Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю782$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Веселовський 
Ідентифікації громадян України як чинник її зовнішньополітичного розвитку: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Сергій Геннадійович Веселовський ; НАН України; Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф051 + Ю782 + С5*332.111.3-231.1
Шифр НБУВ: РА310692

Рубрики:

      
2.

Скрипаченко Т.В. 
Соціально-психологічний імідж сучасного керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Скрипаченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с.: схем. — укp.

Розглянуто соціально-психологічне явище іміджу керівника через проблему його утворення. Дослідження процесу утворення іміджу як системи перцептивно обумовлених і діяльнісно опосередкованих уявлень про особистість керівника дозволило побудувати теоретичну модель даного процесу, виділити чинники, від яких залежить ступінь цілісності іміджу та його позитивний або негативний знак. За результатами емпіричного дослідження доведено, що процес утворення іміджу проходить певні стадії - від первинних вражень про людину до системного уявлення про неї. Системне уявлення про особистість складається з перцептивних, когнітивних і мотиваційно-оцінних компонентів. Цілісність іміджу залежить від внутрішньої психологічної узгодженості трьох соціально-псхологічних компонентів: емоційно-поведінкових реакцій, індивідуально-характерологічних проявів особистості та її ділових якостей. Позитивний чи негативний знак іміджу залежить від загального ставлення до керівника, яке формується внаслідок позитивного або негативного емоційного сприймання його особистості, системного уявлення про нього та від відповідності змісту іміджу очікуванням людей. Розроблено рекомендації щодо цілеспрямованого створення позитивного іміджу керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю782
Шифр НБУВ: РА315209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Данильчук Л.О. 
Формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Данильчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження. Розглянуто методологічні засади формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців даного профілю. Висвітлено історичні аспекти формування іміджу. Розроблено модель професійно-особистісного іміджу фахівців фінансово-економічного профілю. Обгрунтовано та проваджено технологію формування цього іміджу. Ефективність моделі та технології доведено та перевірено експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196 + Ю782 +
Шифр НБУВ: РА351999

Рубрики:

      
4.

Размолодчикова І. В. 
Формування професійного іміджу вчителя початкових класів у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Размолодчикова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено поняття "імідж", "професійний імідж", "професійний імідж вчителя початкових класів", "ціннісні орієнтації", "педагогічна культура", "педагогічна позиція". Розкрито теоретико-методологічні засади формування іміджу вчителя початкових класів, охарактеризовано різні підходи щодо розуміння іміджу як соціального, психологічного та педагогічного феномену. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійного іміджу у майбутніх учителів початкових класів. Розроблено й експериментально перевірено модель формування іміджу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення курсу "Основи сценічного та екранного мистецтва" та спецкурсу "Основи іміджології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю782
Шифр НБУВ: РА381555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського