Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=З365-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Корогодський В.А. 
Вдосконалення процесів сумішоутворення та згоряння в двигунах з іскровим запалюванням при безпосередньому вприскуванні палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.А. Корогодський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано математичну модель процесу перетікання заряду на такті стиску в надпоршневій порожнині двигуна з іскровим запаленням (ІЗ) та напіврозділеною камерою згоряння (КЗ), розташованою у головці циліндра. Уточнено математичні моделі процесів об'ємно-плівкового сумішоутворення в двигунах з ІЗ у разі безпосереднього впорскування палива (БВП). Розроблено метод оцінки ступеня розшарування заряду в двигунах з ІЗ і внутрішнім сумішоутворенням. Визначено особливості впливу організації об'ємного, об'ємно-плівкового та плівкового сумішоутворення в двигунах з ІЗ у разі БВП та розшарування заряду на показники робочих процесів. Запропоновано спосіб організації розшарування заряду за плівкового сумішоутворення в двотактному двигуні з ІЗ у разі БВП за допомогою якісного та змішаного регулювання потужності за умов використання палив широкого фракційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-012 +
Шифр НБУВ: РА330001

Рубрики:

      
2.

Коломейко Д.А. 
Енергоекономічний аналіз когенераційних схем на основі поршневих теплових двигунів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / Д.А. Коломейко ; Ін-т техн. теплофізики НАН України. — К., 2009. — 28 с. — укp.

Розроблено наукові основи та створено методи аналізу ефективності когенераційних схем і установок на базі поршневих теплових двигунів. Висвітлено основні переваги та недоліки застосування децентралізованих когенераційних джерел енергозабезпечення. На підставі проаналізованих праць з даної тематики показано динаміку збільшення когенераційних потужностей в європейському співтоваристві у зв'язку зі стійкою тенденцією до збільшення виробництва та споживання енергії. Розглянуто понятійний апарат щодо когенерації та запропоновано її визначення. Для проведення аналізу ефективності когенераційних технологій запропоновано чотири групи показників ефективності, а саме: енергетичних, економічних, технологічних і екологічних. Для визначення енергетичних показників ефективності запропоновано метод термодинамічного й ексергетичного аналізу. На підставі енергетичних, екологічних і технологічних показників ефективності проведено порівняльний аналіз і запропоновано схеми й устаткування в діапазоні електричної та/або теплової потужності до 20 МВт. Розраховано тепловий баланс схем конкретної реалізації реформування комунального енергозабезпечення. З використанням нормативного методу поділу витрат на вироблення електричної та теплової енергії визначено показники економічної ефективності для кожного типу устаткування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 +
Шифр НБУВ: РА365443

Рубрики:

      
3.

Сіроклин В. П. 
Моделювання систем і процесів на основі оптимального планування експериментів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.02 / В. П. Сіроклин ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто науково-прикладну задачу розробки методів і програмно-апаратних засобів для моделювання складних об'єктів. Розроблено метод класифікації планів багатофакторного експерименту (БФЕ), заснований на інваріантному підході. Запропоновано загальний підхід до визначення типових представників класів еквівалентності, метод визначення їх канонічних форм. Наведено алгоритм формування множини типових структур і каталоги типових представників. Надано метод побудови оптимальних комбінаторних планів БФЕ. Складено каталоги оптимальних комбінаторних планів. Визначено математичні моделі, які описують залежність витрати палива у двигуна внутрішнього згорання від кількості обертів двигуна за хвилину й його температури в різних режимах, і технічні системи, які їх використовують, а також розроблено спеціалізовані програмно-апаратні засоби. Наведено приклади використання даних методів і програмно-апаратних засобів для моделювання систем і технологічних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 с116
Шифр НБУВ: РА376122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Сарапіна М.В. 
Підвищення паливно-економічних та екологічних показників багаторежимних енергоустановок: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / М.В. Сарапіна ; Ін-т пробл. машинобудування ім. А.М.Підгорного НАН України. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вирішено паливно-екологічні проблеми енергетики щодо забезпечення зниження споживання нафтового палива та рівня забруднення навколишнього середовища межово небезпечними канцерогенними та нітроканцерогенними інгредієнтами,що викидаються з відпрацьованими газами (ВГ) багаторежимних енергоустановок (БЕУ). Встановлено позитивний кореляційний зв'язок між рівнями викидів пріоритетної групи КВ і БП. Показано екологічну й економічну ефективність використання водню як додаткового енергоносія. Проведено комплексні дослідження певних модифікацій БЕУ відповідно до міжнародних вимог. Розроблено методичні основи інтегрального оцінювання їх еколого-хімічної безпеки та відповідності міжнародним нормам. Запропонвано раціональні шляхи та методи зниження споживання нафтового палива та підвищення екологічної безпеки БЕУ, зокрема, завдяки застосуванню композитних енергоносіїв на сучасних каталітичних нейтралізаторів ВГ, наприклад, відновлювальних нагромаджувального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + З391.924 +
Шифр НБУВ: РА365421

Рубрики:

      
5.

Мазін В.О. 
Розробка і дослідження системи газотурбінного наддуву чотиритактного трициліндрового двигуна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.О. Мазін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Удосконалено систему газотурбінного наддуву дизеля з малою кількістю циліндрів. Зазначено, що позитивний ефект даної ізобарно-імпульсної системи досягнуто за рахунок розподілу випускного газу за енергетичними рівнями: газ високої роботоздатності використовується в турбіні, а газ низької - скидається. Розподіл здійснюється виконується двоклапанними органами газорозподілу, ефективний кут-переріз яких збільшено на 23 %. Розроблено фізико-математичну модель комбінованого двигуна внутрішнього згоряння, з врахуванням особливостей нестаціонарної течії в турбіні та газообміну в період продувки цлідра. Запропоновано методику вибору та пристосування системи газотурбінного наддуву до чотиритактного трициліндрового двигуна та умов його експлуатації. Наведено навантажувальну характеристику дизеля, яку одержано методом стендових іспитів з застосуванням сепаратора - пристрою, що імітує розподіл клапанними органами газорозподілу. Зазначено, що питому витрату палива в експериментах знижено на 4,4 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-014.11
Шифр НБУВ: РА320289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Грицюк О. В. 
Теоретичні основи та практичні методи створення високообертового малолітражного дизеля багатоцільового призначення: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / О. В. Грицюк ; Харків. політехн. ін-т. — Х., 2010. — 39 с.: a-рис. — укp.

Висвітлено теоретичні основи та практичні методи створення високообертового малолітражного вітчизняного дизеля багатоцільового призначення з конкурентоспроможним рівнем паливно-економічних та екологічних показників. Запропоновано спосіб вибору основних конструктивних і регулювальних параметрів малолітражного дизеля та розроблено новий комплекс практичних методів математичного та фізичного моделювання процесів сумішоутворення та згоряння, параметрів повітропостачання та паливоподачі, процесів у системах газорозподілу, пуску та передпускової підготовки. Надано конкретні пропозиції щодо удосконалення існуючих конструкцій вузлів і систем малолітражного дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01
Шифр НБУВ: РА373922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського