1. |
Іваночко О.Ю. Обгрунтування рівнів фізичних навантажень студенток спеціальних медичних груп: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.Ю. Іваночко ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2009. — 20 с. — укp.З застосуванням сучасних наукових методик дослідження обгрунтовано рівні фізичних навантажень і визначено чотири етапи занять з фізичного виховання студенток спеціальної медичної групи. Розроблено та запроваджено науково обгрунтовану програму з дисципліни "Фізичне виховання" для студенток спеціального навчального відділення ВНЗ III - IV рівнів акредитації МОЗ України. Доведено, що дворічний період занять фізичним вихованням для студенток спеціальних медичних груп може складатися з чотирьох етапів занять з фізичного виховання тривалістю 6-ти, 12-ти, 17-ти та 35-ти тижнів, що узгоджується з функціональними можливостями організму та складністю захворювань студенток спеціальних медичних груп, рівнем належних величин фізичних навантажень, моторною щільністю заняття, величиною та кількістю повторень максимальної частоти серцевих скорочень та реакцією серцево-судинної системи на фізичні навантаження. Встановлено, що у студенток експериментальної групи відбувалось вірогідне покращання показників фізичної підготовки, параметрів функціонального стану серцево-судинної системи та збільшення адаптаційних можливостей організму. Доведено, що заняття за розробленою програмою з застосуванням поступового підвищення рівня фізичних навантажень за етапами занять сприяють вірогідному наближенню їх показників до рівня показників основої медичної групи. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.462.42 + Шифр НБУВ: РА364422
|
2. |
Корносенко О.К. Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до використання ігрових методик у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.К. Корносенко ; Ін-т вищ. освіти Нац. акад. пед. наук України. — К., 2010. — 20 с. — укp.Наведено теоретичне обгрунтування і нове вирішення наукових завдань підготовки майбутніх фахівців фізичної культури (ФФК) до використання ігрових методик (ІМ) у професійній діяльності (ПД). Розкрито зміст ІМ, професійної компетентності ФФК щодо використання ІМ у загальноосвітньому навчальному закладі (ЗОНЗ), педагогічної технології підготовки майбутніх ФФК до використання ІМ у ПД. Охарактеризовано використання ресурсно-диференційованого підходу до професійної підготовки ФФК та наукові основи диференційованого навчання рухливих ігор у ЗОНЗ. Розроблено модель ФФК, компетентного щодо використання ІМ. Описано технологію підготовки ФФК до використання ІМ у ПД і визначено її ефективність. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.462.4 + Ч51р31(4УКР) Шифр НБУВ: РА372570 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|