Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>GRR=41ВЕЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Старовойт С.М. 
Професійна підготовка фахівців з охорони та захисту навколишнього середовища у вищих навчальних закладах Великої Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Старовойт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження виявлено гнучку систему підготовки професійних кадрів для сфери охорони та захисту навколишнього середовища у сучасній Великій Британії. Визначено критерії професійної компетенції спеціаліста цієї сфери. Розкрито суть поняття "професійні кадри у сфері охорони та захисту навколишнього середовища". Виявлено основні критерії оцінки комплексної системи дослідження. Проведено науковий аналіз 150-ти навчальних планів і програм 40-ка різних навчальних закладів, які готують спеціалістів для цієї галузі. Розкрито основні тенденції екологічної освіти. Проаналізовано структуру та зміст 150-ти спеціалізацій на різних факультетах вищих навчальних закладів Великої Британії. Виявлено критерії дипломування фахівців у сфері охорони та захисту навколишнього середовища у даній країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(41ВЕЛ)7-3,022 +
Шифр НБУВ: РА339925

Рубрики:

      
2.

Лещинський О.П. 
Розвиток змісту шкільного курсу фізики у Великій Британії, Німеччині та США (XIX - XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.П. Лещинський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 36 с. — укp.

Проаналізовано процес історичного розвитку змісту шкільного курсу фізики у Великій Британії, Німеччині та США, а також визначено його основні чинники. Досліджено вплив університетського курсу фізики на зміст шкільного курсу у різні історичні періоди. Розглянуто інтеграційні процеси у розвитку фізики як навчального предмета. Визначено специфіку змін у змісті шкільного курсу за впливу інформаційних технологій. Висвітлено сучасні тенденції розвитку змісту даного курсу. За результатами проведеного дослідження сформульовано рекомендації щодо використання зарубіжного досвіду розвитку курсу фізики у вітчизняній педагогіці, а саме: у процесі переходу до профільного навчання у старших класах доцільно використовувати досвід Німеччини та Великої Британії щодо організації, розробки та впровадження курсів фізики, інтегрованих курсів природознавства для учнів різних категорій до диференційованої системи освіти. Зазначено стосовно необхідності врахування світових тенденцій використання основних концепцій квантової та релятивістської фізики та взаємопов'язаних з ними методологічними поняттями у шкільному курсі. Показано доцільність застосування нових підходів до оцінки знань і вмінь учнів з фізики, базуючись на концепції функціональної наукової грамотності, та включення до програми підготовки вчителів фізики ознайомлення зі світовим досвідом інтеграції професійної та фізичної освіти, методикою концептуального вивчення принципів сучасної фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(41ВЕЛ)21,022 + Ч33(0) + В3 р(44НІМ)21,022 + В3р(7СПО)21,022 +
Шифр НБУВ: РА341143

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського