![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ж182 р(4УКР)3-3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Козак Т.С. Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368 Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Прусак В.Ф. Організаційно-педагогічні засади підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Ф. Прусак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.Теоретично обгрунтовано педагогічні засади готовності дизайнера до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки дизайнера використано основні принципи дидактики, а саме: принципи фундаменталізації, інтегративності, неперервності та варіативності змісту знань, які має засвоїти майбутній дизайнер, поєднуючи напрями - загальнотеоретичний, загальнохудожній, професійно орієнтований, інженерно-технічний і технологічний, а також організаційно-технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах. Завдяки організації та формуванню змісту їх підготовки з використанням запропонованих кваліфікаційних характеристик, а також освітньо-професійних програм, спостережено позитивну динаміку розвитку рівнів професійних умінь студентів експериментальної та контрольної груп, поліпшення успішності студентів, зросла динаміка сформованості творчого ставлення до професійних знань і ефективність підготовки за видами діяльності (проектна, виконавська та науково-дослідна), підвищився рівень готовності до виконання функціональних обов'язків дизайнера. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05 р(4УКР)3-3 + Ж182 р(4УКР)3-3 + Шифр НБУВ: РА346174
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Дерев'янко Н. В. Педагогічні умови формування проектно-образного мислення майбутніх дизайнерів у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Дерев'янко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.Досліджено проблему формування проектно-образного мислення у майбутніх дизайнерів у ВНЗ. Визначено та науково обгрунтовано сутність феномену проектно-образного мислення дизайнера як свідомого та цілеспрямованого процесу миследіяльності фахівця, у результаті якого відбувається вирішення професійних завдань дизайн-діяльності шляхом усвідомлення умов проблемної ситуації, породження образу й оперування ним за допомогою проектних дій. Встановлено й апробовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують успішність освітнього процесу й експериментально доведено їх ефективність. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3 + Ю935.131.3 Шифр НБУВ: РА377576 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
4. |
Федоров О. В. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватного вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Федоров ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.Проаналізовано філософсько-культурологічну, соціально-економічну, естетико-технічну та психолого-педагогічну літературу, розкрито сутність, розроблено та науково обгрунтовано структуру, критерії та показники підприємницької культури дизайнера. Вивчено досвід і з'ясовано особливості професійної підготовки студентів-дизайнерів за умов приватного ВНЗ, проведено педагогічну діагностику рівнів сформованості підприємницької культури, а також змодельовано педагогічну систему процесу її формування. Охарактеризовано педагогічні умови та технології формування підприємницької культури дизайнера в процесі вивчення соціально-економічних і професійно-орієнтованих дисциплін та спецкурсу "Сучасна підприємницька культура" у приватному ВНЗ. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Ж182 р(4УКР)3-3 Шифр НБУВ: РА381951 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
5. |
Максименко Г.Є. Формування художньо-графічних умінь майбутніх дизайнерів у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.Є. Максименко ; Республік. вищ. навч. закл."Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.У дослідженні розглянуто сутність понять "уміння", "художньо-графічні вміння", зміст, принципи, засоби та методи формування художньо-графічних умінь майбутніх дизайнерів у процесі вивчення фахових дисциплін. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування художньо-графічних умінь майбутніх дизайнерів у процесі вивчення фахових дисциплін "Шрифт", "Основи композиції", "Проектування". Набула подальшого розвитку система ступеневої професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Подано достовірні результати впровадження означеної методики у практичну діяльність ВНЗ. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3 + Шифр НБУВ: РА368685
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|