Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (84)Книжкові видання та компакт-диски (182)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.266.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Боднарук І.М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Боднарук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37 +
Шифр НБУВ: РА341653

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Багрій В.Н. 
Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Н. Багрій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічні умови формування професійних умінь соціальних педагогів на етапі педагогічної практики (послідовне засвоєння усіх компонентів процесуальної та виховної структур діяльності майбутнього соціального педагога; поетапне впровадження моделі розв'язання соціально-педагогічних проблем; актуалізація рефлексивних уявлень студентів як суб'єктів навчально-виховного процесу та майбутньої професійної діяльності; оптимізація розвитку морально-гуманістичних засад професійного становлення соціального педагога). Проаналізовано теоретичні підходи щодо визначення ролі, місця та змісту педагогічної практики у процесі формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів, розроблено технологію їх розвитку. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь соціальних педагогів. Розкритосутність досліджуваних умінь у контексті компетентнісного, ситемного підходів до професійної підготовки майбутнього соціального педагога, діяльність якого спрямована на засвоєння цілісного соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.266.69 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА370092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Білоконний С. П. 
Формування рефлексивних умінь студентів педагогічних університетів у процесі педагогічної практики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Білоконний ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито зміст та структуру рефлексивних умінь, обгрунтовано рівні їх сформованості (високий, достатній, середній, початковий), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність програми формування рефлексивних умінь студентів на основі моделі організації педагогічної практики з дотриманням педагогічних умов. Визначено етапи формування рефлексивних умінь студентів (I етап - підготовчий, II етап - основний, III етап - оцінний). Апробація розробленої моделі довела позитивну динаміку зростання рівня сформованості рефлексивних умінь та доцільності використання матеріалів дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА378273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Манчуленко Л.В. 
Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Манчуленко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів. Визначено суть, зміст, критерії та рівні формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів. Виявлено стан його сформованості. Доведено, що педагогічна практика є засобом професійної підготовки, а також сприяє формуванню творчого стилю педагогічної діяльності на достатньому (базовому) рівні. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. Розроблено модель, етапи її функціонування, а також технологію впровадження й експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 +
Шифр НБУВ: РА345261

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського