Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4ВЕЛ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Погребняк Н. М. 
Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Погребняк ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему організації науково-дослідної роботи студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Визначено основні етапи розвитку науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Узагальнено результати порівняльного аналізу сучасного стану вищої педагогічної освіти Великобританії та країн Західної Європи, зокрема, Франції та Німеччини, а також США та Японії. Проаналізовано основні пріоритетні напрями та тенденції розвитку науково-педагогічних шкіл і науково-дослідних лабораторій ВНЗ Великобританії. Розглянуто й охарактеризовано форми організації та технології науково-дослідної підготовки майбутніх фахівців у галузі англійської освіти. Розкрито зміст, структуру та функції науково-дослідної діяльності студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Обгрунтовано можливість подальшого впровадження зарубіжного педагогічного досвіду з науково-дослідної роботи студентів за сучасних умов реформування вітчизняної вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.514(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА381227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Задорожна І.П. 
Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.П. Задорожна ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 20 с. — укp.

Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Великої Британії у другій половині XX ст. Проаналізовано зміст, методи та форми організації методичної підготовки вчителів англійської мови як рідної у Великій Британії, її роль та місце в цілісній системі професійної підготовки педагогічних кадрів. Охарактеризовано особливості підготовки вчителів англійської мови як іноземної. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів навчання. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання позитивного досвіду Великої Британії у підготовці вітчизняних педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ш1р(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА320114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Базуріна В.М. 
Професійна підготовка вчителів іноземних мов у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Базуріна ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено питання щодо шляхів підготовки вчителів сучасних іноземних мов у Великій Британії. Розглянуто систему, основними компонентами в якій визначено: процес навчання студентів, майбутніх учителів іноземних мов, у коледжах і університетах; курси підвищення кваліфікації як форму фахового удосконалення; самостійну діяльність учителів з метою підвищення їх професіоналізму. Розглянуто зміст, форми та способи підготовки, навчальні плани та програми коледжів, університетів та інститутів вищої освіти, що готують учителів іноземних мов. Вивчено форми фахового удосконалення в учителів іноземних мов як компонента системи формування високопрофесійного педагога. Значну увагу приділено позитивним ідеям, які можуть бути використані у процесі підготовки даних вчителів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ш12 р30 +
Шифр НБУВ: РА341167

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Соколова А.В. 
Професійна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти Англії і Шотландії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.В. Соколова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено тенденції та напрями розвитку теорії та практики підготовки вчителя в Англії та Шотландії. Досліджено розвиток та особливості організації системи педагогічної освіти у цих країнах, проаналізовано етапи її реформування. Проведено порівняльний аналіз змісту, технологій, форм організації навчання та методів контролю його результатів у процесі підготовки вчителів в Англії, Шотландії та Україні. Проаналізовано підходи англійських і шотландських учених щодо визначення сутності поняття "професіоналізм учителя". Описано структурні моделі підготовки вчителів в Англії та Шотландії. Розглянуто основні вимоги Департаменту інновацій, вищої освіти та кваліфікації Англії та Виконавчого Департаменту освіти Шотландії до визначення професіоналізму вчителя. Розкрито роль і функції професійного вчителя. Обгрунтовано рекомендації щодо використання позитивного зарубіжного досвіду підготовки вчистелів у системі педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА363226

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Яцишин Н.П. 
Професійно-педагогічна підготовка вчителів у Великій Британії (90-і роки ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Яцишин ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1998. — 17 с. — укp.

У дисертації досліджується сучасний стан розвитку і вдосконалення професійно-педагогічної підготовки британських вчителів, прослідковуються історичні традиції педагогічної освіти Великої Британії, розкрито зміст і основні напрямки державного регулювання процесу підготовки вчителів, проаналізовано діяльність освітніх закладів і установ по підготовці педагогічних кадрів, висвітлено основний зміст інноваційних форм британської освіти ("наукова", "медіа", екологічна, "піс", інтеркультурна). Також запропоновано ряд практичних рекомендацій щодо використання британського досвіду в практиці професійно-педагогічної піготовки і перепідготовки вчительських кадрів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бойко В. В. 
Система післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії в контексті неперервної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Бойко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу численних джерел з історії, теорії та практики післядипломної педагогічної освіти в роботі розкрито суть поняття "неперервної освіти педагога" у сучасному розумінні. Проаналізовано феномен післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії. Охарактеризовано новий підхід до організації післядипломної освіти вчителів у Великій Британії - "постійний професійний розвиток". Проаналізовано зміст, форми та методи післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії у 1990-х рр. - на початку ХХІ ст. Висвітлено критерії ефективності постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії. Розглянуто стандарти професійного розвитку вчителів у Великій Британії. Розкрито особливості підтримки вчителів-початківців у Великій Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78
Шифр НБУВ: РА382454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Волошина О.В. 
Соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Волошина ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено соціокультурний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії. Висвітлено теоретичні засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи за умов європейської інтеграції. Визначено основні завдання соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у зв'язку з модернізацією початкової освіти в Європейських країнах. Проаналізовано особливості та сучасні пріоритети розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в Об'єднаному Королівстві: Англії, Уельсі, Шотландії та Північній Ірландії. Досліджено організаційно-змістові засади соціокультурної підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії. Обгрунтовано рекомендації щодо використання ідей британського досвіду в соціокультурній підготовці вчителів початкової школи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА350107

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Авшенюк Н.М. 
Стандартизація професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі (кінець XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Авшенюк ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше системно розкрито теоретичні ідеї стандартизації професійно-освітньої сфери в Англії й Уельсі наприкінці 1990-х рр. - на початку XXI ст. та виявлено особливості стандартизації педагогічної освіти у контексті загальноєвропейської інтеграції та глобалізації. Здійснено аналіз змісту стандартів професійної підготовки вчителів. Висвітлено суть й особливості стратегії реформування цієї підготовки, спрямованої на запровадження стандартів. Обгрунтовано положення щодо сучасних підходів (вузького та широкого) до оцінювання результатів діяльності вчителів, їх відповідальності та звітності. Розвинуто поняття "стандарт освіти", "стандарт професійної діяльності вчителя", "якісний вчитель", наведено характеристику механізмів і шляхів стандартизації професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.514(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА338331

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського