено порівняльний аналіз результатів теоретичних і експериментальних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53-041.7 +
Шифр НБУВ: РА358794

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Самойленко А.А. 
Керування електроприводом шахтної підйомної установки з урахуванням розподілених параметрів електромеханічної системи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / А.А. Самойленко ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення швидкодії та покращання динамічних показників електромеханічних систем шахтних підйомних установок шляхом використання раціональних законів керування у замкненій за швидкістю системі автоматичного керування з урахуваням нестаціонарних властивостей довгих канатів. Наведено теоретичне узагальнення раціональних законів керування у періодах обмеження похідних прискорення та швидкості з метою зменшення динамічних навантажень у силових елементах шахтних підйомних установок за умови збільшення темпів зміни прискорення. Вперше одержано залежності між параметрами законів керування за двома, трьома, n частотами власних коливань і полігармонічним та об'єктом керування, що дозволяють у випадку зміни параметрів об'єкта керування проводити переналагодження системи автоматичного керування. Одержано залежності між частотами власних коливань електромеханічної системи та некомпенсованої сталої часу та коефіцієнтом підсилення регулятора швидкості барабану з метою корегування системи автоматичного керування для покращення динамічних паказників його об'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53-041.7 +
Шифр НБУВ: РА332048

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Соломенцев 
Обгрунтування нового способу навивання канатів біжучими витками тертя на барабани шахтних підіймальних машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / Костянтин Анатолійович Соломенцев ; Донецький національний технічний ун-т. — Донецьк, 2005. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53-041
Шифр НБУВ: РА346853

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Журавльов Д.Ю. 
Обгрунтування параметрів багаторядних стрічково-колодкових гальм піднімально-транспортних машин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.05 / Д.Ю. Журавльов ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2008. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано динамічну та теплову навантаженість нових багаторядних вузлів тертя гальма за повторно-короткотривалого режиму роботи. Встановлено закономірності зміни експлуатаційних параметрів їх зовнішніх і внутрішніх вузлів. На модельному стрічково-колодковому гальмі за лабораторних умов випробувано різні конструкції багаторядних вузлів тертя гальма та визначено особливості їх роботи. Досліджено динамічні процеси в багаторядних вузлах тертя, зроблено оцінку їх основних експлуатаційних параметрів. Розглянуто багатокритеріальну задачу оптимального визначення конструктивних параметрів різних типів фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма бурової лебідки, які забезпечують його раціональні експлуатаційні параметри. Запропоновано метод керування динамічною навантаженістю в багаторядних вузлах тертя стрічково-колодкових гальм бурових лебідок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53-041.67 +
Шифр НБУВ: РА355404

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
5.

Яценко В.О. 
Обгрунтування силових параметрів навантаження опор корінного вала шахтних підйомних машин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / В.О. Яценко ; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2008. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано силові параметри навантаження опорних вузлів корінного вала безредукторної багатоканатної шахтної підйомної машини (ШПМ) з метою визначення технічного стану та підвищення її безпечної експлуатації. На підставі результатів численних експериментальних досліджень установлено факти піддатливості підшипникових опор корінного вала, відсутності впливу вібрації підшипникових опор ротора електродвигуна, радіальних зсувів шестерні щодо вінця у зубчастій муфті. Це дозволило вал машини з барабаном уподібнити "вовчкові" з нерухомою точкою та здійснити математичний опис руху такого "вовчку". Базуючись на цьому, з використанням кутів Ейлера та врахуванням зовнішніх силових факторів, що впливають на обертове тверде тіло, одержано математичний опис динаміки корінного вала у вигляді рівнянь Лагранжа. Створено математичну модель системи посудини - каната - машина - трансмісія - двигун. Запропоновано способи та розроблено алгоритм визначення силових факторів у трансмісії машини. Показано доцільність використання математичних моделей і прикладного програмного модуля для визначення технічного стану підшипникових опор ШПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53-041 +
Шифр НБУВ: РА356875

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського