Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (61)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-31$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Війчук Т.І. 
Вивчення елементів статистики в контексті міжпредметних зв'язків шкільних курсів математики і фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Війчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено актуальні проблеми вивчення елементів статистики за умов профільної диференціації навчання в старших класах основної школи. Проаналізовано наукові підходи та методичні рекомендації щодо використання міжпредметних зв'язків під час вивчення математики та фізики. Розглянуто психолого-педагогічні передумови формування статистичних уявлень учнів, обгрунтовано необхідність посилення прикладної спрямованості навчання математики для формування предметних математичних і окремих професійних компетентностей учнів. Запропоновано науково обгрунтовану методику вивчення елементів статистики з використанням міжпредметних зв'язків шкільних курсів математики та фізики. Розглянуто методичні моделі компонентів методичної системи та подано рекомендації щодо їх реалізації у навчальному процесі, розкрито шляхи інтенсифікації процесу вивчення статистики через використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-312 + В3 р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА369061

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Луньова Г.С. 
Дидактичні засади формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.С. Луньова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні засади та нове практичне вирішення актуальної проблеми формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання. Розкрито сутність педагогічного поняття "інформаційно-технологічне уміння", виділено його структурні компоненти. Встановлено критерії та розроблено дидактичну модель формування інформаційно-технологічних умінь в учнів старшої школи, експериментально доведено її ефективність. Визначено рівні сформованості інформаційно-технологічних умінь старшокласників, запропоновано методику їх педагогічного діагностування. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес педагогічних ВНЗ і загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.331.3 + В1 р21-31 +
Шифр НБУВ: РА356159

Рубрики:

      
3.

Бібік Г. В. 
Міжпредметні зв'язки математики і фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук / Г. В. Бібік ; Херсонський державний університет. — Херсон, 2010. — 20 — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-312
Шифр НБУВ: РА370994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Бібік Г. В. 
Міжпредметні зв'язки математики та фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук / Г. В. Бібік ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методику навчання учнів основної школи математики, орієнтовану на формування в них ключових компетентностей (КК) засобами МПЗ математики та фізики. Встановлено, що її реалізація вимагає підсилення практичного та прикладного аспектів математичної освіти, створення умов для розуміння учнями цінностей знань та процесу їх набуття, а також урахування життєвого досвіду школярів у процесі навчання математики. Визначено, що до складу КК входять самоосвітня, інформаційна та комунікативна. Встановлено, що МПЗ математики та фізики є потужним засобом досягнення цілей компетентнісної освіти. Визначено основні групи математичних знань та вмінь, які мають найбільш виражений міжпредметний характер. Розроблено методику їх вивчення. Створено методичне забезпечення навчального процесу. Обгрунтовано критерії та визначено показники ефективності даної методики формування в учнів основної школи самоосвітньої, інформаційної та комунікативної компетентностей засобами МПЗ математики та фізики й експериментально доведено її результативність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-312
Шифр НБУВ: РА370994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського