Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.12-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Булик Ю.В. 
Рекламний текст в параметрах аксіологічної прагмалінгвістики: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Ю.В. Булик ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено комплекс мовних засобів вираження аксіологічно-прагматичних характеристик рекламного тексту (РТ) (дискурсу). Визначено характер аксіологічної спрямованості РТ, лінгвальні й екстралінгвальні чинники її формування. Обгрунтовано основні параметри опису рекламних дискурсів. Розкрито принципи добору й особливості функціонування мовних одиниць і конструкцій у РТ з урахуванням прагматичної інтенції адресанта. Охарактеризовано систему міжрівневих експліцитних та імліцитних засобів вираження категорії оцінювання у РТ (лексика, фразеологія, синтаксис), виявлено найбільш типові з них. Проаналізовано зв'язок категорії оцінювання з такими прагмалінгвістичними параметрами, як експресивність, аргументованість, ментальність, гендерність і паравербальними засобами, розкрито його вплив на сприйняття рекламного дискурсу цільовою аудиторією. Досліджено характерні стилістичні засоби та прийоми вираження категорії оцінювання у РТ (дискурсі). Проаналізовано специфіку функціонування мовних одиниць з урахуванням можливості маніпуляції оцінною інформацією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716 +
Шифр НБУВ: РА368999

Рубрики:

      
2.

Горлачова В. В. 
Структура семантичного поля кольоропозначень у сучасному російськомовному рекламному дискурсі: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / В. В. Горлачова ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Д., 2011. — 19 с. — укp.

Проаналізовано види рекламних кольоропозначень, виявлено склад і групи загальномовних кольоропозначень, що набувають певної ваги для сучасної комерційної реклами. Розглянуто випадки відсутності у рекламі окремих загальномовних кольоропозначень. Враховуючи семантичний, формальний та частотний принципи функціонування загальномовних кольоропозначень у сучасній рекламі, визначено зони їх розташування в межах семантичного поля кольоропозначень російськомовного рекламного дискурсу. Встановлено змістовий потенціал оказіональних назв кольору з зазначенням самостійних видів таких одиниць, визначено їх семантичну та формальну специфіку. Представлено структуру семантичного поля кольоропозначень у сучасному російськомовному рекламному дискурсі, яка складається з ядра, центра та периферії, що визначено відповідним лексичним наповненням. Звернення до семантичних та функціональних аспектів рекламної кольоролексики дозволило окреслити маніпулятивний потенціал різних видів кольоропозначень. Застосування польового підходу дало можливість системно та структуровано визначити зміни сучасного фонду кольоролексики під впливом соціокультурно та психолінгвістично зумовлених уявлень про колір носіїв російської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-716
Шифр НБУВ: РА379274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського