Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Вагіна Н.С. 
Навчальна практика як засіб реалізації прикладної спрямованості навчання математики в основній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.С. Вагіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано методичну систему організації та проведення навчальної практики з математики в основній школі (у межах щорічної навчальної практики учнів V - VIII класів). Розроблено теоретичну модель змісту практики та методичні засади педагогічного управління даним видом навчально-пізнавальної діяльності школярів, а також орієнтовану програму й інші компоненти навчально-методичного забезпечення, які можуть використовуватися вчителями математики під час основного навчального процесу (методичні рекомендації щодо планування та проведення практикумів з техніки обчислювань, модулювання просторових фігур, проведення вимірювальних робіт на місцевості, навчально-практичних занять інтегрованого характеру, лабораторних робіт і предметних екскурсій). Значне місце у розробленому змісті практики належить використанню комп'ютерних технологій навчання. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено вплив навчальної практики на формування практичних компетентностей, інтересу учнів до математики та впевненості в її використанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 +
Шифр НБУВ: РА348705

Рубрики:

      
2.

Реутова І.М. 
Наступність у навчанні геометрії в системі неперервної освіти "технічний ліцей - вищий технічний навчальний заклад": автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.М. Реутова ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено актуальні проблеми навчання геометрії за умов профільної диференціації навчання в старшій школі. Запропоновано науково обгрунтовану методичну систему навчання геометрії, спрямовану на реалізацію наступності в системі неперервної освіти "технічний ліцей - технічний ВНЗ". Розкрито психолого-педагогічні передумови забезпечення наступності в процесі геометрії, розроблено модель реалізації наступності в навчанні геометрії в системі неперервної освіти "технічний ліцей - технічний ВНЗ". Обгрунтовано необхідність формування у випускників старшої школи технічного профілю самоосвітньої, професійно орієнтованої евристичної та дослідницької діяльностей. Визначено методичні вимоги до забезпечення наступності в навчанні геометрії та подано методичні рекомендації щодо вивчення окремих змістовних ліній у курсі геометрії. Висвітлено шляхи забезпечення наступності навчання геометрії через використання інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32
Шифр НБУВ: РА370648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кугай Н.В. 
Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Кугай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано методику розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу для класів універсального та природничого профілю. Запропонована методика побудована відповідно до вікових можливостей і особливостей розумового розвитку старшокласників, враховує їх індивідуальні навчальні можливості, задовольняє вимоги рівневої та профільної диференціації, базується на програмовому матеріалі. Експериментально підтверджено, що така методика сприяє розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу та підвищує успішність і якість їх математичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 +
Шифр НБУВ: РА351210

Рубрики:

      
4.

Іщенко Г.В. 
Система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.В. Іщенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено методичну систему роботи з слабовстигаючими учнями основної школи з математики. Здійснено аналіз науково-педагогічної та методичної літератури та визначено причини, що обумовлюють слабку успішність учнів. Розглянуто природу та характер математичних здібностей. Проаналізовано актуальну проблему сучасної школи - рівневу диференціацію шкільного навчання. Система містить комплекс навчальних математичних вправ і корекційну діяльність вчителя, спрямовану на запобігання й усунення слабкої успішності учнів, досягнення ними обов'язкових результатів навчання. Вправи розподілено та структуровано за їх дидактичним призначенням. Комплекс вправ поєднується з комплексом необхідних рекомендацій щодо проведення й організації навчального процесу. Коректувальна діяльність грунтується на методі активної готовності. Наведено дані, які відображають позитивні результати експериментальної перевірки методичної системи, практичні результати відображено у таблицях, гістограмах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 +
Шифр НБУВ: РА345469

Рубрики:

      
5.

Сердюк З. О. 
Формування прийомів розумової діяльності учнів у процесі вивчення математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / З. О. Сердюк ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2011 — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано методику навчання математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму, сформованого на формування в учнів прийомів розумової діяльності. Розглянуто змістові та семіотичні особливості вивчення курсу математики на рівні стандарту як непрофільної дисципліни в старшій школі. Виявлено операційний склад прийомів розумової діяльності з урахуванням семіотичного компонента, критерії, показники та рівні їх сформованості в учнів класів суспільно-гуманітарного напряму. Наведено рекомендації для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо розробки та впровадження в навчальний процес методики цілеспрямованого формування в учнів прийомів розумової діяльності під час вивчення математики на рівні стандарту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32
Шифр НБУВ: РА378460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського