Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (63)Реферативна база даних (2919)Книжкові видання та компакт-диски (2601)Журнали та продовжувані видання (657)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Леміш 
Ізосемні причинові сполучники у різносистемних мовах (на матеріалі української, російської, англійської та іспанської мов): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / Наталія Євгенівна Леміш ; Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-212.72
Шифр НБУВ: РА365938

Рубрики:

      
2.

Шестопалова І. О. 
Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Шестопалова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні засади індивідуалізації навчання іноземних мов у Великій Британії, яка відбувається на основі психолінгвістичного підходу. Проведено науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень учених цієї країни з організації гнучкої системи навчання. Розкрито основні методи та засоби реалізації індивідуалізації навчального процесу в процесі вивчення іноземних мов. Виявлено типи та рівні індивідуалізації, наведено класифікацію навчальних стилів студентів, способи їх діагностики й обліку. Проаналізовано гнучкі навчальні програми та програми з навчання студентів навчальних стратегій, шляхи підготовки студентів до автономії у вивченні мови та неперервної освіти. Визначено позитивний досвід індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, який може бути творчо використаний у практиці ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА377032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Мелікова С.О. 
Індивідуалізація професійно-орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у вищих педагогічних закладах: автореф... канд. пед. наук . 13.00.09 / С.О. Мелікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "індивідуальний підхід", "індивідуалізація", "індивідуалізація професійно орієнтованого навчання іноземних мов". Виявлено й охарактеризовано особливості індивідуалізації навчальної діяльності студентів за умов педагогічного ВНЗ. Розкрито структуру індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов, компонентами якої є мотиваційно-ціннісний, процесуально-операційний, пізнавально-орієнтований, результативно-оцінний. Науково обгрунтовано педагогічні умови індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у даних закладах, а саме: діагностування індивідуально-психологічних особливостей студентів; залучення студентів до активної пізнавальної діяльності; стимулювання читання професійно орієнтованої літератуи іноземною мовою. Визначені умови, реалізовані у педагогічному експерименті, забезпечили ефективність індивідуалізації професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у педагогічних ВНЗ, а також сприяли суттєвому підвищенню рівня володіння ними іноземною мовою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА358938

Рубрики:

      
4.

Мартинюк 
Інтерактивний проект як засіб стимулювання мовленнєвої діяльності студентів університету: автореф. дис... кан. пед. наук: 13.00.09 / Веронія Адамівна Мартинюк ; Інститут педагогіки України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Шифр НБУВ: РА365727

Рубрики:

      
5.

Ванівська О.М. 
Інформаційні технології в процесі реалізації мовних стратегій у вищій школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Ванівська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА364564

Рубрики:

      
6.

Фельбаба М.М. 
Історія проекту "Української радянської енциклопедії" у контексті політики "Українізації" (1927 - 1934 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / М.М. Фельбаба ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вперше у вітчизняній історіографії досліджено спробу підготовки "Української Радянської Енциклопедії" у 1927 - 1934 рр. Обгрунтовано думку, що проект "УРЕ" під керівництвом М.Скрипника став лише одним з етапів історії вітчизняної енциклопедичної традиції. Розглянуто попередні нереалізовані проекти Всеукраїнської Академії Наук першої половини 1920-х рр. та конкуруюче тогочасне видання - львівську "Українську Загальну Енциклопедію" (1930 - 1935 рр.). Охарактеризовано ідейно-теоретичні засади видання. Показано, що поряд з традиційними комуністичними настановами, "УРЕ" мала національний український характер. Проаналізовано причини, які спричинили уповільнення підготовки видання. Висвітлено вплив різкої зміни національної політики ЦК ВКП(б) початку 1930-х рр. на ліквідацію республіканського енциклопедичного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-4 г + Ш121(4УКР)6 + Т3(4УКР)61-7
Шифр НБУВ: РА315190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Островський Д.О. 
Аксіологічний аспект історизмів як перекладознавча проблема (на матеріалі українських, російських і німецьких текстів малого формату): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / Д.О. Островський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність понять "історичний символ" та "історичний лінгвоконцепт" в аспекті їх функціонування у комунікативно-ціннісному просторі вихідного тексту (ВТ). Розглянуто їх семантичні, функціональні, структурні ознаки. На базі спеціальної системи методик дані поняття виявлено у ВТ і розкрито їх значення. Для передачі значень названих історизмів у перекладному тексті (ПТ) розроблено систему перекладацьких трансформацій. Адекватність сприйняття значень історизмів у ПТ перевірено за допомогою порівняльно-типологічної методики. Встановлено, що найчастіше історичні реалії перекладаються за допомогою лексичних трансформацій, засобами передачі історичних символів є лексико-семантичні та структурні трансформації. Виявлено, що історичні концепти вербалізуються у ПТ за допомогою структурних трансформацій. Доведено, що структурні трансформації найбільш адекватно передають оцінність і символічність історизмів у ПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-77 +
Шифр НБУВ: РА335257

Рубрики:

      
8.

Кантур К. О. 
Антропосемічні евфемізми та їх функціонально-прагматичні особливості (на матеріалі англійської, французької, української та російської мов): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / К. О. Кантур ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше визначено й охарактеризовано чинники, які сприяють активній евфемізації за конкретних комунікативних умов, а також проаналізовано лінгвосемантичні механізми евфемістичних трансформацій, що дозволяє встановити кореляційні зв'язки між евфемізмом та його антецедентом у лексико-граматичному та концептуальному аспекті. Розроблено критерії визначення статусу евфемізму, а також критерії відмежування евфемії від криптолалії, дисфемії та дезінформації. Виокремлено принципи комплексної таксономії евфемізмів на прикладі антропосемічної лінгвоконцептуальної сфери, які можуть слугувати основою синоптичних схем за вивчення евфемізмів інших лінгвоконцептуальних сфер. Поглиблено теоретичні основи для складання лексикографічних евфемістичних довідників у французькій, українській та російській мовах, які словниками такого типу ще не забезпечені.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-31
Шифр НБУВ: РА382376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Марчук У.Б. 
Асоціативний потенціал лінгвокультурних концептів у різносистемних мовах: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / У.Б. Марчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т філології. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено міжмовний порівняльний аналіз асоціативних полів конкретних "жінка", "мати", "дім" і абстрактних "батьківщина", "воля", "свобода" лінгвокультурних концептів з метою дослідження їх асоціативного потенціалу, розмежування універсального та лінгвокультурного маркованого в їх структурі на матеріалі англійської, французької, польської та української мов. Проведено асоціативний експеримент серед чотирьох національно-мовних груп реципієнтів, студетів м. Ель-Пасо (США, штат Техас), Парижа (Франція), Варшави (Польща) та Києва (Україна) загальною кількістю близько 1 000-и осіб. Проаналізовано особливості асоціативного вираження концептів "жінка", "мати", "дім", "батьківщина", "воля" та "свобода" в американській, французькій, польській та українській лінгвокультурах. Запропоновано нову модель концептуального аналізу, яка скадається з певних етапів, а саме: розгляду дефініцій концепту, його значеннєвості на мовному рівні, когнітивного й асоціативного аналізу паремій, виявлення асоціативного потенціалу у сучасному мовомисленні (на підставі асоціативного експерименту). Введено нову класифікацію асоціативних реакцій шляхом виокремлення у структурі асоціативного поля семантичного гештальту, що відтворює типову для національної культури модель референта, яка відповідає стимулу в оточуючій реальності носія даної мови. Розроблено комплексне визначення асоціативного потенціалу концепту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-315.5 +
Шифр НБУВ: РА364835

Рубрики:

      
10.

Волошинова Л.В. 
Аудіовізуальні мистецтва в системі професійної мовної підготовки майбутнього фахівця у сфері міжнародних відносин: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Волошинова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше визначено місце аудіовізуальних мистецтв у вітчизняній практиці професійної мовної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель використання їх художньо-естетичного, виховного, інформаційного та освітнього потенціалу в системі підготовки студентів-міжнародників. Запропоновано концепцію авторських телевізійних програм. Значну увагу приділено методичному забезпеченню застосування дидактичних і автентичних аудіовізуальних документів у процесі професійної мовної підготовки. Розвинуто принцип наочності як ефективного засобу навчання мови для спеціальних цілей, зокрема у професійній діяльності дипломатів. Досліджено питання вдосконалення процесу аналітичного спілкування студентів з екраном як професійної якості майбутнього фахівця в сфері міжнародних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА328629

Рубрики:

      
11.

Карпова К.С. 
Вербалізація національно-специфічних концептів американського суспільства XX - початку XXI ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / К.С. Карпова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Вивчено мовну картину сучасного американського суспільства, визначено її особливості, сформовані під впливом національної культури, етнічної свідомості, менталітету нації з урахуванням соціокультурної варіативності англійської мови. Наукове дослідження виконано з використанням когнітивного, лінгвокультурологічного, етнолінгвістичного й аксіологічного підходів сучасної лінгвістики. Розглянуто засоби вербалізації національно-специфічних концептів і цінностей американської мовної картини світу , в яких відображено своєрідність національного характеру, менталітету, способу життя американської спільноти, а також найважливіші суспільно-політичні й економічні процеси, що відбувалися в США у XX - на початку XXI ст. і докорінно вплинули на подальший розвиток країни та формування глобального іміджу США як світової супердержави. Досліджено прецедентні імена (Martin Luther King Jr., Elvis Presley, Marilyn Monroe, Bill Gates, Donald Trump), що мають символьні характеристики в американській культурі XX - початку XXI ст., розглянуто особливості їх функціонування в комунікативному просторі США. Виявлено лексичні одиниці, усталені словосполучення, оказіоналізми, ідіоми, паремії, що відображають культурно-історичні та суспільно-політичні концепти американського суспільства. Проаналізовано особливості відображення в лексиці та фразеології сучасної англійської мови домінантних американських цінностей. Досліджено вербальну репрезентацію типових рис національного характеру американців в сучасній англійській мові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(7СПО) + Ш143.21-013 +
Шифр НБУВ: РА357662

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Павловська Л. О. 
Вербальні формули побажань у різноструктурних мовах: прагмасемантичний і лінгвокультурологічний аспекти: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Л. О. Павловська ; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-33
Шифр НБУВ: РА369502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Якубовська Л.П. 
Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / Л.П. Якубовська ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)397-33 + Ц4,8(4Укр)301
Шифр НБУВ: РА318003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
15.

Білас Л.М. 
Виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Білас ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови. Здійснено теоретичний аналіз поняття "національна самосвідомість" на міждисциплінарному рівні наукового знання. Систематизовано сучасні підходи щодо тлумачення сутності понять "нація" та "самосвідомість" як базових категорій національної самосвідомості. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості даної якості з урахуванням специфіки її вияву у таких сферах: інформаційно-когнітивній, емоційно-чуттєвій та рефлексивній. Вперше розроблено модель виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови як систему взаємопов'язаних компонентів: когнітивного (змістовно-інформаційного), технологічного, соціально-педагогічного (виховного), аксіологічного (емоційно-ціннісного). Доведено, що впровадження запропонованої моделі сприяє підвищенню рівня національної самосвідомості учнів старшого шкільного віку. Сформовано комплекс вимог щодо добору українознавчого компонента змісту з іноземної мови. Удосконалено форми, методи навчання та виховання національної самосвідомості старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ш12-912 +
Шифр НБУВ: РА341810

Рубрики:

      
16.

Чернявська С.М. 
Впровадження української мови в систему освіти 1923 - 1932 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.М. Чернявська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Показано, що у досліджуваний період (1923 - 1932 рр.) партійний та державний апарат докладав значних зусиль для матеріально-технічної забезпеченості українізації освіти в УСРР, насамперед необхідними педагогічними кадрами та навчальною літературою, завдяки чому було досягнуто значних результатів, відбулися позитивні зрушення, які сприяли мовному та культурному зближенню різних верств українського населення, підвищенню їх освітнього рівня, були подолані деякі диспропорції в сфері етнічної політики. Зазначено, що найбільших успіхів радянська влада досягла у сфері шкільної освіти, організації шкільної справи та підготовки вчительських кадрів. Показано, що у зв'язку з політехнізацією освіти особливого значення набула діяльність технікумів, які в Радянській Україні були закладами вищої освіти. Відзначено, що ступінь українізації студентів, викладачів та відсоток етнічних українців серед тих, хто навчався, значною мірою залежали від фахової спрямованості навчальних закладів. На початку 1930-х рр. директивний характер та непослідовність запроваджених реформ і остаточна відмова від закріплення успіхів політики українізації призвели до негативних наслідків у сфері української освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР) + Т3(4УКР)61-7 +
Шифр НБУВ: РА326568

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Савойська 
Впровадження української мови як державної у сферу освіти України в 90-ті роки XX - поч. XXI ст.: історичний аспект (на матеріалах вищих навчальних закладів): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Світлана Василівна Савойська ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-5 + Ш121(4УКР)1
Шифр НБУВ: РА352436

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Сергєєва О. Ю. 
Державна мовна політика в Україні: європейський контекст: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. Ю. Сергєєва ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні підходи до адаптації європейського досвіду вирішення мовних питань на регіональному рівні України, зокрема принципу додатковості, відповідно до якого рішення про застосування мови приймаються на рівні місцевого самоврядування в межах чинного законодавства. Обгрунтовано статутність додаткової мови, сутність якої полягає в державній підтримці розвитку мови як засобу комунікації у разі задоволення специфічних етнонаціональних потреб, коли вона не є мовою державних установ, у т.ч. в державних навчальних закладах і засобах масової інформації. Удосконалено підходи до утвердження української мови на державному та регіональному рівнях як інституту державності та засобу міжнаціонального спілкування. Запропоновано форми розширення сфери застосування української мови в регіонах шляхом запровадження сучасних технологій і механізмів реалізації державної мовної політики та вдосконалення чинного законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4) + Ф51(4УКР) в2:Ш + Ш121(4УКР)
Шифр НБУВ: РА381317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Яблонська Т.М. 
Дидактичні засади навчання іншомовного читання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Яблонська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Установлено психолого-дидактичні засади процесу іншомовного читання молодшими школярами, з'ясовано особливості сприйняття й осмислення відповідної друкованої інформації учнями початкових класів. Проаналізовано методи навчання зазначеного читання у педагогічній теорії та практиці та зазначено щодо їх недостатньої ефективності. Визначено дидактичні принципи цього виду мовленнєвої діяльності на основі особистісно орієнтованої технології навчання, а також компоненти змісту навчання іншомовного читання на початковому етапі вивчення іноземної мови. Обгрунтовано необхідність виокремлення цих компонентів з самого процесу читання та із загально-дидактичної концепції змісту навчання іноземних мов. Визначено умови здобуття лінгвістичних знань, формування мовних навичок та розвитку рецептивно-репродуктивних мовленнєвих умінь у молодших школярів. Розроблено дидактичну модель навчання іншомовного читання, а також систему взаємопов'язаних послідовних дій учителя та учнів у дослідженому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.331 + Ч421.221.2 +
Шифр НБУВ: РА332536

Рубрики:

      
20.

Смирнова М.І. 
Дидактичні засади організації самостійної роботи з іноземної мови студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Смирнова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено дидактичні засади організації самостійної роботи студентів (СРС) економічних спеціальностей під час вивчення іноземної мови. Визначено місце та роль самостійної роботи в навчальному процесі ВНЗ і під час вивчення іноземних мов. Розкрито сутність СРС, встановлено її види та форми під час вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей на різних етапах професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки. Виявлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності організації СРС. Обгрунтовано доцільність впровадження дидактичної моделі, яка поєднує традиційні засоби організації СРС з комп'ютерними технологіями. Встановлено, що запропонована модель та дидактичний комплекс, створений для її реалізації, сприяють підвищенню ефективності організації СРС під час вивчення іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ш12-9 +
Шифр НБУВ: РА339703

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського