Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=В181.19 р3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Корнєєва А.М. 
Методика формування просторової уяви студентів у процесі навчання нарисної геометрії з використанням динамічних стереоскопічних моделей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.М. Корнєєва ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено необхідність цілеспрямованого формування просторової уяви майбутніх інженерів на ранніх етапах навчання курсу нарисної геометрії. Теоретично обгрунтовано компоненти навчально-методичного забезпечення курсу "Нарисна гометрія". Запропоновано новий клас дидактичних засобів формування просторової уяви студентів - динамічні стереоскопічні моделі - на базі зображень поетапних динамічних побудов і динамічних трансформацій стереоскопічних проекцій з різним ступенем стереоскопічного ефекту. Удосконалено процес професійної графічної підготовки майбутніх інженерів під час навчання нарисної геометрії, зокрема, теоретично обгрунтовано методику формування просторової уяви, яка базується на тимчасовій демонстрації динамічних стереоскопічних моделей об'єктів замість їх комплексних рисунків. Розвинуто теорію організації самостійної роботи студентів, яка передбачає використання навчально-методичного комплексу дистанційного курсу дисципліни "Нарисна геометрія" на базі динамічних стереоскопічних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19 р3-35 +
Шифр НБУВ: РА348553

Рубрики:

      
2.

Федорина Т. П. 
Формування конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей у процесі навчання нарисної геометрії та інженерної графіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. П. Федорина ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування конструкторських умінь студентів (високий рівень професійної компетентності викладача, цілеспрямоване застосування системи інформаційно-графічного забезпечення навчальної дисципліни, перманентне залучення студентів до різновидів навчальної діяльності, в якій репродуктивні методи навчання послідовно змінюються продуктивними, творчими способами оволодіння графічними завданнями та розвитком технічного мислення), що пов'язані з особливостями змісту навчального матеріалу та пізнавальними можливостями студентів. Сформульовано теоретико-методичні основи формування конструкторських умінь студентів з урахуванням комплексу конструктивно-технологічних завдань. Удосконалено комплекс критеріїв (мотиваційно-динамічний, змістово-результативний, операційний) і розроблено рівні сформованості досліджуваних умінь студентів під час вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки (репродуктивний, перехідний, творчий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3
Шифр НБУВ: РА380358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського