1. |
Журба О. В. Організація пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Журба ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.Проведено аналіз розробленості проблеми у теорії та практиці навчання етики у вітчизняній та зарубіжній школі. Доведено, що ефективність пізнавальної діяльності можливо покращити шляхом поетапної її організації відповідно щодо психологічних закономірностей процесу навчального пізнання, спрямованої на максимально активну позицію учня як суб'єкта навчання. Визначено, що це обумовлює широке впровадження різних моделей активного навчання від проблемного викладу навчального матеріалу вчителем і розв'язання проблемних завдань щодо інтерактивної діяльності учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дану методику навчання етики у V - VI класах. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20 + Ч421.220 Шифр НБУВ: РА373432 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|