Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ335.07$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Борисова Т.В. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Борисова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано суть і зміст музично-театральної діяльності. Визначено її естетико-виховну значущість. Проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено й обгрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено й апробовано поетапну методику даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31 + Щ335.07 + Ч421.355.23 + Ч421.355.25 +
Шифр НБУВ: РА350415

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Жданько А.М. 
Світоспоглядання М.А.Римського-Корсакова і поетика його музичного театру: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / А.М. Жданько ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

"Світопоглядання" безпосередньо взаємопов'язано з цілісним інтелектуально-емоційним сприйняттям світу та ставлення до нього і тому має естетичне забарвлення. Проаналізовано багатогранну діяльність М.Римського-Корсакова, яка є віддзеркаленням особистості композитора як мислителя особливого типу, що тяжіє до інтуїтивного пізнання Світу в його нерозчленованості та співприродності людини. Цільність світоспоглядання композитора відобразилось на властивих йому смислотвірних чинниках, які означуються за допомогою "космосу", "гри", "повсякденного" та "святкового". Рівнем художнього тексту, відповідним космосу, визначається поетика музичного театру, що трактується як особливий тип синтезу мистецтв. На противагу домінантності музично-словесного чинника в оперному мистецтві, у творчості М.Римського-Корсакова виникає взаємодія звукових і візуальних уявлень, які втілюються іманентно музичними засобами. Такий тип художнього синтезу зумовлений пізнавальною моделлю, притаманною композитору. Тому поетика його музичного театру визначається як поетика споглядання. Гра характеризується універсальним принципом організації оперного твору. Повсякденне та святкове розглядаються як парні поняття, що акцентують онтологічний сенс буття в його безпосередньо життєвому вимірі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.413(4РОС)5-81 Римский-Корсаков, М. + Щ335.07 + Ю8 г(4РОС)5 +
Шифр НБУВ: РА346168

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Хон Чен 
Феномен тембру-амплуа баса в оперному співі XIX - XX століть: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Хон Чен ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено проблему семантики басового вокалу, яка склалася в оперній класиці XIX - XX ст. у контексті архаїчних засад чоловічого співу у низькому регістрі, у взаємозв'язку з культово-містеріальною практикою Європи та Китаю. Наголошено на наявності мислительного порубіжжя міфологічно-релігійного синкрезису та раціоналізму у філософії пантеїзму, що зумовлило ідеологічний контекст втілення оперного вокалу на "штучному" диханні, а також розкриття повноти прояву можливостей людського голосового звучання. Обгрунтовано давоїсту природу вокального мистецтва, наявну у басовому вокалі, а саме: похідність від містеріальної-релігійної, ритуально-церемоніальної сфер та одночасно представництво світської театральної природи співу. Значну увагу приділено аспекту використання достоїнств виразного співу басів у давньоцерковній традиції в операх російських композиторів і взаємопов'язаних з цим виразним комплексом творів західноєвропейських авторів. Значну увагу приділено архетиповим, співвідносним з міфологемами Сходу, образно-сюжетним розкладам опер М.Глінки, О.Бородіна, М.Лисенка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.076 г(0)5/6 + Щ317.410.416 +
Шифр НБУВ: РА355934

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського