Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю954.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Горбань Г.О. 
Соціально-психологічне дослідження особистості школяра в процесі експериментального навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.О. Горбань ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено теоретично-методичні засади організації сучасного соціально-психологічного експерименту, зокрема, в закладах освіти. Запропоновано інноваційну модель програми комплексного соціально-психологічного дослідження здібностей школяра в різних сферах діяльності (розумова метасфера, соціальна, креативна) за рівнями його взаємодії з зовнішнім світом (простір мікро-, мезо-, екзо- та макросхеми) у взаємозалежності зі сферами впливу суспільства на особистість (сукупність мікро-, мезо-, макро-, і мегачинників). Встановлено, що створені експериментальні умови позитивно впливають на реалізацію особистістю свого розумового, соціального та творчого потенціалу як суб'єкта освітнього процесу за умов безпосередніх соціальних взаємостосунків, малої групи (класу), соціокультурної організації (школи).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.2-734 + Ю983.7 в01 + Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА321340

Рубрики:

      
2.

Бенько Л.С. 
Соціально-психологічні особливості генезу поведінки у студентській групі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.С. Бенько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено соціально-психологічні чинники, що значною мірою впливають на поведінку студентів, надають їй нормативної спрямованості, забезпечують виникнення та збереження певного стандарту поведінки у групі студентів. Теоретично обгрунтовано соціально-психологічну специфіку генезу нормовідповідної поведінки особистості та розкрито суть поняття "нормативна поведінка" у контексті студентської групи. Експериментально визначено соціально-психологічні чинники виникнення та збереження зазначеного стандарту. Розроблено й апробовано шляхи стимуляції нормативної поведінки членів студентської групи. Розкрито суть понять "стандарт поведінки", "нормативна поведінка", "девіантна поведінка", розглянуто їх співвідношення. З'ясовано специфіку спілкування у студентській групі, де формуються певні стандарти поведінки. З'ясовано механізми стабілізації прийнятих більшістю норм поведінки (конформності, сумісності та спрацьованості, особливостей впливу згуртованості на ступінь прихильності індивідів до певного стандарту поведінки). Результати дослідження дозволяють визначити чинники, що сприяють виникненню та збереженню певних норм поведінки членів студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.2 + Ю954.0 +
Шифр НБУВ: РА352270

Рубрики:

      
3.

Пасічніченко А.В. 
Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.В. Пасічніченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Одержано дані, що характеризують вплив провідного типу діяльності, соціальної ситуації розвитку за умов дитячого садка та перших класів школи на зміст та динаміку критеріїв детермінації статусу дитини. Уточнено та конкретизовано уявлення про взаємозв'язок соціально-психологічного статусу (СПС) дитини та її особистісних якостей, навичок соціальної поведінки, соціальної компетентності педагогів і членів дитячої групи. Виявлено поступовість змін у характеристиках СПС дитини у групі ровесників на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Показано, що комплексна система психокорекційної виховної роботи через гармонізацію міжособистісних взаємин сприяє підвищенню СПС дитини у групі ровесників та покращує її підготовку до спілкування та взаємодії з учителем і ровесниками у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю954.2-734 + Ч411.389 +
Шифр НБУВ: РА323841

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського