Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (584)Книжкові видання та компакт-диски (1062)Журнали та продовжувані видання (251)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Юркевич Г.Й. 
Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.Й. Юркевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дослідження присвячене вивченню психологічних детермінат розвитку особистості мененджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку мененджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181-213

Рубрики:

      
2.

Дзвінчук Д.І. 
Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.05 / Д.І. Дзвінчук ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлена її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Афанасенко В.С. 
Особистісні фактори ефективності управлінської діяльності військового керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Афанасенко ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено індивідуально-типологічні, емоційно-вольові, психолого-адаптивні та комунікативні якості військових керівників різних рівнів підготовки та стажу служби. Розроблено систему критеріїв ефективності управлінської діяльності офіцера на базі особистісних факторів. Обгрунтовано необхідність системи соціально-психологічної підготовки офіцерів-керівників, курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів до управлінської діяльності. Запропоновано адаптовані навчальні програми та методики щодо цілеспрямованого розвитку необхідних керівнику психологічних знань, умінь та навичок, а також особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 + Ю959.18
Шифр НБУВ: РА309650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Печенізький В.П. 
Активне соціально-психологічне навчання компетентності у спілкуванні керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / В.П. Печенізький ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми використання теорії та практики активного соціально-психологічного навчання у розвитку компетентності у спілкуванні управлінських кадрів. Проаналізовано структурні елементи компетентного спілкування, їх зв'язок із професійною діяльністю керівника військового колективу. Уточнено класифікацію психологічних труднощів спілкування, їх причини, характер змін міжособистісного сприйняття внаслідок впливу соціально-психологічного тренінгу (СПТ). Розроблено діяльнісно-орієнтовану програму СПТ, спроможну забезпечити інтенсивний розвиток знань, навичок і умінь компетентного спілкування керівників військових колективів, а також критерії та методичні процедури комплексної оцінки компетентності у спілкуванні з урахуванням впливу СПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА310184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Тихончук А.О. 
Психологічні умови ефективної управлінської діяльності керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / А.О. Тихончук ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми визначення психологічних умов і чинників, що детермінують ефективність управлінської діяльності керівників військових колективів. Проаналізовано і узагальнено сучасний стан управлінської діяльності сучасного керівника у контексті розвитку психології управління, а також виявлено протиріччя і проблеми, що створюють перешкоди на шляху підвищення її ефективності. На основі аналізу сучасних теоретико-методологічних концепцій управлінської діяльності керівних кадрів досліджено проблему гармонізації їх службового й особистісного розвитку в обраній сфері професійної праці. Виявлено і визначено вплив основних детермінант підвищення ефективності управлінської діяльності керівника військового колективу, а також критерії оцінки і показники рівня останньої. На основі проведеного дослідження отримані результати впроваджено у спеціальні програми професійної підготовки керівників військових колективів і розроблено відповідні учбово-методичні рекомендації, апробований у дисертації дослідницький інструментарій виділено у відповідний банк психологічних методик. Розроблено основні напрямки забезпечення ефективності професійної діяльності управлінських кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ц4,8(4УКР)22
Шифр НБУВ: РА310183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Шкурко Я.І. 
Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Я.І. Шкурко ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх урахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. На основі експерименту обгрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності. Розроблено й апробовано спецкурс "Психологія статевих відмінностей керівників загальноосвітніх закладів системи загальної середньої освіти", цикл лекцій, практичних (семінарських) занять і тематичних дискусій, інші програмно-методичні матеріали з метою урахування фактора статі у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних педагогічних працівників освіти, зокрема, жінок - директорів шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю953.41
Шифр НБУВ: РА308301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Возняк Л.С. 
Психологічні особливості професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.С. Возняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено соціально-психологічні моделі професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності. Особливу увагу приділено розкриттю залежності динаміки розвитку соціально-психологічної готовності випускників вузу до управлінської діяльності від співвідношення впливів соціально-психологічних та індивідуальних особливостей спеціалістів. Розглянуто роль психологічної адаптації у процесі професійної підготовки. Наведено алгоритм продуктивного вирішення завдань професійної підготовки майбутнього управлінця до виконання посадових функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю941.19с
Шифр НБУВ: РА308658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Скрипаченко Т.В. 
Соціально-психологічний імідж сучасного керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Скрипаченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с.: схем. — укp.

Розглянуто соціально-психологічне явище іміджу керівника через проблему його утворення. Дослідження процесу утворення іміджу як системи перцептивно обумовлених і діяльнісно опосередкованих уявлень про особистість керівника дозволило побудувати теоретичну модель даного процесу, виділити чинники, від яких залежить ступінь цілісності іміджу та його позитивний або негативний знак. За результатами емпіричного дослідження доведено, що процес утворення іміджу проходить певні стадії - від первинних вражень про людину до системного уявлення про неї. Системне уявлення про особистість складається з перцептивних, когнітивних і мотиваційно-оцінних компонентів. Цілісність іміджу залежить від внутрішньої психологічної узгодженості трьох соціально-псхологічних компонентів: емоційно-поведінкових реакцій, індивідуально-характерологічних проявів особистості та її ділових якостей. Позитивний чи негативний знак іміджу залежить від загального ставлення до керівника, яке формується внаслідок позитивного або негативного емоційного сприймання його особистості, системного уявлення про нього та від відповідності змісту іміджу очікуванням людей. Розроблено рекомендації щодо цілеспрямованого створення позитивного іміджу керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю782
Шифр НБУВ: РА315209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Кощинець О.Ю. 
Соціально-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Ю. Кощинець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Показано, що своєрідність прояву комунікативного потенціалу керівника визначає специфіку управлінської діяльності та значною мірою обумовлює ефективність управління. Розроблено й апробовано соціально-психологічну модель взаємодії керівників закладів середньої освіти, визначено напрями щодо врахування соціально-психологічних властивостей особистості в оптимізації управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189
Шифр НБУВ: РА316482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Байрамуков М.І. 
Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.І. Байрамуков ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні проблеми організаторської діяльності керівника школи з поліетнічним педагогічним колективом. Особливу увагу приділено визначенню резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування та психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов'язані з етнопсихологічними особливостями об'єктів управління. Проаналізовано роль цілепокладання й управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи. Обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні". Відзначено, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлено стійку тенденцію переважання виборів за ознакою незалежності суб'єкта і об'єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педагогічного колективу. Доведено, що головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури та етнопсихологічної компетентності, використання морально цінних традицій і звичаїх горців у діяльності усіх суб'єктів педагогічного процесу. Розроблено та широко апробовано програми та методичні рекомендації для різних рівнів системи підвищення кваліфікації вчителів та керівників шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю958(4РОС-6КАЧ)
Шифр НБУВ: РА313905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Коломінський Н.Л. 
Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Н.Л. Коломінський ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 37 с. — укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості, механізми, чинники, функції менеджменту в освіті як професійного управління. Запропоновано соціально-психологічну концепцію міжособистісної професійної взаємодії в управлінні закладами та установами освіти, розгорнуту характеристику породжених нею феноменів: соціально-психологічного клімату, конфліктів, стилю керівництва. Розроблено методологічний принцип особистісно-діяльнісного підходу як конкретизації системного підходу до соціально-психологічного аналізу специфіки менеджменту в освіті. Охарактеризовано структуру та психологічні функції управління в освіті всіх рівнів, висвітлено психологічні компоненти загальноуправлінських функцій менеджменту. Розроблено й апробовано психограму менеджера освіти. На підставі застосування особистісно-діяльнісного підходу визначено соціально-психологічні основи підготовки та підвищення кваліфікації менеджерів освіти, методики вивчення її ефективності в системі післядипломної освіти за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч311.41
Шифр НБУВ: РА312524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
12.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Панчук Т.В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Панчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Кохан В.Г. 
Діяльність військового керівника по збереженню психічного здоров'я військовослужбовців: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / В.Г. Кохан ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2003. — 18 с.: табл. — укp.

Уточнено суть та зміст психічного здоров'я військовослужбовця. Проведено експериментальне дослідження та визначено рівні психологічної готовності військових керівників до діяльності щодо збереження психічного здоров'я підлеглого. Розроблено пропозиції з метою оптимізації зазначеної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ю942-69 + Ц4,8(4УКР)42 +
Шифр НБУВ: РА326281

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Худякова В.І. 
Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.І. Худякова ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-перцептивних якостей керівників шкіл. Визначено характеристики, детермінанти та тенденції розвитку соціальної перцепції у діяльності керівників середніх загальноосвітніх шкіл. Науково обгрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл та особливостями їх управлінської взаємодії. Розроблено та апробовано експериментальну програму оптимізації соціальної перцепції щодо розвитку соціально-перцептивних здібностей керівників засобами соціально-психологічного тренінгу для використання у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю953.1 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА322762

Рубрики:

      
16.

Щотка О.П. 
Формування психологічної готовності студентів педагогічних університетів до професійно-управлінського самовизначення: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.П. Щотка ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Відображено головні напрямки вивчення професійного становлення керівника. Розкрито зміст професійно-управлінського самовизначення як континуально-дискретного процесу визначення індивідом себе відносно напрацьованих у суспільстві критеріїв управлінського професіоналізму. Показано, що динаміка професійно-управлінського самовизначення полягає у зміні ставлення до себе та критеріїв даного ставлення. Зазначено, що результатом самовизначення на кожному етапі є свідоме прийняття критеріїв управлінського професіоналізму. Визначено особливості сформованості психологічної готовності студентів педагогічних університетів до професійно-управлінського самовизначення та запропоновано систему психологічної підтримки її становлення за умов навчального процесу та педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА323151

Рубрики:

      
17.

Кулик С.М. 
Психологічні особливості управління професійною адаптацією вчителів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.М. Кулик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено зміст, структуру та функції професійної адаптації учителів. Досліджено психологічні проблеми, що виникають у процесі її управління (недостатній рівень забезпечення власне професійної та соціально-психологічної адаптації учителів, виражені ознаки дезадаптації, агресивність педагогічних працівників, недостатню психологічну компетентність керівників шкіл). Встановлено фактори, що впливають на ефективність управління професійною адаптацією учителів, до яких належать: соціально-психологічні чинники, пов'язані з управлінською діяльністю керівників (їх психологічна компетентність, особистісна спрямованість та стиль керівництва, психологічна атмосфера у педагогічному колективі); індивідуально-психологічні особливості учителів, що становлять адаптаційний потенціал особистості (поведінкова регуляція, комунікативні здібності, морально-етична нормативність); демографічно-професійні характеристики педагогів (стать, вік, трудовий стаж). Розроблено та апробовано програму психологічної підготовки керівників шкіл до управління професійною адаптацією учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю959.18 + Ч421.421
Шифр НБУВ: РА330973

Рубрики:

      
18.

Серкіс Ж.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ж.В. Серкіс ; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображуються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА332140

Рубрики:

      
19.

Красилова Ю.В. 
Психологічні чинники підприємницької активності особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ю.В. Красилова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

Здійснено теоретичний та емпіричний аналіз індивідуально-психологічних особливостей особистості підприємців у зіставленні з представниками інших професійних груп. Поглиблено розуміння проблем підприємницької активності та важливих індивідуально-психологічних особливостей особистості підприємця в Україні. Отримано нові факти про співвідношення успішності підприємницької діяльності з індивідуально-психологічними особливостями підприємців. Визначено статеві розбіжності особистісних характеристик підприємців і не підприємців, а також підприємців України та Росії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 +
Шифр НБУВ: РА328833

Рубрики:

      
20.

Баранова С.В. 
Соціально-психологічні механізми формування професійної відповідальності колективних суб'єктів управління: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.В. Баранова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено соціально-психологічні механізми формування професійної відповідальності колективних суб'єктів управління (КСУ). Доведено, що професійна відповідальність КСУ є результатом відбиття об'єктивно необхідних взаємин у колективі, що характеризують усвідомлювану необхідність особистості виконувати запропоновані професійні вимоги стосовно морального та професійного обов'язку, соціальних норм та можливості відповідати за свої професійні дії перед собою, колегами, колективом та суспільством. Створено програму формування професійної відповідальності КСУ, теоретично обгрунтовано та практично підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю954.0 + С5*332.1 +
Шифр НБУВ: РА331563

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського