Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (708)Книжкові видання та компакт-диски (688)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю952.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ісаєнко О.С. 
Агресія в системі комунікації "мати - дитина" як фактор соціальної дезадаптованості молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Ісаєнко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Одержано нові дані про структуру та динаміку агресивної комунікації у парі "мати - дитина". Досліджено феномени невербальної комунікації матері й дитини, в яких описано особливості інтервенції матері в простір дитини під час навчання. Визначено залежність показників соціальної дезадаптованості молодшого школяра від проявів агресії в комунікації матері та дитини. Визначено складний характер залежності, за якої соціальна дезадаптованість школяра пов'язана з високим і низьким рівнем агресії у парі "мати - дитина". Проаналізовано конструктивні аспекти агресії, емпірично обгрунтовано дезадаптивну роль дефіцитарної агресії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю956-994-06-734 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА351588

Рубрики:

      
2.

Резнікова О.А. 
Адаптаційна трансформація психологічного захисту особистості студента: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.А. Резнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему адаптаційної трансформації психологічного захисту (ПС) особистості студента. Визначено структурно-динамічні характеристики ПС та особистісної регуляторики студентів. Проаналізовано особливості функціонування ПС в системі особистісної регуляції, формування стратегій адаптаційної поведінки в процесі трансформації ПС особистості. Доведено доцільність підвищення резистентності студентів до деструктивних факторів життєздійснення на основі удосконалення трьох рівнів механізмів особистісної саморегуляції - інструментально-експресивного, смислового та екзистенційного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14
Шифр НБУВ: РА371138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Рашитова Н.К. 
Адаптація до професійної діяльності на державній службі: соціально-психологічний аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.03 / Н.К. Рашитова ; Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Д., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблеми адаптації до професійної діяльності за умов державної служби. Розглянуто суть і зміст цього процесу, які виявляються у подоланні адаптаційних ускладнень та розвитку здібностей працівників для успішної професійної діяльності за даних умов. Запропоновано модель процесу адаптації, яка розкриває його функціональні складові. Доведено перспективність її використання як інструменту вдосконалення процесу адаптації для забезпечення сприятливих умов щодо підготовки державних службовців. Запропоновано підходи стосовно здійснення консультаційної роботи з питань ефективності процесу адаптації. Розроблено етапи впровадження системи психолого-управлінського консультування як засобу підвищення ефективності процесу управління за умов державної служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1:Ю9 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА350082

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Тимченко О.В. 
Аутоагресивна поведінка працівників органів внутрішніх справ України (соціально-психологічні детермінанти виникнення, методи превенції та профілактики): Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Тимченко ; МВС України. Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено природу аутоагресивної поведінки працівників органів внутрішніх справ, визначено її структуру, причини та приводи. На основі аналізу випадків самогубств працівників органів внутрішніх справ (ОВС) України за 1996 - 2000 рр. складено соціально-демографічний портрет суїцидента. Визначено та класифіковано соціально-психологічні причини та приводи суїцидальної поведінки працівників ОВС. Розроблено систему превентивно-профілактичних заходів щодо запобігання аутоагресивній поведінці працівників міліції. Запропоновано алгоритм діяльності практичного психолога щодо попередження аутоагресивної поведінки працівників міліції, який складається з прогнозування, превенції та психопрофілактики. Уточнено систематизацію поглядів щодо проблеми самогубств в контексті основних наук про людину. Поглиблено сучасні уявлення про ефективні методи і форми виявлення, профілактики і корекції аутоагресивної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 + Ю937-953.6 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА327941

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Тимків Л. С. 
Взаємозв'язки темпераментальних властивостей та соціальної адаптації старшокласників: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. С. Тимків ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельниц., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено зміст понять "культура прояву темпераментальних властивостей особистості" й "адаптивна культура особистості". На підставі системно-синергетичного підходу розроблено моделі даних культур з використанням технологічного підходу "Кваліметричний профіль" розроблено експрес-діагностику темпераментальних і адаптивних властивостей особистості та визначено взаємозв'язки темпераментальних властивостей і соціальної адаптації старшокласників. Розроблено програму тренінгових занять для підвищення культури прояву темпераментальних, соціально-адаптивних властивостей старшокласників, і перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + Ю983.725 + Ю983.402.3
Шифр НБУВ: РА375899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Нодзельська А.С. 
Взаємозв'язок інфантилізму з психологічною імпотенцією та їх корекція: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.С. Нодзельська ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено взаємозв'язок інфантилізму з психологічною імпотенцією та розроблено методи їх корекції. Розкрито психологічний зміст інфантилізму та психологічної імпотенції, виявлено джерела їх формування, пов'язані з едіпальними залежностями. Доведено особливу роль у даному процесі періоду розвитку від 2-х до 6-ти років, в якому дитина особливо гостро преживає табу на вільне виявлення енергії лібідо, що призводить до її блокування й імпортування. З'ясовано, що інфантилізм і психологічна імпотенція деструктують поведінку суб'єкта, зумовлють ригідність вчинків, пасивність, несамостійність, депресивність. Виявлено глибинні детермінанти формування інфантилізму та тенденцію до психологічної смерті, встановлено їх взаємозв'язок з психологічним захистом, регресивними проявами та принципом задоволення. Доведено ефективність використання системно упорядкованих методик активного соціально-психологічного навчання, адекватних поставленій задачі щодо виявлення глибинних детермінант інфантилізму та психологічної імпотенції у їх взаємозв'язках з метою запобігання та нівелювання регресивних наслідків даних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю952.17 + Ю949.2 с +
Шифр НБУВ: РА356378

Рубрики:

      
8.

Рождественський А.А. 
Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу у потенційних емігрантів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.А. Рождественський ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито роль фрустраційної толерантності у структурі особистості потенційних емігрантів. Показано, що фрустаційна толерантність здійснює детермінувальний вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології фрустація є наслідком певної якості соціальної структури, а також індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що як спосіб запобігання та корекції фрустаційних станів є розвиток рефлекції, а саме: тією самою мірою, якою депривація виступає об'єктивним фактором виникнення фрустацій; депривація - як усвідомлена проблемність; розрив у відлагодженій діяльності є актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216 + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА363622

Рубрики:

      
9.

Гущина Т.Ю. 
Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор соціалізації студентської молоді: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Ю. Гущина ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано модель внутрішньоособистісного конфлікту як засобу дослідження особливостей соціалізації студентської молоді. Виокремлено структурні компоненти зазначеного конфлікту, що уможливлює їх розгляд як інформативних для оцінювання соціалізації студентів. Показано й обгрунтовано вплив на характер соціалізації студентів взаємодії факторів - вразливості системи самоставлення в ситуації внутрішньоособистісних ускладнень і мотиваційної спрямованості особистісної активності молодих людей у період студентства. Наведено дані про зміст і структуру "конфліктогенного поля" соціалізації студентів залежно від типу переживання внутрішньосообистісного конфлікту. Показано, що такі конфлікти виконують негативну, дезадаптувальну функцію у процесі соціалізації студентів, а також стимулювальну до саморозвитку, що мотивує до активної самореалізації. Експериментально обгрунтовано залежність внутрішньої моделі переживання внутрішньоособистісного конфлікту, яка формується у самосвідомості студента, від рівня розвитку індивідуально-особистісних якостей. У соціально адаптованого студента ці моделі передбачають орієнтацію на соціально задані пріоритети особистісного розвитку, сприяють збереженню та відновленню позитивного самоставлення. Запропоновано систему психологічної підтримки соціального й особистісного становлення студентів за умов навчального процесу та педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА360537

Рубрики:

      
10.

Герасімова 
Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Наталія Євгеніївна Герасімова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю937-953.6 + Ч481.350.0
Шифр НБУВ: РА334883

Рубрики:

      
11.

Кайгер В.І. 
Вплив етногенних депресій на соціально-психологічну адаптацію німців-переселенців в Україні: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.І. Кайгер ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Досліджено й проаналізовано з позицій етнофункціонального підходу загальний стан етнічної самосвідомості німців-переселенців в незалежній Україні, емпірично виявлено психологічні чинники, що впливають на формування, посилення та розвиток депресивних виявів у психіці респондентів. Показано етнопсихологічні особливості мігрантів з урахуванням їх специфічного історичного досвіду та сьогоднішніх реалій соціально-економічного життя України. Розроблено методи діагностики, профілактики та психотерапій етнозумовлених депресій за даних етнопсихологічних умов. Запропоновано та випробувано методику діагностування, профілактики та психотерапій етнозумовлених депресій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю958 + С5*425 +
Шифр НБУВ: РА323599

Рубрики:

      
12.

Удовенко Ю.М. 
Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.М. Удовенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей впливу несприятливих умов соціалізації на формування особистості дитини. Виявлено, що одними з впливовіших таких умов є прояви насильства до дітей, зокрема, фізичне, психологічне, сексуальне насильство, нехтування потребами дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та міжособистісної взаємодії. Доведено, що під впливом зазначених умов соціалізації діти зазнають емоційного ураження, стосовно образу-Я, значною мірою гальмується пізнавальна активність та виникають порушення у сфері міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. З урахуванням зазначених змін розроблено типологію дітей, які зазнали цього впливу. Запропоновано діагностичний інструментарій для визначення провідних сфер ураження дітей, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Показано, що основою реабілітаційних заходів має бути диференційований підхід, який передбачає врахування уражених сфер психічного розвитку дитини та різновиду несприятливих умов. Розроблено напрями соціально-психологічної реабілітації відповідно до запропонованої типології дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.1 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА352307

Рубрики:

      
13.

Становихіна О.С. 
Вторинна соціалізація як чинник динаміки соціальних здібностей особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Становихіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Соціальні здібності визначено як здібності людини, які розвиваються та проявляються за умов професійної діяльності та спілкування, забезпечують ефективність її функціонування в ситуаціях міжособистісних взаємин. Виявлено основні фактори, які стали основою для побудови моделі, яка дозволила обгрунтувати наявність зв'язків між складовими вторинної соціалізації та компонентами соціальних здібностей. Наведено результати емпіричного дослідження впливу вторинної соціалізації на динаміку соціальних здібностей і апробації навчально-розвивальних засобів розвитку та прояву соціальних здібностей особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю952.1 +
Шифр НБУВ: РА369202

Рубрики:

      
14.

Москвяк Н. В. 
Гігієнічна оцінка формування адаптації школярів молодших класів за умов навчання у загальноосвітньому закладі на сучасному етапі: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / Н. В. Москвяк ; ДУ "Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М. Марзєєва НАМН України". — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Уперше за умов натурного експерименту досліджено комплексний вплив факторів ендо- та екзогенного характеру на формування та стан адаптації учнів молодших класів у загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням віку та статі у порівняльному аспекті. Систематизовано групи об'єктивних критеріїв адаптації ендо- та екзогенного походження та розширено їх спектр за рахунок введення як інформативних індикаторів ступеня адаптації рівня біомаркерів дії довкілля, значення адаптаційного потенціалу на фоні фізичного навантаження, а також показників психоемоційного стану й особливостей темпераменту молодших школярів. Проведено оцінювання впливу довкілля як фактора ризику формування синдрому екологічної дезадаптації у дітей. Установлено, що зниження ступеня адаптаційних резервів у дітей спостерігається, передусім, на фоні високого рівня біомаркерів дії довкілля. Опрацьовано методичну схему комплексного гігієнічного оцінювання факторів формування та стану адаптації школярів до чинників внутрішньошкільного середовища та довкілля. Визначено ступінь взаємозв'язку між окремими показниками адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Ю952.14 + Ю983.402.1
Шифр НБУВ: РА381771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Кононова М.М. 
Глибинні детермінанти психічної дезадаптації суб'єкта: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.М. Кононова ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасні теоретичні підходи щодо дослідження проблеми дезадаптації, розкрито сутність даного поняття. Встановлено зв'язок глибинних детермінант дезадаптації з едіповим періодом розвитку психіки суб'єкта. Розкрито психофізіологічні особливості феномену дезадаптації, пов'язані зі станом динамічної невідповідності між живим організмом і зовнішнім середовищем, змінами форм поведінки, розвитком патологічних процесів у психіці суб'єкта. Встановлено взаємозв'язок дезадаптації особи з когітивним дисонансом, порушення якого проявляється у відчуттях дисгармонії, внутрішнього дискомфорту, неможливості адаптуватися до актуальної ситуації. Доведено, що дезадаптація особи проявляється у парадоксальних формах адапції - девіантній, кримінальній поведінці, алкоголізмі, наркоманії, комп'ютерній залежності, азартних іграх, участі у неформальних субкультурах, що не усвідомлюється суб'єктом. Досліджено взаємозв'язок дезадаптації з принципами реальності та задоволення. Розкрито роль інфантильних тенденцій психіки у виникненні психологічної дезадаптації, виявлено її взаємозв'язок з травматичними переживаннями дитинства. Обгрунтовано необхідність здійснення глибинної психокорекції детермінант дезадаптації особи, експериментально доведено ефективність використання методу АСПН, спрямованого на нівелювання деструктивних тенденцій, наведено рекомедації щодо його впровадження у систему підготовки майбутніх психологів-практиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.28 c +
Шифр НБУВ: РА367952

Рубрики:

      
16.

Онищук С.В. 
Державно-управлінські механізми адаптації до професійної діяльності (на прикладі звільнених працівників органів внутрішніх справ України): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / С.В. Онищук ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено структурно-логічну схему державно-управлінських механізмів, їх адаптації до роботи в органах державної влади та місцевого самоврядування. Визначено основні принципи адаптації звільнених працівників органів внутрішніх справ у сфері підприємництва. Акцентовано увагу на розробці організаційно-правових напрямів удосконалення адаптації звільнених працівників органів внутрішніх справ до нових соціальних і виробничих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.210.6 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА369069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Назаров О.О. 
Динаміка первинної психологічної адаптації до умов навчання та служби в навчальних закладах МВС України: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.О. Назаров ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

На основі вивчення структури, умов і динаміки первинної (термінової, але недосконалої) психологічної адаптації курсантів до умов життєдіяльності навчальних закладів МВС України виявлено механізми її здійснення, які обумовлені індивідуально-характерологічними особливостями курсантів. Запропоновано теоретико-методологічні і практичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу початкового етапу навчання і служби курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю947.29
Шифр НБУВ: РА308775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Підчасов Є. В. 
Динаміка психологічної адаптації особистості молодшого підлітка до навчання в основній школі: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Є. В. Підчасов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано поняття психологічної адаптації як інтегрального явища, визначено структурні компоненти психологічної адаптації. Розглянуто особливості адаптації до навчання в школі, зокрема, особливості адаптації в період переходу від початкової до основної школи. Розроблено розвивально-корекційну програму, спрямовану на формування адаптаційних здатностей та гнучкого адаптаційного потенціалу особистості молодшого підлітка та наведено результати перевірки ефективності її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА373621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Дерев'янко С.П. 
Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.П. Дерев'янко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості емоційного інтелекту студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено, що найменш вираженою у досліджуваних є здатність до розуміння власних емоцій. Висвітлено зв'язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками соціально-психологічної адаптації особистості - процесуальними (уникнення або прийняття дискомфортних емоційних станів у стресових ситуаціях міжособистісної взаємодії), результативними (співвіднесення особистісної конгруентності та соціометричного статусу). Запропоновано авторську програму розвитку емоційного інтелекту студентів-першокурсників, результати апробації якої свідчать про доцільність її використання з метою оптимізації соціально-психологічної адаптації особистості до стосунків у навчальній групі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-513.1 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА366394

Рубрики:

      
20.

Міщенко Н.І. 
Етнопсихологічні чинники виникнення особистісних проблем дитини: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.І. Міщенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто особистісні проблеми дитини старшого дошкільного віку. Досліджено етнічну специфіку особистісних проблем дитини, що виникають під час її соціалізації та інкультурації, з метою розробки проективної конструктивної методики їх діагностики та надання подальшої психологічної допомоги. Показано значимість етнічної специфіки особистісних проблем дитини, пов'язаних із соціалізацією. Визначено розбіжності в симптомокомплексах особистісних проблем і в рівні їх вираження між дітьми слов'янського та кримськотатарського етносів. Створено та перевірено на надійність і валідність проективну методику "Конструктивний тест родини" для виявлення особистісних проблем дитини, а також тієї сімейної ситуації, у якій вона перебуває. Розроблено та реалізовано програму для надання психологічної допомоги дітям з урахуванням їх етнічної належності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.1 + Ю952.1-734 + Ч314
Шифр НБУВ: РА320185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського