Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (49)Реферативна база даних (530)Книжкові видання та компакт-диски (522)Журнали та продовжувані видання (141)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.РА375773 Напиральська О. І. Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська / Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с.
2.Козлова О.С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с.
3.РА313981 Руіс Мендісабаль Л.М. Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління : Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль / Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с.
4.Смирнова Т.В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Смирнова / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 24 с.
5.РА379873 Ярошенко Л. А. Методика і практика моніторингових медіа-досліджень в Україні : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Л. А. Ярошенко / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 17 с.
6.Зірка В.В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / В.В. Зірка / НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с.
7.РА373326 Оборська Г.Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська / Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с.
8.Гаврилюк І.Л. Образи мікросистеми в журналістському тексті: специфіка функціонування : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / І.Л. Гаврилюк / Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с.
9.Терещенко Д.А. Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади : автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с.
10.Палагнюк Ю.В. Політологічний аналіз медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.В. Палагнюк / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. — Миколаїв, 2008. — 16 с.
11.Владимиров В.М. Проблема розуміння інформації в журналістиці : Автореф. дис. д-ра філол. наук: 10.01.08 / В.М. Владимиров / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 30 с.
12.Криворучко С.В. Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / С.В. Криворучко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с.
13.Соловйов С.Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / С.Г. Соловйов / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с.
14.Удріс Н.С. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с.
15.Лященко А.В. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.В. Лященко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с.
16.Сапенько Р.П. Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис... д-ра філософ.: 26.00.01 / Р.П. Сапенько / Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 35 с.
17.Фурманкевич Н.М. Рексамний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Н.М. Фурманкевич / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с.
18.Стрелковська А.Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Л. Стрелковська / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с.
19.Шестакова Е.Г. Теоретичні аспекти співвідношення текстів художньої літератури та масової комунікації : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08; 10.01.06 / Е.Г. Шестакова / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 44 с.
20.РА374226 Кушнарьов В.В. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського