Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (584)Книжкові видання та компакт-диски (1062)Журнали та продовжувані видання (251)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Івкін В.М. 
Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніх організаціях: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / В.М. Івкін ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та рівень розвитку психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов'язаних компоненти (мотиваційний, когнітивний, оперативний, особистісний). Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування такої психологічної готовності менеджерів середньої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181
Шифр НБУВ: РА374971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Андрєєва І. А. 
Психологічні умови формування відданості організації у персоналу банківських структур: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / І. А. Андрєєва ; Ун-т екон. та права "Крок". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та функції відданості організації у персоналу банківських структур. Детально проаналізовано основні компоненти відданості у персоналу банківських структур. Висвітлено недостатній рівень розвитку відданості організації у персоналу банківських структур. Проаналізовано взаємозв'язок між основними компонентами відданості організації та низкою чинників, які належать до мезо- та мікрорівня. Розроблено тренінг "Формування відданості організації у персоналу банківських структур", який забезпечує підвищення рівня розвитку основних складових відданості організації завдяки реалізації певних психологічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + У9(4Укр)262.10-640
Шифр НБУВ: РА375076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Афанасенко В.С. 
Особистісні фактори ефективності управлінської діяльності військового керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Афанасенко ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено індивідуально-типологічні, емоційно-вольові, психолого-адаптивні та комунікативні якості військових керівників різних рівнів підготовки та стажу служби. Розроблено систему критеріїв ефективності управлінської діяльності офіцера на базі особистісних факторів. Обгрунтовано необхідність системи соціально-психологічної підготовки офіцерів-керівників, курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів до управлінської діяльності. Запропоновано адаптовані навчальні програми та методики щодо цілеспрямованого розвитку необхідних керівнику психологічних знань, умінь та навичок, а також особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 + Ю959.18
Шифр НБУВ: РА309650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Байрамуков М.І. 
Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.І. Байрамуков ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні проблеми організаторської діяльності керівника школи з поліетнічним педагогічним колективом. Особливу увагу приділено визначенню резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування та психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов'язані з етнопсихологічними особливостями об'єктів управління. Проаналізовано роль цілепокладання й управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи. Обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні". Відзначено, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлено стійку тенденцію переважання виборів за ознакою незалежності суб'єкта і об'єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педагогічного колективу. Доведено, що головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури та етнопсихологічної компетентності, використання морально цінних традицій і звичаїх горців у діяльності усіх суб'єктів педагогічного процесу. Розроблено та широко апробовано програми та методичні рекомендації для різних рівнів системи підвищення кваліфікації вчителів та керівників шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю958(4РОС-6КАЧ)
Шифр НБУВ: РА313905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Банцер В.С. 
Психологічні чинники формування управлінської творчості керівника: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Банцер ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування управлінської творчості керівника (УТК). Виокремлено такі критерії та показники УТК, як професійна самосвідомість, професійні знання та досвід взаємодії з підлеглими, професійне спілкування, професійне мислення, реалізація творчого потенціалу особистості керівника та побудова стосунків у професійному соціумі. Проаналізовано високий, середній і низький рівні розвитку УТК. Запропоновано програму формування УТК, яка включає тренінг, метою яких є розвиток показників управлінської творчості. Розроблено програму психологічного супроводу управлінської діяльності керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА370035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Баранова С.В. 
Соціально-психологічні механізми формування професійної відповідальності колективних суб'єктів управління: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.В. Баранова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено соціально-психологічні механізми формування професійної відповідальності колективних суб'єктів управління (КСУ). Доведено, що професійна відповідальність КСУ є результатом відбиття об'єктивно необхідних взаємин у колективі, що характеризують усвідомлювану необхідність особистості виконувати запропоновані професійні вимоги стосовно морального та професійного обов'язку, соціальних норм та можливості відповідати за свої професійні дії перед собою, колегами, колективом та суспільством. Створено програму формування професійної відповідальності КСУ, теоретично обгрунтовано та практично підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю954.0 + С5*332.1 +
Шифр НБУВ: РА331563

Рубрики:

      
7.

Барко В.І. 
Теоретико-психологічні засади управління персоналом органів внутрішніх справ: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.06 / В.І. Барко ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2004. — 44 с. — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні засади управління персоналом органів внутрішніх справ (ОВС), а також методологію і структуру проактивного управління та психологічні особливості реалізації цілей і функцій зазначеного підходу. Досліджено психологічні ресурси вдосконалення системи даного управління з використанням принципів гуманістичного особистісно орієнтованого підходу, системності, оптимізації та інтенсифікації. Виявлено психологічні ресурси оптимізації компонентів управління персоналом ОВС як динамічного, комплексного процесу. Обгрунтовано концепцію професійно-психологічного відбору персоналу на підставі врахування психологічної готовності особистості до навчання та професійної діяльності. Запропоновано психологічні умови побудови команди міліцейського підрозділу, лідерства, профілактики конфліктів і дистресів. Розроблено психолого-педагогічні та методичні засади післядипломної підготовки керівників міліції до проактивного управління персоналом, систематизовано понятійний апарат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18:Х + Х819(4УКР)112.01 п:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА334282

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Беженар Г.Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Д. Беженар ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА363017

Рубрики:

      
9.

Бондаревська І.О. 
Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок - майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / І.О. Бондаревська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичності таких жінок - майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності таких жінок. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок - менеджерів адекватно управлінській діяльності. Розроблено й апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок - майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективності управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю937.31 +
Шифр НБУВ: РА368543

Рубрики:

      
10.

Бондарчук О.І. 
Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / О.І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 34 с. — укp.

Досліджено соціально-психологічні закономірності особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів за умов професійної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Запропоновано новий концептуальний підхід до соціально-психологічного аналізу суті та проблем особистісного розвитку даних керівників. Визначено основні тенденції, соціально-психологічні механізми та чинники їх особистісного розвитку, розроблено відповідну модель і обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій за умов створеного соціального середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.181 + Ч311.411 +
Шифр НБУВ: РА361578

Рубрики:

      
11.

Бочелюк В.Й. 
Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В.Й. Бочелюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами у школі, наведено результати досліджень у галузі освітньго управління та наукового менеджменту, його функціональних рівнів і специфічних методів. Відображено найважливіші тенденції оновлення шкільної системи управління, описано нові методи планування, організації, керівництва та контролю. Уточнено зміст, встановлено критерії, модифіковано методику діагностування та виявлено рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі, яку визначено як комплекс взаємозв'язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, що забезпечують ефективність та успішну взаємодію всіх суб'єктів управлінської діяльності. Розроблено програму заходів щодо підвищення рівня психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА332084

Рубрики:

      
12.

Брюховецька О.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Брюховецька ; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розвинуто методичні засади стосовно психологічних умов підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування. Розкрито суть даного спілкування та побудовано модель психологічної готовності керівників до управлінського спілкування, що містить чотири взаємопов'язані компоненти, а саме: когнітивний, операціонально-регулятивний, мотиваційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності до управлінського спілкування керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Установлено, що на підвищення рівня даної готовності позитивно впливає навчальний семінар-тренінг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА352188

Рубрики:

      
13.

Будник С.М. 
Формування професійної готовності офіцерів-прикордонників до творчого вирішення завдань управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Будник ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено основні показники та критерії професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого розв'язання завдань управлінської діяльності та розроблено методику визначення рівнів її розвитку. Обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічну програму формування даної готовності у слухачів Національної академії Державної прикордонної служби України у процесі навчання. Уточнено її псхологічну модель, розкрито суть, зміст і структуру професійної готовності офіцера-прикордонника до творчого вирішення завдань управлінської діяльності. Узагальнено основні погляди з проблеми формування професійної готовності офіцерів-керівників до творчого вирішення зазначених завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ц + Ю945.1 + Ц68,8(4УКР)1-5 +
Шифр НБУВ: РА345070

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Воєдило А.М. 
Психологічні особливості формування ефективного стилю управління в начальників навчальних прикордонних підрозділів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / А.М. Воєдило ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено науковий аналіз сучасних тенденцій психології управління. Визначено категорійний апарат. З'ясовано концептуальні засади дослідження та формування стилю діяльності керівника, що дало змогу диференціювати шість основних стильових сукупностей управлінської діяльності начальників навчальних прикордонних підрозділів, визначити найбільш ефективну з них, а також встановити психологічні особливості формування ефективного стилю управління та виявити залежності ефективності спільної діяльності підрозділів від стилю управління їх начальника. Показано, що психологічні особливості визначальним чином детермінують ефективність управлінської діяльності начальників та продуктивні взаємовідносини у підрозділі. Запропоновано психологічну модель формування ефективного стилю управління у начальників навчальних прикордонних підрозділів. На підставі результатів експериментальної перевірки доведено, що найбільш релевантними засобами його формування є мотивація, соціально-психологічний і рефлексивно-емоційний тренінги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ц + Ц68,8(4УКР)1-5 +
Шифр НБУВ: РА345069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Вознюк А.В. 
Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / А.В. Вознюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, розкрито її зміст і структуру, визначено рівні сформованості за окремими компонентами (мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) і загалом. Розкрито сутність атестації педагогічних працівників і показано її роль у діяльності освітньої організації. Досліджено взаємозв'язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників і організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками. Визначено педагогічні умови формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч34(4УКР) п2 +
Шифр НБУВ: РА351612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Возняк Л.С. 
Психологічні особливості професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.С. Возняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено соціально-психологічні моделі професійної підготовки майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності. Особливу увагу приділено розкриттю залежності динаміки розвитку соціально-психологічної готовності випускників вузу до управлінської діяльності від співвідношення впливів соціально-психологічних та індивідуальних особливостей спеціалістів. Розглянуто роль психологічної адаптації у процесі професійної підготовки. Наведено алгоритм продуктивного вирішення завдань професійної підготовки майбутнього управлінця до виконання посадових функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + Ю941.19с
Шифр НБУВ: РА308658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Волеваха С. В. 
Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот, постраждалих від катастроф: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / С. В. Волеваха ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2010. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків великомасштабних катастроф. Виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами. Визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку за умов катастроф. Запропоновано модель психологічної готовності муніципальних і регіональних менеджерів щодо управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф. Розроблено на її базі й апробовано програму курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + С40(4УКР) в2:Ю9
Шифр НБУВ: РА372704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гамага О. О. 
Функціональна компетентність керівника у формуванні управлінської команди: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. О. Гамага ; МОН України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено, що функціональна компетентність керівника - здатність правильно розуміти власні функції, поведінку та поведінку та дії інших людей. Встановлено, що функціональна компетентність керівника в процесі формування команди слугує суттєвою передумовою успішної спільної діяльності управлінських команд та організації в цілому. Зазначено, що функціональна компетентність керівника впливає на успішність діяльності управлінської команди. Розроблено та впроваджено систему оцінювання та розвитку професійно-важливих якостей керівників відповідно вимогам до посади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14
Шифр НБУВ: РА375515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Дзвінчук Д.І. 
Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.05 / Д.І. Дзвінчук ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлена її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського