Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (41)Реферативна база даних (420)Книжкові видання та компакт-диски (493)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.131$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Акімова О. В. 
Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Акімова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію формування творчого мислення майбутнього вчителя як теоретико-методичну основу підвищення якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах, яка має три рівні: методологічний, теоретичний, технологічний. Визначено структуру творчого мислення майбутнього вчителя як психолого-педагогічної категорії, яка включає в себе складові: процесуальну й особистісну. Розроблено структурно-функціональну модель формування творчого мислення майбутнього вчителя як педагогічного феномена. Визначено місце творчого мислення в педагогічній діяльності, форми його функціонування, основні функції, психологічний механізм та основні характеристики. Розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему розвитку творчого мислення майбутнього вчителя в процесі університетської підготовки на матеріалі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Проведено дослідно-експериментальну перевірку авторської модульно-варіантної технології навчання з педагогічних дисциплін і педагогічних умов розвитку творчого мислення майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю935.131.6
Шифр НБУВ: РА370822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бадалова М.В. 
Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв'язування консультативних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.В. Бадалова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв'язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв'язування даних задач. На базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс, застосування якого та оцінка даних, одержаних за його результатами за допомогою кореляційного, кластерного та факторного аналізу, дали змогу виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв'язування консультативних задач. Розроблено й апробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю935.131 +
Шифр НБУВ: РА329897

Рубрики:

      
3.

Вовнянко Т.А. 
Суб'єктивна семантика колористичної стратегії в образотворчій діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.А. Вовнянко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2003. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано поняття "колористична стратегія". Розроблено методику дослідження суб'єктивної семантики колористичної стратегії, виявлено особливості змісту й організації суб'єктивної семантики кольору образотворчої діяльності. З'ясовано, що дана семантика впливає на колористичну стратегію розв'язання творчих задач у зазначеній діяльності. Показано, що на змістовному рівні цей вплив проявляється у виборі кольорової гами, на операціональному - реалізується у таких способах семантичної інтерпретації кольору, як перцептивно-імпресивний, динаміко-перцептивний, емоційно-чуттєвий, символо-означуваний, аналого-асоціативний, проективно-особистісний та особистісно-інтерпретаційний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.11 + Ю935.131.3 + Щ140.5 +
Шифр НБУВ: РА328442

Рубрики:

      
4.

Головіна Н.В. 
Часовий параметр інтелектуальних задатків індивіда: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.В. Головіна ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 16 с. — укp.

Досліджено вроджену складову інтелекту в межах концепції структурування власного (внутрішнього) часу індивіда. Показано, що часовий параметр Q, який відображає якість ходу "власного годинника" індивіда, можна розглядати як аналог генерального чинника "g" загального інтелекту. Розроблено метод кількісного вимірювання умовного рівня інтелектуальних задатків індивіда. Доведено надійність, дискримінативність, валідність, прогностичну цінність психометричного тесту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-724
Шифр НБУВ: РА327040

Рубрики:

      
5.

Грек О.М. 
Розвиток візуальної креативності підлітків засобами комп'ютерного тренінгу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Грек ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Із використанням стратегіально-семантичного підходу до вивчення візуального мислення досліджено особливості розвитку візуальної креативності в підлітковому віці, розкрито її сутність і структуру. Встановлено взаємозв'язок між візуальною креативністю й іншими процесуальними компонентами візуального мислення, а також між візуальною та вербальною креативністю протягом підліткового віку. Проаналізовано ефективність використання комп'ютерних технологій як засобів розвитку візуального мислення, зокрема візуальної креативності. На підставі психологічних принципів розроблено комп'ютерний тренінг з розвитку даної якості у підлітків, який базується на дивергентних задачах, експериментально доведено ефективність його використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю984.51 + Ю983.402.2 + Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА362740

Рубрики:

      
6.

Гулько Ю.А. 
Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ю.А. Гулько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Базуючись на стратегіальному підході, визначено поняття "стратегія розуміння", "стратегіальна тенденція розуміння". Запропоновано методи та методику емпіричного дослідження. Описано види та рівні прояву в учнів стратегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Показано, що у процесі розуміння учні середніх класів використовують об'єктивні систематичні знання, одержані з різних наук у школі. У молодших підлітків суть реалізації стратегіальної тенденції розуміння полягає у зіставленні інформації, що надходить з наявними знаннями, еталонами, у пошуку і знаходженні аналогу або варіанта комбінацій і перенесенні його у нову ситуацію. Установлення аналогу або варіанта комбінації є виникненням розуміння, а перенесення їх у нову ситуацію завершує прояв стратегіальної тенденції розуміння. У процесі такої діяльності в учнів проявляються різноманітні тактичні розумові прийоми, що адаптують аналог або комбінацію до нових умов. Описано вплив ускладнених умов на стратегіальні тенденції розуміння. З'ясовано, що за ускладнених умов (дефіциту часу, інформації, "ситуативної драматизації", раптових заборон) блокується прояв стратегіальної діяльності та в більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування та комбінування. Основними блокаторами стратегіальної розумової діяльності учнів є: їх вікові розумові можливості; ускладнені умови, за яких відбувається розуміння; стереотипні, формально засвоєні знання, на які орієнтуються під час розуміння. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.0 + Ю984.030.2-513 +
Шифр НБУВ: РА345806

Рубрики:

      
7.

Дерев'янко Н. В. 
Педагогічні умови формування проектно-образного мислення майбутніх дизайнерів у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Дерев'янко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування проектно-образного мислення у майбутніх дизайнерів у ВНЗ. Визначено та науково обгрунтовано сутність феномену проектно-образного мислення дизайнера як свідомого та цілеспрямованого процесу миследіяльності фахівця, у результаті якого відбувається вирішення професійних завдань дизайн-діяльності шляхом усвідомлення умов проблемної ситуації, породження образу й оперування ним за допомогою проектних дій. Встановлено й апробовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують успішність освітнього процесу й експериментально доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3 + Ю935.131.3
Шифр НБУВ: РА377576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Дзундза 
Теоретичні та методичні засади формування соціоекономічної культури студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Алла Іванівна Дзундза ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 43 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.357 + Ю935.131
Шифр НБУВ: РА351556

Рубрики:

      
9.

Диса О.В. 
Внутрішній діалог як механізм творчого мислення: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Диса ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2005. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Уперше розроблено психологічну концепцію взаємозв'язку творчого мислення та внутрішнього діалогу як одного з механізмів створення нового у процесі творчого мислення. Виділено елементи діалогічності у вербальних і невербальних продуктах творчої діяльності. Розглянуто процес творчого мислення у контексті психолінгвістики. Визначено місце внутрішнього мовлення у загальному потоці неусвідомлюваних мисленнєвих дій та його роль як зв'язуючого механізму безсвідомого зі свідомістю. Створено модель мовленнєвотворчого процесу як цілісності, що складається з пов'язаних між собою компонентів (етапів). Виокремлено компонент творчого процесу - внутрішній діалог, від якого залежить утворення нового, творчого смислу. Розроблено підхід до вивчення динаміки креативності мислення залежно від його діалогічності. Досліджено глибинні механізми творчого мислення, проблему взаємозв'язку мислення й мовлення. Розроблено й апробовано найбільш ефективні методи вивчення творчого мислення та обгрунтовано умови його розвитку. З'ясовано механізм впливу діалогічних форм навчання на підвищення креативності мислення. Поглиблено психологічні знання щодо процесу творчості та внутрішнього діалогу як природної властивості мислення. Визначено психологічні особливості внутрішнього діалогу як механізму утворення нового смислу у творчому процесі. З'ясовано чинники, що впливають на розвиток креативності мислення та академічної успішності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.2 + Ю935.131.6 +
Шифр НБУВ: РА335081

Рубрики:

      
10.

Дяченко Л.В. 
Психологічні особливості взаємодії вчителя і учнів молодших класів при розв'язанні "важких" мисленнєвих задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Дяченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено проблему впливу взаємодії вчителя з учнями у процесі розв'язання "важких" задач молодшими школярами. Обгрунтовано положення про природу, структуру взаємодії. Розглянуто процес взаємодії у системі відношень та педагогічному процесі, виявлено її види. Проаналізовано проблему задачі у психологічних дослідженнях. Висвітлено зміст поняття "важка" задача. Розроблено і досліджено структурно-функціональну модель системи взаємодії, яка складається з інтелектуальних дій з боку вчителя: інформаційно-пізнавальних, контрольно-оцінних, стимульних і охоплює емоційно-вольовий аспект, комунікативно-сензитивний особистісний, спрямованих на підвищення ефективності процесу розв'язання задач школярами молодшого віку. Відзначено, що від виду взаємодії вчителя з учнями залежить рівень розв'язання задач та розвиток індивідуальних властивостей мислення дітей, зокрема, самостійність і гнучкість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Засєкіна Л.В. 
Структурно-функціональна організація інтелекту особистості: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 33 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методологічні підходи до дослідження феномену інтелекту особистості. Розроблено структурно-функціональну модель організації інтелекту особистості в якій виділено соціокультурний, метакогнітивний та когнітивно-афективний рівні. Розкрито специфіку структурних компонентів інтелекту на рівні змісту, функції та емпіричних характеристик. Через виділення творчо-продуктивних, прагматично-адаптивних, науково-прогностичних концептів розглянуто та емпірично вивчено динамічну смислову систему суб'єкта діяльності як єдність інтелекту та афекту, що визначає траєкторію його пізнавальної активності. Показано, що процес концептуалізації виражає динамічність структурно-функціональної організації інтелекту в філогенезі й онтогенезі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-7 +
Шифр НБУВ: РА345745

Рубрики:

      
12.

Києнко-Романюк Л.А. 
Розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічна проблема: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.А. Києнко-Романюк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток критичного мислення студентської молоді як загальнопедагогічну проблему. Проаналізовано основні теоретичні положення про його розвиток, а також педагогічні засоби, які сприяють прояву його різноманітних форм. Уточнено дефініцію "критичне мислення". Розкрито суть поняття "моральне критичне мислення". Узагальнено педагогічний досвід його розвитку у студентської молоді. На підставі результатів порівняльного аналізу показано, що відмінності полягають у рівневі розвитку суб'єкт-суб'єктних виховувальних відносин "викладач (тренер) - студент", формі та методах організації діяльності. Виявлено педагогічні умови ефективного розвитку критичного мислення студентської молоді в результаті узагальнення педагогічного досвіду впровадження дебатної методики. З'ясовано вплив морально-ціннісних установок особистості на процес розвитку даного мислення для прийняття рішення шляхом порівняння досвіду цього розвитку з використанням різних методик. Здійснено конструювання педагогічного досвіду та розроблено технологію (за попереднім, безпосереднім, рефлексивно-підсумковим етапами) розвитку морального критичного мислення у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю935.131-4 +
Шифр НБУВ: РА355050

Рубрики:

      
13.

Коваленко А.Б. 
Психологія розуміння творчих задач: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А.Б. Коваленко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 35 с. — укp.

Розроблено новий підхід до вирішення досліджуваної проблеми шляхом створення моделі процесу розуміння багатосмислових об'єктів на основі застосування системно-структурного підходу щодо аналізу процесу розуміння як такої цілісності, що складається з окремих, щільно пов'язаних між собою компонентів. Використано новий клас задач, які є універсальною моделлю розуміння творчих об'єктів. Визначено концептуальні засади дослідження процесу розуміння у ситуаціях розв'язання творчих задач. Детально проаналізовано критерій розуміння даних задач, як розуміння її прихованого змісту. Процес розуміння творчих задач трактовано як особливий процес осмислення та переосмислення інформації. Обгрунтовано та апробовано систему спеціальної організації та оптимізації процесу розуміння творчих засад. Значну увагу приділено теорії використання підказки щодо оптимізації процесу розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА310346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Колесова О. П. 
Формування критичного мислення у майбутніх економістів засобами інтерактивних технологій навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Колесова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні особливості процесу формування критичного мислення у майбутніх економістів під час професійної підготовки. Розкрито сутність, компонентну структуру та характеристики критичного мислення економіста. Визначено критерії та рівні сформованості. Теоретично обгрунтовано й апробовано педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх економістів в процесі професійної підготовки. Розроблено й експериментально перевірено експериментальну модель формування критичного мислення у майбутніх фахівців економічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-4 + У. р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА371231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Количева Т.В. 
Наукове і художнє пізнання: їх специфіка і взаємодія: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.01 / Т.В. Количева ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 17 с. — укp.

Досліджено проблеми специфіки та взаємодії наукового та художнього пізнання як взаємного доповнення двох способів пізнання: логічного та емоційно-чуттєвого, що сумісно відтворюють його цілісність. Виявлено рушійні сили наукового та художнього пізнання - відповідно пізнавальну задачу суб'єкта, яка є винятково результатом роботи інтелектуальних операцій, і домінуючу потребу суб'єкта, що пізнає, яка випливає з його внутрішнього світу та є емоційно-чуттєвою. Виявлено, що пізнавальний процес - це науково-художнє моделювання суб'єктом об'єкта. Встановлено, що в реальному пізнавальному процесі логічне й образне мислення не вступають у протиріччя, а взаємодіють і доповнюють одне одного, й у цій взаємодії образне мислення допомагає сформулювати предметний зміст задачі, що змінюється і трансформується, а логічне мислення є інструментом розв'язання пізнавальної задачі. Доведено можливість розгляду емоцій як сполучної ланки між науковим і художнім пізнанням, а також їх здатність одночасно виступати у ролі цінності пізнавального акту як такого й у ролі оцінки можливості задоволення домінуючої потреби під час пізнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.8 + Ю935.131.1/8 +
Шифр НБУВ: РА330359

Рубрики:

      
16.

Комар О.В. 
Обгрунтування пропозиційного знання в сучасній аналітичній епістемології: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.01 / О.В. Комар ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Доведено, що обгрунтування є необхідною умовою визначення та реалізації пропозиційного знання. Запропоновано референційну модель прагматичного визначення знання як варіант вирішення проблеми Геттіера. Зазначено, що застосування еволюціоністської ідеї про пізнання як форми адаптації є засобом вирішення не лише проблем реалізму, але й позитивного вирішення проблеми єднання нормативного та дескриптивного статусу обгрунтування, це положення водночас є підтвердженням гіпотези про залежність нормативного епістемологічного дослідницького рівня від дескриптивного. Виявлено, що можливість зняття протиставлення в дослідженнях нормативістської та дескриптивістської епістемологічних орієнтацій, а також узгодження екстерналізму та інтерналізму як і підходів до обгрунтування здійснюється на основі постнекласичного типу аналітичної епістомології. Доведено, що у межах трирівневої концепції обгрунтування є можливим узгодження інтерпретацій обгрунтування пропозиційного знання (декларативної евіденціалістської та процесуальної релаєбілістської) шляхом установлення залежності між доксастичним і процесуальними рівнями аналізу обгрунтування та їх включення до єдиної нормативної моделі. Визначено, що існує залежність між двома видами скептичних аргументів і двома підходами щодо розгляду проблеми обгрунтування: скептичні аргументи "трилеми Агріппи" окреслюють напрямок розвитку дослідження структури обгрунтування як основи "відповідальнісної" інтерпретації обгрунтування; "картезіанські" скептичні аргументи визначають "істиннісну" інтерпретацію обгрунтування через встановлення відношення між обгрунтуванням та істиною.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.510 + Ю935.131.84 +
Шифр НБУВ: РА333010

Рубрики:

      
17.

Конаржевська В.І. 
Формування критичного мислення майбутніх офіцерів у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Конаржевська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено суть і структуру критичного мислення. Обгрунтовано технологію формування критичного мислення майбутніх офіцерів у процесі професійної підготовки, що передбачає мотиваційно-підготовчий, змістово-процесуальний, оцінно-рефлексивний етап і доведено її ефективність. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості критичного мислення курсантів, зокрема, мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний і особистісно-оцінний. Розроблено й апробовано навчально-методичні матеріали з питань формування критичного мислення майбутніх офіцерів у процесі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-4 + Ц4,8(4УКР)390.1-5 +
Шифр НБУВ: РА368872

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кочерга О.В. 
Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Кочерга ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Уточнено та конкретизовано психологічний зміст взаємозв'язку між мисленням, почуттями та уявою як цілісності, що розвиває критичність людини у пізнавальній діяльності. Розроблено нові методи дослідження та способи реєстрації взаємозв'язку досліджених категорій. З'ясовано психологічні умови становлення та підтримки гармонійного й продуктивного взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131 + Ю935.14 + Ю935.21 +
Шифр НБУВ: РА327314

Рубрики:

      
19.

Кременчуцька М.К. 
Психологічний аналіз мисленнєвих процесів комп'ютерних користувачів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / М.К. Кременчуцька ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено когнітивні процеси користувачів персональних комп'ютерів у взаємозв'язку зі специфічним способом репрезентації інформації у когнітивному просторі суб'єкта та способами її переробки. Проаналізовано особливості вербально-логічного й образного мислення у постійних користувачів комп'ютерами. Визначено, що інформаційний простір, штучно створений людиною у комп'ютерних системах, значною мірою впливає на особливості мислення користувача та зумовлений формою репрензентації абстрактних понять і зв'язків між ними і власне характером організації наданої користувачеві інформації. Наголошено, що вплив сучасного візуально-образного комп'ютерного середовища активізує правопівкульні процеси мислення та стимулює інтегральну діяльність мозку. Зазначено, що вплив комп'ютерних технологій на психологію мислення людини зберігає суперечливий характер, комп'ютер оптимізує ряд інтелектуальних операцій і підвищує ефективність інтелекту, а також може обмежувати вибір стратегій мислення умовами комп'ютерного простору, послаблює комунікативний аспект когнітивної діяльності, усуває експресивність. Змінюються аспекти, взаємопов'язані з мотивацією мисленнєвої діяльності. Установлено негативний вплив комп'ютерного середовища на мовлення та мовну поведінку користувачів. Надано рекомендації щодо оптимізації мисленнєвої діяльності професійних користувачів комп'ютерів. Запропоновано напрямки подальших досліджень їх психологічних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1/8 +
Шифр НБУВ: РА339789

Рубрики:

      
20.

Лаврешина 
Формування логічної культури старшокласників у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ганна Юріївна Лаврешина ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ю4р(4Укр)2 + Ю935.131.4
Шифр НБУВ: РА311859

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського