Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (64)Реферативна база даних (843)Книжкові видання та компакт-диски (943)Журнали та продовжувані видання (339)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ярошенко Л. А. 
Методика і практика моніторингових медіа-досліджень в Україні: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Л. А. Ярошенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Висвітлено історію розвитку теорії, методології та практичних технологій проведення моніторингових досліджень ЗМІ як одного з найбільш ефективних способів дослідження процесу комунікації в суспільстві. Проаналізовано теоретичні підвалини моніторингу ЗМІ в різних наукових школах відповідно до розробленої періодизації. Систематизовано основні особливості практичного використання моніторингових технологій в Україні. Розроблено типологію результатів моніторингових досліджень та описано найбільш значущі з них. Наведено рекомендації щодо реформування медіапростору з метою врегулювання діяльності ЗМІ під час виборів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1
Шифр НБУВ: РА379873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Михайлюк Т. С. 
Політико-системний вимір інформаційно-комунікаційних стратегій скандинавських країн (Швеція, Фінляндія, Норвегія): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Т. С. Михайлюк ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему становлення інформаційного суспільства в реаліях глобалізації. Розглянуто розвиток і формування інформаційного суспільства у скандинавських країнах. Системно досліджено основні чинники, якими обумовлюються процеси вироблення та втілення в життя даних стратегій. З'ясовано національну специфіку формування даних інформаційних суспільств. Зроблено спробу критично осмислити досвід Швеції, Фінляндії та Норвегії у справі використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою запозичення його певних компонентів для вироблення інформаційно-комунікаційної стратегії України. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування ефективних механізмів розбудови інформаційного суспільства в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч620.4(411)
Шифр НБУВ: РА372866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Оборська Г.Г. 
Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164
Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Жовтенко Т.Г. 
Інформаційне забезпечення політики держави у боротьбі з міжнародним тероризмом на прикладі США: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 21.01.01 / Т.Г. Жовтенко ; Рада нац. безпеки і оборони України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до трактування поняття "міжнародного тероризму" та терористичної загрози як чинника національної та міжнародної безпеки. Розглянуто особливості теоретичного планування та практичної реалізації інформаційного забезпечення політики держави за умов протидії загрозі міжнародного тероризму. Висвітлено зміст, особливості та форми інформаційного забезпечення державної політики США в сфері боротьби з тероризмом на сучасному етапі. Проаналізовано діяльність державного апарату США щодо практичного інформаційного забезпечення державної політики країни в боротьбі з міжнародним тероризмом під час Афганської (2001 - 2002 рр.) й Іракської (2003 р.) військових кампаній в рамках оголошеної Глобальної війни з міжнародним тероризмом з урахуванням новітніх концепцій інформаційно-психологічного впливу - принципів Мережно-центричного протиборства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(7СПО)64 в2:Ч62 + Ф015.24 + Ч620.4(7СПО)
Шифр НБУВ: РА374291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Митко А. М. 
Роль засобів масової комунікації у формуванні іміджу публічної влади (на прикладі Волинської області): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / А. М. Митко ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено системний аналізу векторів, специфіки створення іміджу публічної влади Волині шляхом використання засобів масової комунікації, особливостей медіа-ринку та медіа-простору волинського регіону. Визначено чотири вектори: громадсько-політичний, інформаційний, міжнародний, культурно-просвітницький, які характеризуються своїми специфічними особливостями. Встановлено, що для волинських мас-медіа є характерним надання уваги більше формуванню внутрішнього боку іміджу. Зовнішній бік іміджу досить рідко стає інформаційним приводом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР-4ВОЛ)64 + Ф3(4УКР-4ВОЛ) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА373563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Кушнарьов В.В. 
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Петкова О. В. 
Політичні імперативи позиціонування України в міжнародному інформаційному просторі: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / О. В. Петкова ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Систематизовано базові визначення інформації та виявлено генезу впливу інформації на міжнародні політичні відносини. Проаналізовано становлення, розвиток і впровадження інформаційних технологій у цілому в суспільному житті та конкретно в міжнародній політиці. Розглянуто сучасну інформаційну систему на трьох рівнях. Досліджено одну з нових функцій інформаційного простору - імідж-функцію та показано специфіку даної функції для України з урахуванням геополітичного положення й історичного розвитку держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) + Ф4(4УКР)64 в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА373149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Павловська С.В. 
Розвиток форм та методів діяльності мас-медіа у воєнних конфліктах другої половини XX століття: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 20.02.22 / С.В. Павловська ; Нац. ун-т оборони України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто стан опрацювання теми в історіографії та джерельній базі дослідження, визначено фактори, що впливали на процес удосконалення діяльності мас-медіа, розглянуто їх використання в розвитку, відповідно до вимог військово-політичного керівництва щодо організації заходів психологічної й інформаційної боротьби у воєнних конфліктах у другій половині ХХ ст. Розкрито зростаючу роль інформаційної складової під час воєнних конфліктів у другій половині ХХ ст. і відповідного населення зусиль військово-політичного керівництва, спрямованих на досягнення мети з можливістю мінімального застосування військових сил і засобів за рахунок максимального використання мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц1,8(4/8)2 + Ц35(4/8)63:Ч62 + Ч620.3(4/8)6
Шифр НБУВ: РА371857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Напиральська О. І. 
Вплив засобів масової комунікації на формування злочинної поведінки молоді: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. І. Напиральська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "засоби масової комунікації", їх сутність та функції. Досліджено дисфункціональні та криміногенні ефекти впливу змісту та характеру інформаційних потоків у засобах масової комунікації (ЗМК) на особистість на різних етапах її соціалізації. Визначено роль і місце ЗМК у механізмі індивідуальної злочинної поведінки. Розглянуто питання зростання рівня агресивності сучасної молоді, деформації її правосвідомості й інших негативних наслідків впливу на неї ЗМК, вивчено провідний зарубіжний досвід у сфері протидії йому. Обгрунтовано заходи щодо запобігання негативному впливу ЗМК на молодь, а також заходи для нейтралізації вже заподіяної шкоди за умов сучасних українських реалій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.49:Ч62 + Х883.9(4УКР)52 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА375773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Лященко А.В. 
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.В. Лященко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Комплексно досліджено рекламу як соціокультурне явище. На матеріалі реклами в Україні проаналізовано її специфіку у контексті українського етносу, вивчено її функціонування як форми соціальної комунікації, яка завдяки інформаційним каналам сприяє передачі духовного досвіду у вигляді моделей поведінки споживачів, що може включати позитивне та негативне начало. Доведено, що реклама є культурним посередником у системі соціальної комунікації та впливає не лише на поведінку людей, але й на суспільні настрої, інтеграцію громадського життя, соціальну мобільність, легітимність влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 +
Шифр НБУВ: РА364242

Рубрики:

      
11.

Сапенько Р.П. 
Реклама як транскультурний феномен: автореф. дис... д-ра філософ.: 26.00.01 / Р.П. Сапенько ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 35 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження реклами як феномену сучасної глобальної культури, розглянуто її найбільш суттєві культурологічні та естетико-художні атрибути. Висвітлено історичний процес формування масового суспільства та масової культури як результат ринкової економіки та процесів демократизації, універсалізації, глобалізації, індустріалізації й урбанізації. Міжгалузеві дослідежння феномену "масової культури" проведено за різними напрямами, зокрема, такими, як теорія комунікацій, семіотика, постструктуралізм, британські дослідження культури, феміністична критика, вивчення телебачення та мас-медіа. Розкрито гуманістичний та афірмативний характер глобальної культури масового суспільства. З'ясовано, що пріоритетна роль у формуванні нової глобальної культури належить телебаченню, впливове та важливе місце у структурі якого займає реклама як джерело мас-медіального розповсюдження культури. Встановлено, що мас-медіальний спосіб існування реклами сприяє створенню нового транскультурного популярного мистецтва, визначено його головні атрибути - неоднорідність, дискретність, інтермедійність, багатоаспектність. У контексті історико-культурологічного підходу підтверджено обов'язкове пересічення векторів мистецтва та реклами. Виявлено, що банальність, повсякденність, тривіальність, сфера споживання, кіч стають об'єктами мистецтва. Доведено, що реклама використовує цілий арсенал мистецтв - від класичного до авангарду. Встановлено, що еволюція почуттєвої культури відбувається на фоні змін у сфері масової комунікації. Даний ефект вперше зафіксовано М. Мак-Люеном. З'ясовано, що провідна роль у розвитку почуттєвої культури належить рекламі, яка естетично (видовищність, семантизація, емоціоналізація, символічність) формує скінчену для популярної культури інтегральність і когерентність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА361347

Рубрики:

      
12.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
13.

Терещенко Д.А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теортичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА365615

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Садовник О.О. 
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та сайтів інформаційної мережі Інтернет): автореф. дис... канд. наук із соціал. комунікацій : 27.00.06 / О.О. Садовник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано науково-практичне завдання формування іміджу українського спорту засобами масової комунікації. Запропоновано шкалу оцінювання емоційно-змістового забарвлення матеріалів, відповідно до якої проаналізовано спеціалізовану спортивну пресу. Виявлено вплив матеріалів спортивних сайтів мережі Інтернет на імідж українського спорту. Виокремлено іміджеві характеристики українського спорту у мас-медіа й охарактеризовано чинники, що впливають на формування іміджу. Розроблено іміджеву модель українського спорту, складовими якої є процесна та персоніфікована компоненти. Визначено особливості формування персональних іміджів у спорті, іміджів команд і спортивних клубів. Охарактеризовано персональні іміджі найкращих українських спортсменів, тренерів. Узагальнено імідж арбітра та спортивного вболівальника. Розглянуто вплив спорту на різні галузі діяльності людини. Охарактеризовано соціальні стереотипи у спорті й особливості впливу спортивної реклами на імідж спорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4Укр) в2:Ч517 +
Шифр НБУВ: РА365373

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Золяк 
Функціональні характеристики контентної конвергенції засобів масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соціальних комунікацій: 27.00.01 / Вікторія Василівна Золяк ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1
Шифр НБУВ: РА366128

Рубрики:

      
16.

Буньківська О.В. 
Інформаційний простір: соціокультура сутність, стан та проблеми функціонування в Україні: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.В. Буньківська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування й особливості функціонування українського інформаційного простору. Відзначено, що національний інформаційний простір на сучасному етапі потребує особливої уваги держави, а також кожного індивіда. Процес вибудови національного символічного середовища у межах інформаційного простору складний і досить тривалий. Зазначено, що кожна інформаційно розвинена держава намагається створити досконалу культурно-комунікативну систему (ККС), яка фактично є чинником розвитку суспільства та держави. ККС діє в межах національного інформаційного простору, який не є замкнений, він взаємодіє, співіснує з інформаційними просторами інших країн. Відзначено, що однією з головних функцій ККС є формування інформаційної культури особи. Формування інформаційного простору України доцільно здійснювати на традиційних, притаманних українцям, духовних цінностях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ч111.161.3 +
Шифр НБУВ: РА365396

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Житарюк М.Г. 
Українська журналістика як соціокультурна модель: генезис, домінанти у світовому інформаційному контексті: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / М.Г. Житарюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасні проблеми теорії та практики журналістики, концептуальні детермінанти, соціокультурні фактори та типолого-дуальні домінанти української національної журналістики у аспекті генезису, сучасного досвіду функціонування та перспектив з метою визначення ролі національних засобів національного інформаційного простору, законодавчих конфліктогенів, девальвації морально-етичних принципів і професійних стандартів. Розуміння української журналістики як комплексу явищ і проблем, її продуктивно-генеруючих ідей, функціональних параметрів і значень у соціокультурному, геополітичному, національному аспектах детерміноване систематизацією та аналізом відомих моделей масової комунікації та журналістики, успішним пошуком основ універсальної соціокультурної моделі українських мас-медіа, поєднанням теорій когнітивної відповідності (баланс-дисбаланс, консонанс - дисонанс, інформація - дезінформація), субстанційної природи інформації, розширенням і уточненням соціокультурних типів моделей журналістики та їх домінантних аспектів-факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364105

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Фурманкевич Н.М. 
Рексамний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Н.М. Фурманкевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено рекламний дискурс в електронних мас-медів України. Проведено соціологічне дослідження, за результатами якого з'ясовано загальні тенденції ставлення українського споживача до реклами, зокрема, до теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Проаналізовано комунікативний характер реклами. Розглянуто форми передачі рекламного дискурсу, а також теоретичні аспекти та соціологічні дослідження впливу реклами на споживачів з урахуванням цілісності та взаємозв'язку всіх компонентів комунікативного процесу. Проаналізовано фактори комунікативної ефективності сучасної української теле-, радіо- й Інтернет-реклами. Розглянуто особливості їх впливу на споживача. Досліджено рекламне звернення в Інтернеті, а також аспект його реалізації у Всесвітній мережі. Увагу приділено найбільш поширеним рекламним носіям, а саме: банерам, обмінним мережам та пошуковим системам. Розглянуто E-mail маркетинг і особливості розвитку бренду як фактора реклами. Досліджено мережу Інтернет і взаємодію інтернет-реклами з користувачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч62с51 + С5*681 +
Шифр НБУВ: РА364594

Рубрики:

      
19.

Матюшина А.В. 
Соціокультурна роль мас-медія у формуванні громадянського суспільства в Україні: комунікативний дискурс: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / А.В. Матюшина ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Виявлено та проаналізовано соціокультурну роль мас-медіа у сучасному комунікативному дискурсі. Грунтуючись на українських політичних і соціальних реаліях досліджено аспект формування громадянського демократичного суспільства. На підставі аналізу поняття "комунікація" в соціології, політології, культурології та психології з використанням міждисциплінарного підходу виявлено нові межі його соціокультурної ролі. Показано взаємозв'язок українського медійного простору й ідеологічних трансформацій суспільства, взаємозалежність локальних і глобальних інформаційних тенденцій. На прикладі масових технологій ефективної інформаційної взаємодії різних інституцій суспільства доведено необхідність розробки механізмів інформаційної безпеки на державному рівні та показано наявність протиріччя між цієї необхідністю та лобіюванням і розвитком інтересів бізнесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365428

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Палагнюк Ю.В. 
Політологічний аналіз медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.В. Палагнюк ; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. — Миколаїв, 2008. — 16 с. — укp.

З урахуванням надбань сучасної вітчизняної та зарубіжної політичної науки, на основі репрезентативного аналізу різних джерел наведено результати політологічного дослідження медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща. У порівняльному аспекті проведено політологічний аналіз політико-правових і політико-економічних аспектів реформування мас-медіа. Агрументовано необхідність ефективного державного регулювання медіа та продовження приватизації на ринку засобів масової інформації в Україні. Систематизовано теоретичні засади реформування мас-медіа в Республіці Польща й Україні. До наукового обігу у вітчизняній політологічній науці залучено численну кількість іноземної літератури англійською та польською мовами. Обгрунтовано науково-практичні рекомендації щодо напрямів подальшого вдосконалення медіа регулювання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ф037.1 +
Шифр НБУВ: РА360515

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського