Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (242)Книжкові видання та компакт-диски (198)Журнали та продовжувані видання (120)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч518.14(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Бедрак Н.О. 
Адміністративно-правове регулювання туристичною галуззю: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Н.О. Бедрак ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Акцентовано увагу на особливостях механізму правового регулювання, завдяки якому забезпечується реалізація туристичного режиму. Зазначено, що засоби правового регулювання даного механізму утворюють дві групи, а саме: до першої належать адміністративно-правові засоби дозвільного характеру, до другої - адміністративно-правові засоби впливового характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)135 + Ч518.14(4УКР) в2:Х
Шифр НБУВ: РА372047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Козловський Є.В. 
Державне регулювання в галузі туризму: становлення та розвиток в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Козловський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено науково-теоретичне дослідження актуальних політико-управлінських проблем становлення та розвитку державного регулювання у галузі туризму. Сформульовано практичні рекомендації щодо вдосконалення правового регулювання туристичної діяльності. Досліджено особливості підготовки фахівців у даній сфері. Визначено проблеми державного регулювання розвитку соціального та сільського зеленого туризму. Запропоновано механізми створення позитивного образу України як туристичної держави, нові форми просування національного туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринку туристичних послуг, методику підвищення ефективності управління інвестиційними проектами у туристичних центрах України, шляхи можливого співробітництва органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання, які надають туристичні послуги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)135 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА357570

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Давиденко Л.І. 
Державне регулювання сфери туризму на обласному рівні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.І. Давиденко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано питання державного регулювання сфери туризму на обласному рівні. Розкрито взаємозв'язок понять "державне регулювання" та "державне управління", в результаті якого виявлено сутність поняття "державного регулювання" взагалі та на його базі - "державне регулювання в сфері туризму". Обгрунтовано класифікацію механізмів державного регулювання сфери туризму. Запропоновано розмежувати повноваження щодо здійснення державного регулювання сфери туризму центрального та місцевих органів виконавчої влади. Визначено шляхи співробітництва органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність з надання туристичних послуг. Обгрунтовано пропозиції щодо створення обласної координаційної ради з питань розвитку туризму. Запропоновано концептуальні підходи щодо організації підвищення класифікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, які виконують обов'язки в сфері туризму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)135 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА341585

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вишневська Г.Г. 
Еволюція сфери гостинності міста Києва другої половини XIX - початку XX століття в контексті розвитку українського туризму: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.06 / Г.Г. Вишневська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Визначено складові сфери гостинності м.Київ. Висвітлено характер її еволюції у взаємозв'язку зі становленням та розвитком туризму як нової соціокультурної практики в Україні другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано основні види масових подорожей в Україні, наявність яких зумовлює формування мережі закладів гостинності, що надають послуги відповідним категоріям подорожуючих і які за умов розвитку капіталізму в Україні та спричиненого ним національно-культурного відродження зберігаються (зокрема паломництво) або трансформуються (подорожі з торгівельною метою, краєзнавчі екскурсії) у нові форми, які набувають ознак туризму: ділового й історико-культурного. Охарактеризовано м.Київ як соціокультурну атракцію. Показано його роль як духовного та релігійного центру православ'я у контексті паломництва та релігійної гостинності. Визначено вплив, який Київ здійснив на становлення та розвиток ділового й історико-культурного туризму, еволюцію світської гостинності. Проаналізовано релігійні та світські заклади гостинності як основні складові сфери гостинності міста. Досліджено кількісну та якісну еволюцію київських готелів та інших закладів тимчасового розміщення, закладів харчування. Визначено поступальний характер цієї еволюції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)г +
Шифр НБУВ: РА358594

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Радченко О. М. 
"Інтурист" в Українській РСР: структура, кадри, основні напрями діяльності (60 - 80-ті рр. XX ст.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. М. Радченко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено структуру, кадри, основні напрями діяльності "Інтуриста" в Українській PCP у 1960 - 1980-ті pp. На основі грунтовного аналізу широкого кола архівних і опублікованих джерел, а також наукової літератури комплексно вивчено діяльність провідної організації з іноземного туризму в УРСР "Інтурист". Визначено загальносоюзну та республіканську законодавчу та нормативно-правову базу розвитку міжнародного туризму. Окреслено організаційні та правові засади функціонування, міжнародні зв'язки республіканського "Інтуриста". З'ясовано діяльність "Інтуриста" в розбудові готельної бази та підприємств громадського харчування, організації транспортних перевезень, круїзного туризму, зосереджено увагу на кадровій політиці та фінансово-економічному забезпеченні. Проаналізовано основні напрями діяльності, зокрема, рекламну, участь в організації виїзного туризму, маршрути та програми перебування для іноземних туристів, агітаційно-пропагандистську роботу з туристами різних країн, в тому числі з іноземцями українського походження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)63-7 + Ч518.14(4УКР) ж
Шифр НБУВ: РА382753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Корнієнко В.В. 
Історико-культурна спадщина та її використання в туристичній сфері України (1991 - 2007 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.В. Корнієнко ; НАН України; Ін-т історії України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів комплексного вивчення джерел і літератури, а також даних, одержаних за умов експедиційних досліджень, проаналізовано практичний і теоретичний досвід пристосування пам'яток історії та культури України до функціонування у туристичниій сфері. Складено реєстр пам'яток історії та культури національного значення, які є туристичними об'єктам. Установлено загальні чинники, які впливають на інтенсивність їх залучення до екскурсійних маршрутів і залежать від якостей пам'яток. Такими чинниками є високий рівень концентрації екскурсійних об'єктів, на емоційному рівні ступінь впливу пам'ятки на глядача, наявність туристичної інфрастуктури щодо кожного екскурсійного об'єкта. З урахуванням одержаних даних сформовано концепцію найоптимальнішої форми перетворення складових історико-культурної спадщини на екскурсійні туристичні об'єкти. Суть даної концепції полягає у створенні на базі пам'ятки тематико-експозиційного музейного комплексу з метою формування національної системи туристично-екскурсійних маршрутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3е(4УКР)64 л60 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА358044

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Грибова Л.В. 
Організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Грибова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організаційно-методичних засад підвищення кваліфікації (ПК) фахівців сфери туризму (ФСТ) за сучасних умов професійної діяльності. Визначено чинники якості туристичних послуг (ТП) в контексті професійної готовності до нових умов праці кадрів підприємств туризму, готельного та ресторанного бізнесу на основі аналізу результатів ринку ТП. Обгрунтовано концептуальні підходи до перепідготовки та ПК працівників сфери туризму. Розроблено змістове забезпечення навчання у процесі ПК ФСТ, навчальні програми семінарських і практичних занять з поетапним опануванням базових професійних знань за умов профільних навчальних закладів і підприємств галузі. Обгрунтовано відповідні організаційно-педагогічні умови ПК ФСТ, доведено ефективність моделі ПК ФСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)р7
Шифр НБУВ: РА370497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія:    
8.

Борисенко Г.О. 
Правове регулювання оподаткування туристичних послуг в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Г.О. Борисенко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення оподаткування туристичної сфери. Проаналізовано правове регулювання податкових правовідносин і відносин у сфері адміністрування податків і зборів, а також нормативні акти, що встановлюють правовий статус туристичних операторів і туристичних агентів як платників обов'язкових платежів. Досліджено практику оподаткування туристичних операторів і туристичних агентів, а також вплив чинної податкової системи та системи адміністрування обов'язкових платежів на їх роботу. Розглянуто питання про можливість оптимізації податкової системи та вдосконалення туристичного законодавства. Розроблено пропозиції щодо формування реальної довгострокової стратегії розвитку туристичних послуг в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: х829(4УКР)211.92 + Х819(4УКР)135 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365397

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кушнарьов В.В. 
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Чечель А.О. 
Удосконалення державних механізмів управління розвитком туризму в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / А.О. Чечель ; Донец. держ. акад. упр. — Донецьк, 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування організації та механізмів державного управління розвитком туризму в Україні, що сприяють активізації та підвищенню рівня інформаційно-фінансового, кадрового та матеріально технічного забезпечення в індустрії туризму. Проведено аналіз місця та ролі державних органів влади у регулюванні основних процесів надання туристичних послуг: розглянуто механізми впливу на розвиток сфери туризму, розкрито їх недоліки, визначено особливості інвестиційних процесів за ринкових умов інтеграції в європейський економічний простір. Запропоновано методику формування концепції державної політики щодо розвитку туризму в Україні. Створено організаційно-економічний механізм удосконалення державного управління розвитком сфери туризму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518 + Ч518.14(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА330403

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кожина А.В. 
Удосконалення організації надання туристичних послуг в малому історичному місті: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.04 / А.В. Кожина ; Акад. муніцип. упр. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вирішено наукові та практичні проблеми щодо вдосконалення організації надання туристичних послуг у малому історичному місті. Розроблено теоретико-методологічні засади функціонування та розвитку цих послуг, що має значення для подальшого розвитку наукових і прикладних основ місцевого самоврядування та муніципального управління. Розглянуто аспект надання туристичних послуг як чинника вирішення місцевих проблем теориторіальної громади. Виділено закономірності та принципи їх розвитку. Показано особливу роль органів місцевого самоврядування у процесі здійснення туристичної діяльності в малому історичному місті. Комплексно проаналізовано сферу туристичних послуг малих історичних міст на прикладі Тернопільщини. Визначено фактори, що впливають на їх формування. Проведено оцінювання інституційної, ресурсної, нормативно-правової складових. Запропоновано методологію багаторівневого збалансованого управління, стратегічного управління та вдосконалення організаційної структури, формування інноваційних форм кооперації туристичних процесів, застосування новітніх технологій іноформаційно-комунікативної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)135 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч518.14(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365431

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гавран В.Я. 
Управління інвестиційною діяльністю в рекреаційно-туристичній сфері: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Я. Гавран ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Наведено концепцію розвитку рекреаційно-туристичної сфери, яка передбачає створення організаційних формувань інноваційного типу в сфері рекреакції, впровадження ринкових механізмів і підвищення економічної віддачі галузі, організацію та проведення маркетингової діяльності з метою формування привабливості рекреаційно-туристичних комплексів і залучення інвестицій до даної сфери діяльності, підвищення якості послуг і сервісу обслуговування, розвиток підприємництва та рекреаційного бізнесу, розширення масштабів природоохоронної діяльності. Обгрунтовано необхідність впровадження до структури управління організаційних формувань інноваційного типу в сфері рекреації підрозділу маркетингу. Запропоновано основні напрями оцінки інвестиційної привабливості рекреаційно-туристичної сфери на основі системного підходу з використанням показників і характеристик для оцінки наявної матеріально-технічної бази, географічного розташуванння, кваліфікаційного складу, управлінської структури, екологічної ситуації, фінансово-економічного стану, законодавчого і комерційного аспектів діяльності. Розроблено структуру організаційно-економічного механізму управління інвестиційною діяльністю в даній сфері, яка грунтується на фінансово-економічних і організаційно-правових складових його функціонування: плануванні та використанні акціонерного капіталу, оновлення основних фондів і технологій, залученні позичкових коштів, мотивації та економічному регулюванні, структурно-організаційному удосконаленні, правове регулювання. Удосконалено методику розрахунку економічної ефективності інвестиційних проектів рекреаційно-туристичної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч518 + Ч518.14(4УКР)к94
Шифр НБУВ: РА317852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Зайчук Г. М. 
Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г. М. Зайчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено основні складові професійної компетентності майбутнього маркетолога туристичної сфери. Уточнено поняття "професійна компетентність маркетолога туристичної сфери" та "професійна компетенція". З'ясовано теоретичні та методичні засади формування у студентів - майбутніх маркетологів, професійних компетенцій, як основи професійної компетентності фахівця у туристичній галузі діяльності. Розроблено концептуальну модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної галузі. Досліджено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив педагогічних технологій на рівень формування професійних компетенцій. Вдосконалено методику організації навчання майбутніх фахівців маркетологів даної гагузі в навчально-виховному процесі студентів ВНЗ у даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)
Шифр НБУВ: РА375105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського