Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.267$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Сидорчук Н.Г. 
Організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення предметів педагогічного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Сидорчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Розроблено та теоретично обгрунтовано модель самоосвітньої діяльності учителя, передумови підвищення продуктивності даної діяльності майбутніх учителів. Визначено базові поняття дослідженя. Проаналізовано стан проблеми у її історичному розвитку. Розроблено технологію формування самоосвітньої діяльності студентів педагогічних навчальних закладів та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267
Шифр НБУВ: РА312456 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шайдур 
Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально орієнтованого підходу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ірина Анатоліївна Шайдур ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267
Шифр НБУВ: РА327934

Рубрики:

      
3.

Шишкіна Н.О. 
Організація самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Шишкіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення дії об'єктивного, суб'єктивного та особистісного факторів визначено особливості організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін. Розроблено технологію організації самостійної роботи студентів під час вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі, яка спрямована на поетапне підвищення рівня самостійності завдяки зміні домінуючого виду управління (прямого, співуправління, самоуправління). Експериментально доведено ефективність використання запропонованої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р31(4УКР)12-267 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА330103

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Бондаренко М.І. 
Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Бондаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано зміст та методичне забезпечення підготовки учителя трудового навчання у ВНЗ до самоосвіти. Описано методичну систему підготовки учителя трудового навчання до самоосвітньої діяльності, визначено показники та рівні готовності, експериментально досліджено ефективність розробленої методичної системи. Висвітлено стан готовності майбутніх учителів трудового навчання до самоосвітньої діяльності. Зроблено висновок про недостатній стан самоосвітньої підготовки учителя трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА328111

Рубрики:

      
5.

Яшанов С.М. 
Формування у майбутніх учителів умінь і навичок самостійної навчальної роботи у процесі використання нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.М. Яшанов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми підготовки студентів до самостійної навчальної роботи (СНР). Розглянуто чинники, які впливають на процес формування умінь і навичок у студентів у цій роботі. Виявлено, що даний процес поділяється на три блоки: мотиваційний, технологічний та організаційний. Установлено, що мотиви інтелектуального спонукання є найбільш надійною основою підтримки, закріплення та подальшого розвитку пізнавального інтересу в СНРС, а для ефективного процесу формування умінь і навичок СНРС необхідно моделювати загальні прийоми пізнавальної діяльності, побудовані на орієнтованій основі дій третього чи четвертого рівня, що повинні бути предметом спеціального засвоєння. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів нових інформаційних технологій з метою інтенсифікації досліджуваного процесу, розроблено методику їх впровадження до навчального процесу вищого учбового закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА324731

Рубрики:

      
6.

Савенкова Л.В. 
Формування у студентів педагогічного університету вмінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування у студентів умінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій. Проаналізовано сучасний стан цієї роботи в інформаційному середовищі бібліотеки вищого навчального закладу та рівень готовності студентів до використання бібліотечних інформаційно-пошукових систем та роботи з інформаційними джерелами. Виявлено, що значна частина студентів має досить низький рівень умінь з пошуку та відбору потрібних джерел у традиційному та мережевому інформаційному середовищі. Обгрунтовано необхідність оволодіння студентами конкретними уміннями та навичками використання традиційних й електронних бібліотечних інформаційно-пошукових систем (ІПС), знаннями засад інформаційного аналізу та синтезу для ефективного виконання самостійної навчальної роботи. За їх відсутності у студента виникають труднощі у процесі здійснення постійного інформаційного пошуку, значною мірою зростають часові та трудові затрати, знижується обсяг і якість виконання самостійної навчальної роботи. На підставі результатів дослідження показано ефективність розробленої програми курсу "Основи бібліотечно-інформаційних знань і роботи з бібліотечними ІПС" і методики формування умінь і навичок самостійної роботи студентів у інформаційному середовищі бібліотеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА348580

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського