Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=И164.2-53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Сердюк А.О. 
Наукове обгрунтування технічних рішень по підвищенню ходових характеристик шахтних локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.06 / А.О. Сердюк ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 36 с. — укp.

Визначено конструкції систем підвішування ходової частини шахтних локомотивів у процесі розгляду просторових коливань та оптимізації параметрів пружно-дисипативних зв'язків з урахуванням динамічних характеристик як багатомасових нелінійних механічних систем. Сформульовано задачу оптимізації пружно-дисипативних параметрів зв'язків системи підвішування шахтних локомотивів з використанням розробленої узагальненої моделі шахтного локомотива рамного компонування та запропонованого функціоналу якості ходової частини. У результаті розв'язання задачі оптимізації знайдено залежності оптимальних параметрів пружно-дисипативних зв'язків шахтних локомотивів від стану рейкової колії та швидкості руху, що дозволяють за реальних умов експлуатації підвищити стійкість та динамічні характеристики шахтного локомотива. Коефіцієнт запасу стійкості підвищено на 35 %, коефіцієнти динамічності знижено на 40 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53-08
Шифр НБУВ: РА310937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Проців В. В. 
Наукове об|рунтування нових технічних рішень з удосконалення гальмівної системи шахтного шарнірно-зчленованого локомотива: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.06 / В. В. Проців ; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". — Д., 2011. — 36 с. — укp.

Вирішено питання підвищення ефективності гальмівних систем шахтних локомотивів і, перш за все, важких шарнірно-зчленованих. Запропоновано нове вирішення актуальної наукової проблеми встановлення закономірностей динамічних параметрів гальмування шахтних потягів залежно від величин реальних викривлень і нерівностей шахтної рейкової колії, що шляхом розробки та запровадження нових технічних вдосконалень зумовлює зменшення гальмівного шляху шахтного потяга, його безпечну зупинку та стоянку на поздовжніх ухилах колії величиною до 50 %. Складено уточнені розрахункові схеми гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток, що враховують одночасне та почергове гальмування за допомогою колісно-колодкових, осьових і трансмісійних дискових гальм, шляхом динамічного гальмування двигуном, а також із застосуванням магніторейкових і гравітаційних гальм. Розроблено й апробовано динамічну модель гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв з обмеженим фрикційним моментом і рейкових гальм на реальній рейковій колії, яка має систематичні та локальні, а також довгі та короткі нерівності. Визначено систему тестів для перевірки адекватності динамічної моделі гальмування шахтного потяга положенням класичної механіки. Вивчено вплив недосконалості реальної шахтної колії на максимально можливий гальмівний момент і довжину гальмівного шляху за гальмування шахтного шарнірно-зчленованого локомотива із складом вагонеток за допомогою пристроїв, що реалізують гальмівну силу в точці контакту колеса та рейки, а також рейкових гальм. Встановлено й апробовано алгоритм роботи пристрою для автоматичного контролю юза шахтного локомотива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53
Шифр НБУВ: РА384057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Дерюгін О.В. 
Обгрунтування раціональних параметрів пружно-дисипативних зв'язків системи підвішування шахтного локомотива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / О.В. Дерюгін ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 16 с. — укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень, виконаних для з'ясування впливу дисипативних зв'язків у системі буксового підвішування з метою зменшення динамічних навантажень вузлів механічної системи шахтного локомотива і зносу бандажів колісних пар. Отримано залежності між динамічними та кінематичними параметрами ланок пари з урахуванням пружно-дисипативних зв'язків у системі підвішування шахтного локомотива і характеристики фрикційної пари колесо-рейка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53
Шифр НБУВ: РА313264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Моня А.Г. 
Обгрунтування та вибір раціональних параметрів дискового гальма шахтного локомотива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / А.Г. Моня ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено й апробовано математичну модель гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом. Знайдено залежності коефіцієнта зчеплення від відносного ковзання у режимі гальмування для різних станів рейкової колії. Розв'язано задачу про знаходження температурного поля, що виникає в гальмовому диску та фрикційних накладках. Проведено експериментальні дослідження щодо визначення відносної температури нагрівання гальмового диска та коефіцієнта тертя фрикційної пари з урахуванням відносної вологості та наявності пилу. Вивчено процес гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом, що створює пульсуючий гальмовий момент. Створено й апробовано методики вибору раціональних параметрів дискового гальма шахтного локомотива та визначення динамічних і кінематичних характеристик його привода під час гальмування дисковим гальмом з багатосекторним диском. Обгрунтовано раціональні параметри дискового гальма шахтного локомотива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53-041.67 +
Шифр НБУВ: РА337742

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
5.

Таран І.О. 
Обгрунтування та вибір раціональних параметрів колесно-колодкового гальма шахтних локомотивів з секційною гальмовою колодкою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.06 / І.О. Таран ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 18 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено взаємодію секційної гальмівної колодки з колесом шахтного локомотива. Завдяки аналізу процесів формування теплових потоків та їх впливу на механічні властивості пар тертя встановлено закономірності: формування нестаціонарних теплових потоків, коливань температур на поверхні контакту тертьових тіл, розповсюдження теплових потоків між колесом і колодкою. За результатами розв'язку рівнянь коливань фракціонів секційної гальмівної колодки отримано залежності коефіцієнта тертя від маси фрикціонів, жорсткості пружної підвіски та величини ексцентриситету. Експериментально доведено, що секціонування гальмівної колодки з пружним з'єднанням фрикціонів дає можливість зменшити їх вплив на коефіцієнт тертя. На інженерному рівні розроблено методику розрахунку та вибору конструктивних параметрів секційної гальмівної колодки рудникового локомотива, з використанням якої визначено раціональні динамічні та геометричні параметри конструкції секційної колодки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53-04
Шифр НБУВ: РА311382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
6.

Рак О.М. 
Розробка системи теплового контролю і оцінка залишкового ресурсу за цим фактором строку служби ізоляції рудникових тягових електродвигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / О.М. Рак ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Критичним аналізом встановлені основні причини виходу з ладу рудникових тягових електродвигунів (РТД). Розроблені: методика прогнозування залишкового терміну служби ізоляції електродвигунів; визначені параметри динамічних теплових процесів у вузлах електродвигунів. Створений прилад, що дозволяє реалізувати систему теплового контролю і прогнозування залишкового терміну служби ізоляції, який працює у реальному часі з урахуванням місцезнаходження транспортного засобу у просторі, стану рейкового шляху та маси составів, що транспортуються.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.2-53

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського