Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.723.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ткачук Т.Л. 
Психологічні тенденції розвитку моральних цінностей у підлітковому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Л. Ткачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено процес лібералізації моральних цінностей підлітків та їх емансипації від дорослих як психологічних тенденцій морального розвитку особистості. Розкрито й обгрунтовано суть процесу лібералізації як головної психологічної тенденції розвитку моральних цінностей у підлітковому віці. Розроблено й апробовано опитувальники з метою вивчення рівнів розвитку нормативної, емоційної та поведінкової емансипації підлітків, за допомогою яких виявлено показники та рівні розвитку трьох видів емансипації. Вивчено психологічні особливості розвитку моральної рефлексії та саморефлексії як механізмів активізації розвитку процесу лібералізації даних цінностей. На підставі експериментальних даних доведено доцільність і ефективність впровадження розвивальної програми як соціально-психологічного тренінгу з використанням методів групової роботи, а саме: групової дискусії, бесіди, рольової гри, психологічних вправ з метою розвитку моральної рефлексії та саморефлексії. Результати дослідження доцільно використовувати у психодіагностичній та корекційній діяльності практичних психологів і педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.2 + Ю983.402.2 +
Шифр НБУВ: РА355347

Рубрики:

      
2.

Лопатинська В.В. 
Формування гуманістичних цінностей підлітків у позашкільних навчальних закладах туристсько-краєзнавчого профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Лопатинська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання формування гуманістичних цінностей підлітків (чуйності, справедливості, самоповаги, бережливості) у позашкільних навчальних закладах туристсько-краєзнавчого профілю. Проведено аналіз даної проблеми у психолого-педагогічному контексті, розкрито сутність понять "цінність", "гуманізм", "гуманістичні цінності". Обгрунтовано педагогічні засади підвищення ефективності формування гуманістичних цінностей підлітків. Розроблено й апробовано цільову програму роботи позашкільного навчального закладу туристсько-краєзнавчого профілю "Цінність людини" як складової обгрунтованої функціональної моделі формування гуманістичних цінностей підлітків. Розкрито зв'язки та взаємозалежності між компонентами моделі, якими є учень як суб'єкт виховного процесу, педагог, педагогічні умови цілеспрямованого впливу, форми, методи й етапи реалізації програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.385.4 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА355316

Рубрики:

      
3.

Бордюк В.М. 
Формування життєтворчих цінностей старшокласників у навчально-виховному процесі педагогічного ліцею: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.М. Бордюк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови ефективного формування життєтворчих цінностей старшокласників педагогічного ліцею, основними з яких є: діалогічність процесів педагогічної взаємодії учителів і учнів, урахування вікових та індивідуальних особливостей старшокласників, організація діяльності з урахуванням реалізації практики свободи, мотивація творчої активності та професійного самовизначення ліцеїстів, підвищення компетентності педагога у питаннях формування життєтворчих цінностей, забезпечення адекватності виховних впливів навчально-виховного процесу педагогічного ліцею на особистість учня. Визначено, що технологію створення соціально-педагогічних умов формування життєтворчих цінностей старшокласників у навчально-виховному процесі педагогічного ліцею представлено функціональною моделлю, яка включає мету, зміст, принципи, методи, форми, засоби, соціально-педагогічні умови формування життєтворчих цінностей старшокласників педагогічного ліцею. Доведено, що технологічна організація навчально-виховного процесу з урахуванням визначених соціально-педагогічних умов, дала можливість прослідкувати динаміку формування життєтворчих цінностей учнів педагогічного ліцею, а також встановити рівні їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.351.6 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА367926

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Шевчук К.Д. 
Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.Д. Шевчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано актуальність побудови навчально-виховного процесу початкової школи на аксіологічних засадах. Охарактеризовано основні дефініції поняття "ціннісне ставлення". Розкрито особливості формування ціннісних ставлень дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано стан сформованості ціннісного ставлення до рідного краю учнів сучасної початкової шоли. Визначено педагогічні умови оптимізації процесу формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю. Розроблено й експериментально апробовано відповідну модель, основою якої є педагогічні умови формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю, а саме: інтегрування краєзнавчого матеріалу у зміст навчально-виховного процесу початкової школи, забезпечення цілісності навчально-виховного процесу та підготовка вчителів до організації навчання та виховання учнів на краєзнавчій основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.352.13 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА361979

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського