Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-910$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Рейпольська О.Д. 
Педагогічні умови мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі дитячого садка (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.Д. Рейпольська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено питання мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі, розкрито його суть і характерні особливості. Запропоновано методику, що забезпечує поетапний розвиток мовленнєвої компетентності дітей. Представлено експериментальну модель навчання дітей віком 4 - 6-ти років англійського мовлення за умов груп з різновіковим складом. Проаналізовано різні підходи до застосування диференціації та індивідуалізації навчання іноземної мови. Виявлено рівні мовленнєвої готовності до опанування англійської мови та визначено критерії рівнів цього опанування дітьми дошкільного віку. З'ясовано педагогічні умови, дотримання яких сприяє ефективності навчання англійського мовлення: організація диференційованого та індивідуалізованого навчання дітей; ефективне поєднання різних організаційних форм навчання за умов груп з різновіковим складом; використання фасцинативних дидактичних прийомів; поетапний розвиток мовленнєвої компетенції дітей та бажання старших домопогати молодшим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910 + Ч411.382.5
Шифр НБУВ: РА330780

Рубрики:

      
2.

Бойко О.В. 
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.В. Бойко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910.33 +
Шифр НБУВ: РА363089

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського