Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (238)Книжкові видання та компакт-диски (326)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Грубіч Д.Ю. 
Інноваційні засади загальноправової підготовки майбутнього вчителя: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.Ю. Грубіч ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Встановлено особливості застосування інноваційних освітніх технологій у процесі загальноправової підготовки майбутніх учителів. Розроблено й апробовано комплексну модель та методичну забезпечення загальноправової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів на інноваційних засадах, експериментально підтверджено її ефективність. Обгрунтовано систему критеріїв оцінки якості загальноправової підготовки майбутніх педагогів на базі використання комплексу освітніх технологій, орієнтованих на особистість, розвиток її правового досвіду, творчих і рефлексивних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.26 + Х8 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355462

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Гунда Г.В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Гунда ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

На базі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку форм занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі заняття: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядковані розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Виявлено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня підготовки студентів за педагогічними знаннями, вміннями, професійно-педагогічною спрямованістю та психологічною готовністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2
Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Демідов Д.В. 
Моделювання технології організації навчального процесу у педагогічних університетах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Д.В. Демідов ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз сучасних тенденцій розвитку вищої освіти, які зумовлюють підходи до обгрунтування моделі технології організації навчального процесу. Розкрито сутність технології організації навчального процесу як цілеспрямованого організаційного впливу на навчальний процес у цілому або окремих його частин, який реалізується за допомогою цілісної системи процедур і операцій, що дозволяють управляти чинниками якості освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.26 +
Шифр НБУВ: РА368586

Рубрики:

      
4.

Князян М.О. 
Навчально- дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Князян ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

      
5.

Казьмірчук Н.С. 
Наступність змісту трудового навчання у педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.С. Казьмірчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності змісту трудового навчання під час процесу двоступеневої підготовки вчителів початкових класів. Створено модель реалізації наступності змісту трудового навчання в системі "педучилище - педуніверситет". Визначено та запропоновано найбільш вмотивовані рівні професійної готовності студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації до творчого викладання уроків трудового навчання в початковій школі. Окреслено параметри форм, методів і прийомів реалізації наступності змісту трудового навчання в педучилищах і педуніверситетах під час підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266 + Ч489.511.266 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА343663

Рубрики:

      
6.

Погребняк Н. М. 
Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Погребняк ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему організації науково-дослідної роботи студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Визначено основні етапи розвитку науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Узагальнено результати порівняльного аналізу сучасного стану вищої педагогічної освіти Великобританії та країн Західної Європи, зокрема, Франції та Німеччини, а також США та Японії. Проаналізовано основні пріоритетні напрями та тенденції розвитку науково-педагогічних шкіл і науково-дослідних лабораторій ВНЗ Великобританії. Розглянуто й охарактеризовано форми організації та технології науково-дослідної підготовки майбутніх фахівців у галузі англійської освіти. Розкрито зміст, структуру та функції науково-дослідної діяльності студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Обгрунтовано можливість подальшого впровадження зарубіжного педагогічного досвіду з науково-дослідної роботи студентів за сучасних умов реформування вітчизняної вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.514(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА381227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Блистів О. М. 
Організаційно-методичні засади планування навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / О. М. Блистів ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито системний підхід до планування навчального процесу (НП), який дозволяє виділяти об'єкти та суб'єкти планування, а також встановлювати функціональні зв'язки між ними. Обгрунтовано роль стандартів вищої педагогічної освіти та моделі сучасного вчителя в структуруванні НП. Розроблено технологію планування НП у системі вищого педагогічного навчального закладу. Виявлено умови використання інформаційно-комунікаційних технологій для активізації планування НП. Доведено ефективність методики формування у майбутніх учителів умінь самостійно планувати й організовувати навчальну діяльність на підставі використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.260.21
Шифр НБУВ: РА378222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Сидорчук Н.Г. 
Організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення предметів педагогічного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Сидорчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Розроблено та теоретично обгрунтовано модель самоосвітньої діяльності учителя, передумови підвищення продуктивності даної діяльності майбутніх учителів. Визначено базові поняття дослідженя. Проаналізовано стан проблеми у її історичному розвитку. Розроблено технологію формування самоосвітньої діяльності студентів педагогічних навчальних закладів та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267
Шифр НБУВ: РА312456 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Шайдур 
Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально орієнтованого підходу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ірина Анатоліївна Шайдур ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267
Шифр НБУВ: РА327934

Рубрики:

      
10.

Шишкіна Н.О. 
Організація самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Шишкіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення дії об'єктивного, суб'єктивного та особистісного факторів визначено особливості організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін. Розроблено технологію організації самостійної роботи студентів під час вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі, яка спрямована на поетапне підвищення рівня самостійності завдяки зміні домінуючого виду управління (прямого, співуправління, самоуправління). Експериментально доведено ефективність використання запропонованої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р31(4УКР)12-267 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА330103

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Боднарук І.М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Боднарук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37 +
Шифр НБУВ: РА341653

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Яновський А.О. 
Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.О. Яновський ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю (МУГП) з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); показники та рівні (високий, достатній, задовільний, низький) готовності МУГП. Розроблено модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності (ПДД) МУГП з використанням ІКТ, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий. Розроблено методику діагностики рівнів готовності до ПДД МУГП з використанням ІКТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.253
Шифр НБУВ: РА372591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Єгорова О.В. 
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Єгорова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "пізнавальна активність особистості". Уточнено дефініцію "розвиток пізнавальної активності особистості", компоненти процесу дослідної роботи студентів ВНЗ, особливості науково-дослідної роботи майбутніх учителів гуманітарного профілю. Розкрито можливості науково-дослідних робіт для розвитку в її процесі пізнавальної активності студентів. Розкрито суть дефініцій "науково-дослідна робота", "дослідницькі вміння", "індивідуальний досвід студента виконання науково-дослідної роботи". Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.22 +
Шифр НБУВ: РА364245

Рубрики:

      
14.

Лук'яненко Г.І. 
Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів 5 - 9 класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Лук'яненко ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки вчителів трудового навчання до формування культури харчування учнів у контексті загальної культури особистості. Розглянуто культуру харчування особистості в аспекті педагогічної науки, описано її структурно-функціональну модель. Визначено критерії та показники рівнів сформованості культури харчування вчителів трудового навчання, педагогічні умови їх підготовки до формування культури харчування учнів V - IX класів. Проаналізовано особливості формування культури харчування педагога як чинник їх професійної підготовки. Розроблено модель предметно-дидактичного аспекту даної підготовки, а також критерії готовності вчителя до формування культури харчування. Обгрунтовано педагогічну технологію навчання розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.0 +
Шифр НБУВ: РА350643

Рубрики:

      
15.

Рябенко 
Підготовка майбутнього вчителя як суб'єкта освітніх правовідносин: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Михайло Іванович Рябенко ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.26
Шифр НБУВ: РА352614

Рубрики:

      
16.

Бондаренко М.І. 
Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Бондаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано зміст та методичне забезпечення підготовки учителя трудового навчання у ВНЗ до самоосвіти. Описано методичну систему підготовки учителя трудового навчання до самоосвітньої діяльності, визначено показники та рівні готовності, експериментально досліджено ефективність розробленої методичної системи. Висвітлено стан готовності майбутніх учителів трудового навчання до самоосвітньої діяльності. Зроблено висновок про недостатній стан самоосвітньої підготовки учителя трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА328111

Рубрики:

      
17.

Князян М.О. 
Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.О. Князян ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.

Розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Визначено функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності у даному процесі. Розглянуто теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента. Розроблено концептуальну модель самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід оптимізації соціально-дослідницької діяльності студентів у контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну систему формування самостійно-дослідницької діяльності студентів, визначено педагогічні умови її функціонування у процесі ступеневої підготовки вчителів іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.268 +
Шифр НБУВ: РА349928

Рубрики:

      
18.

Султанова Л.Ю. 
Формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ю. Султанова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності. Визначено теоретичні засади професійної підготовки даних студентів до цієї діяльності. Розкрито суть поняття "готовність до науково-дослідної діяльності". На підставі визначених компонентів, критеріїв і рівнів такої готовності проведено діагностування її фактичного рівня. Розроблено й експериментально перевірено психолого-педагогічну модель та методичні рекомендації щодо формування готовності студетів до науково-дослідної діяльності. На підставі результатів експериментального дослідження показано, що ефективність даного формування залежить від визначення основних компонентів, критеріїв і рівнів готовності студентів, обраних теоретичних положень щодо побудови психолого-педагогічної моделі формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності та методичного забезпечення такого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ю9р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354140

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Мишковська Т.Д. 
Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації процесу навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.Д. Мишковська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 1999. — 19 с. — укp.

На основі теоретико-методологічного аналізу навчального процесу вищої педагогічної школи України, обгрунтована необхідність його удосконалення, охарактеризована педагогічна діяльність як модель навчального процесу педагогічних вузів. Розкрита сутність понять "дослідницько-педагогічна діяльність", "дослідницько-педагогічні уміння", теоретично обгрунтовано модульну організацію навчання як умову ефективності формування дослідницько-педагогічних умінь студентів. Розроблена, обгрунтована та експериментально апробована методика формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, проведений аналіз отриманих результатів. Обгрунтовані умови ефективного формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, зроблені висновки і розроблені практичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

      
20.

Луценко І. В. 
Формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студентського наукового товариства: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Луценко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект проблеми, визначено понятійно-категоріальний апарат, теоретичні засади дослідження, сутність і структуру поняття дослідницької культури майбутніх учителів, сучасні підходи до функціонування студентського наукового товариства. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студентського наукового товариства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268
Шифр НБУВ: РА380307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського