Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (26)Реферативна база даних (153)Книжкові видання та компакт-диски (695)Журнали та продовжувані видання (249)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Червонецька С.С. 
Виховання в сім'ї моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.С. Червонецька ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено й узагальнено досвід виховання моральних якостей дітей молодшого шкільного віку у сім'ї на прикладі Великої Британії. У даній країні наявні значні досягнення й усталені традиції сімейного виховання, прищеплення молодому поколінню перевірених життєвою практикою етико-моральних якостей, побудованих у контексті кращих національних і загальнолюдських цінностей. На підставі вивчення урядових матеріалів і документів, прийнятих урядом Великої Британії, аналізу наукової та педагогічної літератури у аспекті захисту дітей, посилення ролі сім'ї у вихованні підростаючого покоління визначено пріоритети у формуванні моральних цінностей дітей молодшого шкільного віку, прищепленні їм поваги до духовних цінностей свого народу, охарактеризовано педагогічні умови його здійснення. Розкрито психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку та показано, яким чином британські батьки використовують природний чинник у вихованні в них моральних якостей. Висвітлено аспект застосування різноманітних форм педагогічної просвіти батьків, яка перманентно розвивається за підтримки уряду країни. Узагальнено досвід конструктивної співпраці батьків і педагогів у вихованні моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи. Виявлено та рекомендовано для використання в сімейному вихованні України найбільш перспективні форми, методи та засоби формування етико-моральних якостей дітей молодшого шкільного віку, які з успіхом застосовуються у Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(4ВЕЛ) + Ч491.352 +
Шифр НБУВ: РА366566

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Журба 
Виховання духовності у підлітків в сучасній українській сім'ї і школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Катерина Олександрівна Журба ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч491.352
Шифр НБУВ: РА308248

Рубрики:

      
3.

Кузьмич О.А. 
Виховання мовленнєвого етикету у дітей молодшого шкільного віку в сім'ї: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.А. Кузьмич ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Виділено основні аспекти мовленнєвого етикету, з'ясовано сутність поняття "мовленнєвий етикет дітей молодшого шкільного віку". Обгрунтовано роль сім'ї у вихованні даного явища в молодших школярів. Визначено й охарактеризовано критерії, компоненти та показники вихованості мовленнєвого етикету в молодших школярів, виявлено рівні вихованості даного явища в них. Досліджено сучасну практику виховання мовленнєвого етикету в учнів 1 - 4-х класів за умов сім'ї. Розроблено модель оптимізації процесу виховання мовленнєвого етикету у дітей молодшого шкільного віку в сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352.25 +
Шифр НБУВ: РА369613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Куб'як Н. І. 
Запобігання педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Куб'як ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.334
Шифр НБУВ: РА369899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Куб'як Н.І. 
Запобігання педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Куб'як ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Розкрито сутність поняття "педагогічна занедбаність дітей молодшого шкільного віку". Охарактеризовано дистантні сім'ї, виявлено недостатнє виконання ними основних функцій, зокрема виховної, досліджено проблеми виховання дітей у таких сім'ях. Визначено критерії, показники та рівні вихованості для оцінювання ризиків появи педагогічної занедбаності у дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель процесу запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови запобігання занедбаності молодших школярів у начально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.334 +
Шифр НБУВ: РА369899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Погрібна Л. В. 
Моральне виховання в сім'ї молодших школярів з нейротичними ускладненнями розвитку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Погрібна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито психолого-педагогічні підходи до проблеми сімейного виховання дітей і зміст поняття нейротизму як ускладнення розвитку дитини. Визначено сутність феномену "моральне виховання дітей з нейротичними ускладненнями розвитку" (НУР), критерії, показники, рівні моральної вихованості молодших школярів з даною патологією. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови морального виховання в сім'ї молодших школярів з НУР (підвищення компетентності учителів початкових класів щодо співпраці з батьками учнів з НУР з метою морального виховання, розробка та запровадження педагогічної просвіти батьків цих учнів щодо морального виховання в сім'ї, урахування в кореляційно-педагогічній роботі особливостей розвитку дітей з нейротичними ускладненнями, гуманістично зорієнтований процес взаємодії школи та сім'ї у моральному вихованні дітей з НУР). Впроваджено корекційно-педагогічний комплекс на основі розробленої експериментальної моделі, яка забезпечує змістово-методичне наповнення процесу морального виховання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331.1 + Ч491.352
Шифр НБУВ: РА382024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Муляр Н. М. 
Морально-етичне виховання в українській сім'ї (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Муляр ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито передумови становлення та розвитку української сім'ї, досліджено процес формування цінностей морально-етичного виховання другої половини XIX - початку XX ст. Визначено роль співпраці сім'ї, школи та церкви у процесі формування морально-етичної культури особистості. Проаналізовано практику виховання морально-етичних цінностей дітей та молоді в українській сім'ї означеного століття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352 + Ч493(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА375027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Стахів Л.Г. 
Навчальна книга як засіб родинного виховання молодших школярів у Західній Україні (1919 - 1939 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Стахів ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Системно досліджено зміст україномовної навчальної книги для молодших школярів як засобу родинного виховання. Визначено передумови, етапи та тенденції розвитку навчальної книги на західноукраїнських землях. Вивчено питання, що стосується еволюції понять "навчальна книга", "родинне виховання". Обгрунтовано перспективи творчого використання змісту навчальної книги у родинному вихованні молодших школярів за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3 р2 + Ч421.331.1 р2 + Ч421.352 р2 + Ч33(4УКР)61 +
Шифр НБУВ: РА354020

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
9.

Юр'єва Л.О. 
Особливості фізичного розвитку дітей 6 - 8 років в умовах сімейно-суспільного виховання: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання: 24.00.02 / Л.О. Юр'єва ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2001. — 20 с. — укp.

За результатами досліджень визначено середні показники фізичного розвитку, підготовленості та стану здоров'я дітей 6 - 8 років, які виховувалися лише у сім'ї та дітей, які відвідували дитячий садок, зроблено їх порівняльну характеристику. Результати досліджень засвідчують значне відставання даних показників у дітей, які не відвідували садок. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму діяльності волонтерів з фізичного виховання дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, наведено методичні рекомендації для батьків щодо занять з фізичної культури з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354 + Ч491.354
Шифр НБУВ: РА315851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Корнієнко С.М. 
Педагогічні основи фізичного виховання молодших школярів у системі "родина - школа": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.М. Корнієнко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Тернопіль, 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему взаємодії родини і школи у формуванні свідомого ставлення школярів молодшого віку до зміцнення власного здоров'я. Розкрито педагогічну сутність поняття "свідоме ставлення молодшого школяра до зміцнення свого здоров'я". Обгрунтовано критерії, визначено показники і рівні сформованості у школярів молодших класів ставлення до занять фізичною культурою. Розглянуто функціональну роль родини і школи як основних факторів у вихованні зацікавленого ставлення дітей до зміцнення свого здоров'я. Розроблено й експериментально апробовано особистісно орієнтовану технологію педагогічної взаємодії родини і школи, що здатна забезпечити ефективне формування у молодших школярів свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я. Доведено, що розвиток потреби у фізичному вдосконаленні залежить від ефективності навчально-виховного процесу в школі, виховання у родині, дотримання дитиною гігієнічних норм і, насамперед, наявності позитивної мотивації діяльності, спрямованої на фізичне самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч491.354
Шифр НБУВ: РА316534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Косарєва О.І. 
Педагогічні умови формування гармонійних взаємин батьків з дітьми старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.І. Косарєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано наукові погляди на природу міжособистісних взаємин батьків і дітей. Розкрито психолого-педагогічну суть зазначених взаємин з дітьми дошкільного віку. Виокремлено істотні характеристики гармонійних батьківсько-дитячих взаємин і особливості їх порушень. Досліджено моделі психолого-педагогічної корекції цих взаємин, а також умови життя й особливості виховання дітей старшого дошкільного віку в сім'ї, відмінності у позиціях батька та матері щодо їх взаємин з дитиною та особливості поведінки батьків і дітей у конфліктних ситуаціях. Здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов формування гармонійних взаємин батьків з дітьми старшого дошкільного віку. Охарактеризовано динаміку змін у даних взаєминах, здійснено оцінку ефективності розробленого корекційно-педагогічного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331 +
Шифр НБУВ: РА346787

Рубрики:

      
12.

Грицкова Ю.В. 
Проблема формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.В. Грицкова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці у другій половині XX ст. Проаналізовано передумови створення й особливості функціонування системи педагогічного всеобучу у даний період, розглянуто основні етапи розвитку педагогічної теорії та практики (кінець 1950 - 1960-ті рр. - етап інтенсивної розробки теоретичних питань формування педагогічної культури батьків, 1970 - 1980-ті рр. - теоретичне узагальнення та накопичення практичного досвіду, 1990-ті рр. - його осмислення та переоцінка). Розкрито зміст знань, умінь і навичок, необхідних батькам для реалізації завдань морального, естетичного, розумового, трудового, фізичного виховання дітей у сім'ї. Визначено тенденції формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (поступове розширення змісту педагогічної просвіти, удосконалення форм і методів роботи з батьками, широке залучення громадськості до поширення педагогічних знань, урахування прогресивних надбань попередніх років і використання передового досвіду). Розкрито особливості діяльності школи, народних університетів педагогічних знань для батьків, спрямованої на формування педагогічної культури батьків, визначено напрями творчого використання позитивного історичного досвіду за сучасних умов (педагогічна просвіта батьків, їх залучення до виховної роботи з дітьми). Визначено основні напрями формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (розробка навчальних посібників, науково-популярної літератури для батьків, підготовка словниково-довідкової літератури, використання засобів масової інформації). До наукового обігу введено нові матеріали (23 одиниці) з психолого-педагогічних проблем сімейного виховання, надруковані на сторінках педагогічної преси досліджуваного періоду. Проаналізовано досвід роботи Педагогічного товариства, шкіл і народних університетів педагогічних знань, метою діяльності яких є формування педагогічної культури батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + Ч33(4УКР)63/64 + Ч491.395 +
Шифр НБУВ: РА367993

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Хабайлюк В.В. 
Психологічні особливості амбівалентності як чинника розвитку особистості в ранньому юнацькому віці в умовах сім'ї: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Хабайлюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено суть, вікові та психологічні особливості прояву амбівалентності як чинника розвитку особистості у ранній юності за умов сім'ї. Розкрито взаємозв'язки цього психічного явища з амбівалентністю ставлень до сімейних стосунків і особистісною амбівалентністю старшокласників. Проаналізовано науково-теоретичні концепції та підходи до вивчення даної проблеми у зарубіжній і вітчизняній психології, розглянуто вікові особливості прояву. Визначено структуру амбівалентності ставлень до сімейних стосунків у ранньому юнацькому віці (когнітивна, афективна, поведінкова компоненти), критерії її діагностування (самостійність - залежність, прийняття - емоційне знехтування, турбота - гіпоопіка/гіперопіка), самооцінка амбівалентності, фрустраційна інтолерантність - толерантність, агресивність - доброзичливість) та рівні прояву (низький збалансований, середній незбалансований, високий дезінтегрований). Розроблено й апробовано психокорекційну програму щодо зниження амбівалентності особистості у ранній юності за умов сім'ї шляхом створення психо-педагогічних умов впливу. На підставі аналізу результатів впровадження програми доведено її ефективність та позитивний вплив на особистісне зростання сташокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю983.7 + Ю956-994-06-734 + Ч491.331 +
Шифр НБУВ: РА348486

Рубрики:

      
14.

Барінова Н.В. 
Психологічні особливості відношення батька як чинник формування статеворольової "Я"-концепції у дівчат-підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Барінова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше досліджено особливості становлення статеворольової "Я"-концепції у дівчат-підлітків з повних і неповних родин у контексті вивчення відношення батька до доньки. Показано роль суб'єктивного сприйняття характеру батьківського виховання дівчатами-підлітками як чинника, що впливає на розвиток їх статеворольової "Я"-концепції. Обгрунтовано теоретичні положення про трансформацію соціокультурних уявлень щодо чоловічих і жіночих ролей. Наведено дані про характер впливу батьківського виховання на кількісні та якісні параметри фемінінності й маскулінності у дівчат-підлітків. Уточнено особливості сімейної структури та статеворольового розвитку дівчат-підлітків з вираженою статеворольовою девіацією. Досліджено характер взаємозв'язку між поведінковими і соціогенним рівнями функціонування симптомокомплексу "маскулінності/фемінності" у дівчат-підлітків. Розроблено програму індивідуальної та сімейної корекції процесу статеворольового самовизначення дівчини з урахуванням відносин в діаді "батько - донька" або в тріаді "мати - батько - донька".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ю952.2-734 + Ю983.731 + Ч491.332 +
Шифр НБУВ: РА346543

Рубрики:

      
15.

Борисенко З.Т. 
Психологічні особливості імперативних та діалогічних впливів батьків на підлітків: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.Т. Борисенко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості міжособистісної взаємодії у контексті виховних впливів батьків на підлітків, емпірично визначено їх детермінанти. Розкрито зміст понять "виховний вплив" і "стиль батьківської виховної взаємодії з підлітком". З'ясовано, що батьки у взаємодії з підлітками використовують імперативні та діалогічні виховні впливи, співвідношення яких залежить від стилю батьківської виховної взаємодії з підлітком. Доведено, що у разі використання імперативних і діалогічних виховних впливів простежуються статеві особливості. Розроблено теоретико-методологічні засади психокорекційної та профілактичної роботи з батьками підлітків. Створено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Формування у батьків навичок адекватного вибору імперативних і діалогічних виховних впливів" з метою сприяння конструктивній взаємодії батьків з підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ю953.3 + Ю983.402.2 + Ч491.32 +
Шифр НБУВ: РА355410

Рубрики:

      
16.

Гуріна З.В. 
Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.В. Гуріна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми становлення особистісних якостей у дітей раннього віку. Визначено, що психологічними чинниками даного становлення самостійності дитини є зміна способів її взаємодії з дорослими, її прагнення діяти самостійно, незалежно. Досліджено становлення самостійної поведінки дітей другого та третього років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Визначено психологічний зміст поняття "самостійність дитини раннього віку", критерії та рівні становлення самостійності дітей раннього онтогенезу. Розроблено методику виявлення проявів самостійної поведінки дітей даного віку за різних умов життєдіяльності та виявлено віково-статеві модифікації прояву самостійності як інтегрального особистісного утворення. Розроблено модель організації самостійної поведінки та комплекс методичних засобів оптимізації розвитку самостійності дитини раннього віку. Виявлено психологічні та педагогічні умови становлення самостійної поведінки дітей раннього віку: допомога дитині в елементарному самоконтролі та саморегуляції; розвиток почуття гордості, рефлексивних рис особистості; задоволення потреби у домаганні визнання; розширення ступенів свободи дитини; оптимістичний погляд на можливості дітей діяти самостійно; схвалення самостійних намагань; регуляція міри та форми допомоги дитині; позитивна емоційна підтримка самостійних намагань; визнання успішних досягнень дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч491.328 + Ю983.610.1 +
Шифр НБУВ: РА358038

Рубрики:

      
17.

Галичанська А. В. 
Родинна традиція як умова запобігання міжпоколінних конфліктів у підлітків у сім'ї: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Галичанська ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Показано, що міжпоколінна конфліктність підлітків на тлі нормативної кризи виявляється у стратегіях конфліктної поведінки в сім'ї. Родинні традиції реалізуються на двох рівнях (особистісному та груповому), що дозволяє на основі аналізу їх структурно-змістових показників виокремити чотири типи сімей з різною орієнтацією на родинні традиції. Доведено, що попри вікову інтолерантність підлітки виявляють більшу готовність до узгодженої міжпоколінної взаємодії (цілісність, збалансованість, несуперечливість окремих складових), ніж середнє покоління. З'ясовано, що розвиток толерантності членів родин з низьким рівнем орієнтації на традицію у процесі комунікативно-поведінкового тренінгу призводить до оптимізації готовності підлітків і дорослих до узгодженої міжпоколінної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331.2 + Ю983.402.3
Шифр НБУВ: РА380189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Назаренко Л.М. 
Родинно-шкільний виховний простір як фактор соціального становлення особистості підлітка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Назаренко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 17 с. — укp.

Вперше створено й експериментально перевірено модель формування готовності підлітка взаємодіяти з соціумом. Визначено зміст понять "родино-шкільний виховний простір", "соціальне становлення", "соціально-психологічна компетентність". Уточнено педагогічні аспекти співпраці вчителів і батьків у процесі створення цілісного виховного простору, удосконалено форми та методи педагогічного впливу на особистість підлітка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51 + Ч491.391 +
Шифр НБУВ: РА336665

Рубрики:

      
19.

Семенова Н.А. 
Соціально-педагогічні умови виховання особистості молодшого школяра у сучасній сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.А. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Проведено соціальний та психолого-педагогічний аналіз динаміки розвитку і стану сучасної української сім'ї. Охарактеризовано її основні функції, структуру та типологію. Виявлено роль і значення сімейної комунікації, охарактеризовано специфіку роботи з батьками, вікові, фізіологічні та психологічні особливості виховання молодших школярів. Досліджено динаміку регіонального розвитку сімейного виховання та його результативність. Обгрунтовано шляхи підвищення педагогічної культури батьків і визначено доцільне співвідношенння сімейного та суспільного виховання. Запропоновано нові методи взаємодії батьків і професійних педагогів. Проведено діагностику статусу батьківської сім'ї молодшого школяра та процесу сімейного виховання як бази для його безперервної та динамічної корекції. Представлено корелятивний аналіз результатів регіонального досвіду. Обгрунтовано варіативну модель впровадження у практику сімейного виховання традицій української народної педагогіки. Обгрунтовано шляхи ефективного використання інноваційного досвіду в процесі гуманізації суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч491.331 +
Шифр НБУВ: РА334682

Рубрики:

      
20.

Авдіянц Г.Г. 
Формування духовних потреб молодших школярів у сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Авдіянц ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Визначено теоретико-педагогічні засади формування духовних потреб молодших школярів, проаналізовано процес сімейного виховання, розкрито сутність та зміст понять "духовність", "духовні потреби", досліджено стан духовного розвитку особистості в сучасній сім'ї. Розроблено й апробовано технологію педагогічного забезпечення процесу формування духовних потреб молодшого школяра. Результатами експериментальної роботи доведено ефективність моделі спільної педагогічної діяльності, взаємодії вчителів та батьків у розв'язанні даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352
Шифр НБУВ: РА314389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського