Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (3071)Книжкові видання та компакт-диски (2944)Журнали та продовжувані видання (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 379
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
3.

Долженко В.О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА345344

Рубрики:

      
4.

Костик Є. В. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. В. Костик ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми виховання духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів і розглянуто можливі напрями її вирішення у виховному процесі педагогічного університету. Визначено педагогічні умови ефективного впливу на формування духовно-моральних цінностей у студентів. Розкрито сутність духовно-моральних цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено особливості виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні сформованості духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів. Розроблено комплексну систему виховання духовно-моральних цінностей і впроваджено у педагогічному університеті, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА385214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Осипець Р.О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.О. Осипець ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби і особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кравець Л.М. 
Виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Кравець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання саморефлексії у майбутніх педагогів. Проаналізовано сучасний стан дослідженої проблеми. Висвітлено різні підходи до виховання саморефлексії у студентів педагогічних ВНЗ. Досліджено структурні компоненти саморефлексії та рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Розроблено педагогічні умови, модель виховання у них саморефлексії. Розкрито зміст та наведено методи виховання у даних студентів саморефлексії педагогічної діяльності. Розвинуто положення щодо формування здатності до самооцінювання та самовиховання у процесі підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Запропоновано модель виховання у них саморефлексії. Розроблено методичні рекомендації та висвітлено засоби їх використання для підготовки та перепідготовки педагога педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА363023

Рубрики:

      
7.

Яківчук Г. В. 
Виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. В. Яківчук ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ313(4УКР)0 р3-3 + Ч489.511.220 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА369642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Мунтян І.С. 
Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.С. Мунтян ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2004. — 21 с. — укp.

Висвітлено провідні погляди сучасних науковців щодо розуміння феномену "гендер". Проаналізовано сутність гендерного підходу, передумови та джерела його виникнення і розвитку. Узагальнено передовий досвід щодо інтеграції гендерного підходу у національну систему вищої педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано умови, що сприяють ефективності формування у студентів гендерної компетентності. Запропоновано та експериментально апробовано технологію гендерно орієнтованої професійно-педагогічної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА332417

Рубрики:

      
9.

Кловак Г.Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Т. Кловак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 40 с. — укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Самохіна Н.М. 
Громадянська соціалізація майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Самохіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми громадянської соціалізації майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства. Розкрито сутність та зміст громадянської соціалізації майбутніх учителів, обгрунтовано значимість мистецтвознавчого краєзнавства в даному процесі. Досліджено генезис уявлень науковців різних часів і народів щодо особливостей громадянської соціалізації майбутніх фахівців у контексті використання засобів мистецтвознавчого краєзнавства. Виявлено традиційні та інноваційні форми та методи навчання та виховання, які є способом реалізації визначених педагогічних умов. Розроблено деякі рекомендації щодо використання мистецтвознавчого краєзнавства в процесі громадянської соціалізації майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА339707

Рубрики:

      
11.

Сидоренко Т. Д. 
Дидактичні основи формування педагогічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Д. Сидоренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Уточнено сутність і структуру педагогічної культури майбутнього вчителя як системної характеристики особистості та діяльності вчителя, встановлено критерії та показники рівнів її сформованості. Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування цієї культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін і в ході педагогічної практики. Здійснено внесок у розвиток засобів і шляхів формування педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314.2
Шифр НБУВ: РА380143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Кіреєва І.В. 
Дидактичні умови гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Кіреєва ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 20 с. — укp.

Розглядаються наукові основи побудови моделі дидактичних умов гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки в педагогічному вузі; рівні сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх учителів в процесі засвоєння теоретичних і практичних знань з курсу педагогіки, а також внутрішні резерви навчального процесу, які сприяють розкриттю гуманістичного морального розвитку особистості майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
13.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Шаров С. В. 
Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7
Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Бурман Л.В. 
Дидактичні умови формування діалогічних умінь у студентів вищих навчальних педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бурман ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес формування діалогічних умінь засобами спеціальних дисциплін. Розкрито сутність понять "діалогічне навчання", "діалогічне спілкування", "діалогічні уміння". Розроблено класифікацію діалогічних умінь, критерії та методи діагностики рівня їх сформованості у майбутніх педагогів. Обгрунтовано поетапний характер відпрацювання та закріплення в студентів діалогічних умінь. Визначено й експериментально перевірено дидактичні умови, які забезпечили результативність даного процесу. Програму "Формування діалогічних умінь студентів у процесі вивчення географічних дисциплін" застосовано в навчальному процесі вищої педагогічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22
Шифр НБУВ: РА312134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Воровка М.І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Воровка ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА349490

Рубрики:

      
17.

Ярчук 
Екологічна парадигма у формуванні світоглядно-моральних цінностей студентів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Геннадій Васильович Ярчук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.1 + Ю252:Б + Ч489.511.215
Шифр НБУВ: РА365303

Рубрики:

      
18.

Василишина Т.В. 
Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Василишина ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено психологічні чинники, що зумовлюють формально-динамічні та змістовні характеристики перебігу особистісних взаємостосунків за умов реалізації педагогом професійної діяльності педагога. Розглянуто взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено та апробовано систему завдань, спрямованих на формування у вчителів-початківців готовності до педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА309144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Швирка В.М. 
Естетичне виховання майбутнього вчителя-філолога засобами мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Швирка ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи естетичного виховання студентів-філологів, його сутність. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості естетичної вихованості. Обгрунтовано принципи, критерії добору видів мистецтва для естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Доведено, що концептуальна ідея, що розв'язує дану проблему, сприяє створенню системи естетичного виховання засобами мистецтва, яка поєднує освіту та виховання, процеси самовиховання та самостійної художньої творчості, а також науково-дослідницьку діяльність студентів. Зазначено, що вона реалізується поетапно(І - "Бакалаврат", ІІ - "Спеціаліст", ІІІ - "Магістратура"). Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність дії системи естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі програми інтегрованих курсів і спеціальні форми позааудиторної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.п/р + Ч489.511.355.23 +
Шифр НБУВ: РА324245

Рубрики:

      
20.

Мороз Т.О. 
Загальнокультурна компонента як засіб естетичного виховання майбутніх учителів іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.О. Мороз ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено та методологічно доведено поняття загальнокультурної компоненти як спільнотного регулятиву, що забезпечує причетність особистості до культурного світового простору шляхом усвідомлення глибинних якостей історичного життя, зокрема історично сформованої системи традицій: звичаїв, обрядів, ритуалів, свят. Наведено методику естетичного виховання з використанням загальнокультурної компоненти у процессі навчання іноземної мови. Розкрито педагогічний потенціал іноземної мови у формування загальнокультурної компетентності студентів, засвоєнні ними концептів, що виявляють спорідненість розмаїття творчих процесів людини. Визначено критерії, показники та рівні естетичної вихованості майбутніх учителів іноземної мови, а також основні чинники що заважають її ефективній організації у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 +
Шифр НБУВ: РА352586

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського