Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.4-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ворначева Т.Р. 
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.Р. Ворначева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. Встановлено провідну роль соціокультурних і когнітивних чинників у формуванні сприйняття молоддю політичної реклами. З'ясовано, що проявом політичної свідомості молоді є сукупність особистих думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів та уявлень, що відображають ставлення суб'єкта до політики, влади, держави взагалі та специфіку його сприйняття політичного процесу. Виявлено чотири типи політичної свідомості (активно-авторитарний, активно-толерантний, пасивно-конформний, пасивно-критичний), що відображають взаємозв'язок політичного мислення та особистісних якостей студентів. Показано здатність студентів з активно-толерантним та пасивно-критичним типом політичної свідомості найбільш повно розуміти текст політичної реклами. З'ясовано, що найвищий ступінь рефлективності та найбільш виразну тенденцію щодо об'єктивного сприйняття політичних явищ продемонстрували студенти з активно-толерантним типом політичної свідомості. Обгрунтовано можливість формування здатності до об'єктивного трактування політичних явищ, зокрема, у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень, за допомогою розробленої тренінгової програми, спрямованої на розвиток рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА344495

Рубрики:

      
2.

Гаєвська Н.В. 
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.В. Гаєвська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розкрито суть понять "політична свідомість", "політичні рекламні повідомлення", "політична рекламна діяльність". Показано взаємозалежність перебігу та результату процесу розуміння політичної реклами від типу політичної свідомості особистості. Висвітлено механізми та психологічні особливості політичної соціалізації педагогів, робітників і студентів. Виявлено залежність процесу становлення політичної свідомості від розвитку рефлексії. У контексті предметної галузі соціальної психології здійснено структурно-функціональний аналіз явища політичної свідомості. Запропоновано систему інструментальних засобів дослідження особливостей її становлення. Розглянуто питання щодо ролі соціокультурних чинників у формуванні політичної поведінки педагогів, робітників і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03 + Ю959.4-997 +
Шифр НБУВ: РА351739

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського