Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (2623)Книжкові видання та компакт-диски (2440)Журнали та продовжувані видання (982)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Жарая С.Б. 
Управління системою вищих навчальних закладів недержавної форми власності в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.05 / С.Б. Жарая ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 17 с. — укp.

У дисертації здійснено комплексний аналіз нового напрямку в управлінні освітою в Україні на етапі формування ринкових відносин - управління недержавною вищою школою. Проаналізована система вищих навчальних закладів недержавної форми власності як об'єкт управління. Виявлено і досліджено тенденцію інтеграції недержавної складової у традиційну систему освіти України. Узагальнено досвід організації управління недержавною вищою школою у зарубіжних освітніх системах. Уточнена дефініція "вищий навчальний заклад України недержавної форми власності". Основні результати дослідження знайшли впровадження при розробці пропозицій до проекту Закону України "Про вищу освіту".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Калашнікова С.А. 
Управління державним сектором вищої освіти в США: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.05 / С.А. Калашнікова ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

З'ясовані та розкриті найсуттєвіші характеристики, притаманні сучасній системі управління державною вищою освітою в США, здійснено аналіз її цілей, функцій, структури. З'ясовано, що структура управління американською державною вищою школою є пірамідальною. Її вертикальний поділ включає чотири адміністративні рівні - федеральний, штатний, рівень колегіального округу та рівень навчального закладу. Для кожного рівня здійснено аналіз його особливостей, відповідних керівних органів та зв'язків між ними. Висвітлено горизонтальний поділ досліджуваної системи, пов'язаний з участю в процесі управління державних, громадських органів і органів самоврядування. Вивчені та охарактеризовані існуючі типи управління державними вищими навчальними закладами (централізований і децентралізований). Встановлено і обгрунтовано, що управління державною вищою освітою в США носить громадсько-державний характер. Виявлені найсуттєвіші характеристики процесу підготовки фахівців у Сполучених Штатах за спеціальністю "Управління вищою освітою". Вивчені пріоритети федеральної політики в галузі вищої освіти на сучасному етапі та основні тенденції розвитку системи управління державним сектором вищої освіти в США. З'ясовані позитивні та негативні риси досліджуваної системи та на їх основі висловлено пропозиції щодо використання американського досвіду в умовах реформування управління вищою освітою в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СОЕ)к

Рубрики:

      
3.

Дікова-Фаворська О.М. 
Особливості формування особистості майбутнього спеціаліста в умовах інституціоналізації приватної освіти: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / О.М. Дікова-Фаворська ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації розглядаються актуальні проблеми формування особистості в умовах інституціоналізації вітчизняної приватної вищої школи. Доводиться, що виховний потенціал приватних вузів України має великі ресурсні можливості щодо підготовки висококваліфікованих спеціалістів, орієнтованих на ринкові зміни. Аналізуються основні фактори становлення майбутніх фахівців, зокрема, педагогіка партнерства, співпраця головних суб'єктів навчально-виховного процесу у приватних вузах, їх спрямованість на діалогічну взаємодію. Здійснюється порівняльний аналіз внутрішньоособистісних характеристик студентів приватних та державних вузів, їх орієнтації на якості, необхідні спеціалісту за сучасних умов. Дається розгорнута характеристика основних завдань, напрямів та форм виховної роботи в приватних вузах, їх концептуальних засад, зокрема, положень полікультурного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91*18:ч30 + Ч481.203 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Старовойт Л.Я. 
Особливості організації багатоступеневого навчання у вищому професійному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Я. Старовойт ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади створення та діяльності навчальних закладів нового типу, в яких здійснюється підготовка висококваліфікованих робітників і молодших спеціалістів для підприємств громадського харчування різних типів та форм власності. Теоретично обгрунтовано моделі багатоступеневого професійного навчання, виявлено особливості його організації на основі широкомасштабної інтеграції змісту предметів, професій, теоретичного та виробничого навчання, впроваджено блочно-модульну систему навчання за ступенями. Запропоновано основні принципи структурування навчального матеріалу, форми і методи вивчення інтегрованого курсу спеціальної технології та виробничого навчання. Експериментально перевірено новий розроблений інтегрований навчальний план ступеневого навчання кваліфікованого робітника та молодшого спеціаліста для підприємств громадського харчування.Доведено положення про те, що особливостями функціонування багатоступеневої підготовки у професійно-технічних училищах є оптимальність, стабільність,визначеність, системна ефективність. Вивчено основні напрями взаємодії ВПУ та університету в здійсненні ступеневої неперервної професійної освіти. Розроблено науково-методичні рекомендації з організації багатоступеневого навчання у ВПУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)715 + Ч461(4Укр)
Шифр НБУВ: РА311731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Нечипорук М.В. 
Система підтримки прийняття управлінських рішень в адміністративно-господарчій діяльності вузу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М.В. Нечипорук ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2001. — 18 с. — укp.

Запропоновано нову концепцію підтримки прийняття рішень, що полягає у вирішенні проблем управління адміністративно-господарчою діяльністю (АГД) вузу на двох взаємозв'язаних рівнях: створення єдиного інформаційного простору з метою зберігання і передачі інформації шляхом формування баз даних; забезпечення інтелектуальної підтримки прийняття управлінських рішень на базі моделей підтримки прийняття рішень (МППР). Розроблено МППР у пріоритетних напрямках АГД вузу: в процесі управління персоналом адміністративно-господарчих підрозділів; у господарчій діяльності вузу, пов'язаної з вибором фірми-підрядника для реалізації проектів поточного та капітального ремонтів; у позабюджетній діяльності вузу. Сформовано МППР, реалізовані у вигляді системи підтримки прийняття рішень у процесі управління АГД університету "ХАГ", які є діалоговими підсистемами і базуються на інформаційній системі збирання та зберігання даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к1 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА312608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Скідін О.Л. 
Соціальні технології в управлінні закладами освіти: Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.06 / О.Л. Скідін ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 44 с. — укp.

Вивчено теоретичні та практичні аспекти застосування соціальних технологій в управлінському процесі освітніми соціальними організаціями. Детально проаналізовано управління крізь призму інформаційних і організаційно-технічних аспектів як технологію особливої форми людської діяльності, її структуру та шляхи вдосконалення. Розкрито соціальну організацію освіти як простір для впровадження соціальних технологій у контекст управління персоналом та міжгрупової взаємодії. Обгрунтовано використання технології соціологічного діагностування як супроводу управлінських нововведень. Запропоновано механізм практичного впровадження соціодіагностики у вищих закладах освіти. Висвітлено результати соціологічних досліджень, отримані за допомогою впровадження соціологічної діагностики, розглянуто її критерії та індикатори, наведено експертне визначення ефективності управління вищими закладами освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + С5*674
Шифр НБУВ: РА313104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Лопушняк Г.С. 
Соціально-економічні аспекти розвитку вищих навчальних закладів України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Г.С. Лопушняк ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Визначено характер і особливості ринкових відносин у системі вищої школи. Виявлено тенденції розвитку даної галузі в Україні, котрі базуються на аналізі статистичної інформації Держкомстату України та Міністерства освіти і науки України. Розкрито сутність сучасних структурних зрушень у фінансуванні вищої освіти за умов перехідної економіки, з урахуванням розвитку та важливості позабюджетної діяльності вищих навчальних закладів України. Описано порядок реалізації вищими навчальними закладами України заходів, спрямованих на формування та стимулювання попиту на освітні послуги на основі здійснення рекламної діяльності. Обгрунтовано шляхи подальшого розвитку вищих навчальних закладів в Україні за умов становлення ринкових відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА314493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сидоренко О.Л. 
Приватна вища школа як соціальний інститут: особливості становлення та розвитку в Україні: Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / О.Л. Сидоренко ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2001. — 38 с. — укp.

Науково опрацьовано цілісну соціологічну концепцію інституціоналізації приватної вищої школи. Визначено феноменальну природу приватної освіти через ендогенні ознаки й екзогенні чинники (політичні, економічні, соціокультурні). Наведено інтерпретацію базових понять. Вивчено соціальні моделі вищої приватної освіти у країнах сучасного світу. Виявлено провідні тенденції та закономірності їх розвитку. Здійснено кваліфікацію інституціонального статусу приватної вищої школи в Україні через її структуру та інфраструктуру, економічні засади, правові механізми, соціальні функції та принципи діяльності. Розкрито специфіку соціальних зв'язків між суб'єктними групами, у небюджетних вищих навчальних закладах в аспекті навчальної, виховної, науково-дослідної та управлінської діяльності. Розроблено регіональну модель приватної вищої освіти на Слобожанщині та надано пропозиції щодо її вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + С5*674
Шифр НБУВ: РА313119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Очкасова М.П. 
Особливості розвитку приватної вищої освіти в Україні: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / М.П. Очкасова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено інтегративну систему критеріїв іституціоналізації приватної вищої школи України через синтез методологічних підходів класичного та нового інституціоналізму. Доведено, що ціннісні критерії є інтегруючими та мають особливе значення для інституту приватної вищої освіти - це пов'язано з включенням індивідів у духовну культуру суспільства. З застосуванням контент-аналізу виявлено ціннісно-нормативні характеристики, які підтверджують, що відбувається інституалізація організацій приватної вищої школи країни. Внаслідок проведеного теоретичного аналізу проблеми, компаративного аналізу становлення та розвитку приватної вищої школи в сучасному світі та залучення даних соціологічного дослідження доведено, що розвиток приватної вищої освіти в Україні відбувається у формі інституалізації організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)70 + С5*674.58
Шифр НБУВ: РА316972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Стельмашенко В.П. 
Організаційно-педагогічні засади управління якістю підготовки фахівців в коледжах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.П. Стельмашенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Висвітлено концептуальні підходи до побудови динамічної моделі системи управління якістю підготовки фахівців, яка дозволяє визначити зміст цієї підготовки, розглянуто психолого-педагогічні засади ефективного розвитку вищої освіти. Обгрунтовано принципи та методи проектування освітніх систем управління якістю підготовки. Розроблено відповідне організаційно-педагогічне забезпечення їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ж.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Лясковський В.П. 
Моделі, методи і алгоритми побудови проектів систем організаційного управління вищим навчальним закладом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / В.П. Лясковський ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено науковий підхід до побудови системи організаційного управління на прикладі вищого навчального закладу (ВНЗ) з урахуванням перспективних методів, моделей і алгоритмів з використанням сучасних комп'ютерних та інформаційних технологій на підставі новітніх наукових досягнень. Для проведення досліджень об'єктів організаційного типу зі складною ієрархічною системою використано системний підхід до розв'язання завдань щодо удосконалення роботи науково-педагогічного й управлінського персоналу ВНЗ. Запропоновано системну модель функціонування систем організаційного управління ВНЗ, відповідно до якої сформульовано основні завдання дослідження та формування підходів до їх удосконалення, зважаючи на специфіку функціонування та розвитку сучасного ВНЗ. Поставлено та вирішено нові завдання дослідження, реалізація яких за сучасних умов функціонування ВНЗ забезпечить підвищення ефективності праці науково-педагогічного й управлінського персоналу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + З965-018ъ
Шифр НБУВ: РА313696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Огаренко В.М. 
Розвиток недержавної вищої школи в Україні (кінець 80-х - 2001 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.М. Огаренко ; Запоріз. держ. ун-т. — Запоріжжя, 2001. — 20 с. — укp.

Розкрито соціально-економічні та політичні фактори, які сприяли формуванню недержавного сектора вищої школи, висвітлено об'єктивні та суб'єктивні труднощі, які заважали даному процесу. Встановлено, що недержавна вища освіта в новітній час продовжує та збагачує вікові традиції українського народу в галузі освітньої діяльності, сприяє подоланню глибокої кризи, в якій опинилася українська вища школа за радянських часів. Визначено основні етапи розвитку недержавної вищої школи. Зроблено висновок про наростання процесу зближення та конвергенції недержавної та державної вищої школи України, формування у цьому контексті єдиного освітнього простору держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Т3(4Укр)64-7
Шифр НБУВ: РА315979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Сергійчук О.М. 
Вища школа України в умовах лібералізації суспільного життя. 1953 - 1964 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.М. Сергійчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Проаналізовано політику партійно-радянської влади щодо вищої школи у період хрущовської "відлиги". З'ясовано суть лібералізації суспільного життя, її вплив на розвиток вищої школи та реформування вищих навчальних закладів республіки. Визначено кількісний та якісний склад науково-педагогічних кадрів вищої школи України, розкрито особливості їх підготовки за умов децентралізації управління вузами. Виявлено особливості формування складу студентів вузів, простежено їх національне та соціальне походження. Досліджено вплив лібералізації суспільних процесів на проведення навчального процесу, проаналізовано підходи партійних і громадських організацій до виховання студентства. Значну увагу приділено матеріально-технічному забезпеченню вищої школи республіки, її фінансуванню, житлово-побутовим умовам студентів. Прослідковано міжнародні зв'язки вищих навчальних закладів республіки з вузами інших країн світу, а також встановлено їх характер і результативність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА320949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Жигоцька Н.В. 
Моделювання, оцінка та менеджмент якості освітніх послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Н.В. Жигоцька ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концепцію та систему моделей рейтингового оцінювання та управління якістю освітніх послуг вищого навчального закладу (ВНЗ), за допомогою якої можна за умов раціонального розподілення та використання ресурсів (трудових, фінансових) досягти підвищення рейтингової оцінки, а отже і рейтингу ВНЗ. Доведено доцільність визначення інтегрованого показника рейтингової оцінки якості освітніх послуг ВНЗ з застосуванням мультиплікативного підходу. Запропоновано використання комбінованого методу експертного оцінювання з метою зниження ризику суб'єктивізму в процесі визначення вагових коефіцієнтів набору показників. Розглянуто питання підвищення надійності прийняття вірного рішення щодо ліцензування чи акредитації ВНЗ шляхом застосування граничних значень показників зовнішнього оцінювання. Розроблено програмний комплекс, який дозволяє в діалоговому режимі обчислювати рейтингову оцінку якості освітніх послуг ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА322218

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ярковой О.М. 
Педагогічні засади розвитку управлінської культури державних службовців в умовах післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.М. Ярковой ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку управлінської культури державних службовців за умов післядипломної освіти, запропоновано структурно-компонентну модель її розвитку. Визначено суть поняття управлінської культури, її складові компоненти (аксіологічні, когнітивні, мотиваційні, операційні, комунікативні, особистісно-діяльнісні, оцінно-ціннісні), психолого-педагогічну, професіональну та мовленнєву компетентності. Визначено критерії управлінської культури державного службовця (гностично-світоглядний, кваліфікаційно-нормативний, посадово-правовий, функціонально-повноважний), а також рівні її прояву - оптимальний (високий), достатній, задовільний (середній), низький, у стадії становлення (дуже низький). Доведено ефективність цільової комплексно-кваліфікаційної програми розвитку управлінської культури державних службовців. Узагальнено методику творчого використання найбільш дійових прийомів і видів управлінської діяльності щодо здійснення корекції процесу її розвитку за умов післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Х819(4Укр)012.1
Шифр НБУВ: РА318793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Майборода С.В. 
Державне управління вищою освітою в Україні: структура, функції, тенденції розвитку (1917 - 1959 рр.): Автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.В. Майборода ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2002. — 36 с. — укp.

На підставі результатів дослідження широкого кола джерел, значна частина яких була невідома або вперше введена до наукового обігу, проведено системний концептуально-цілісний аналіз еволюції розвитку державного управління вищою освітою в Україні як історико-соціального феномену в 1917 - 1959 рр. Системно подано структуру й функції центральних органів державного управління вищою освітою, охарактеризовано стиль і методи керівництва міністрів освіти. Удосконалено підходи до визначення періодизації та етапів еволюції державного управління вищою освітою в Україні. Охарактеризовано закономірності та суперечності відповідно до кожного з виявлених періодів розвитку державного управління вищою освітою. Розглянуто зміст і форми управління, виявлено основні принципи, тенденції розвитку державного управління вищою освітою України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к2 + Ч33(4УКР)61 + Х819(4УКР)132-1 + Х621.151.4(2УК)
Шифр НБУВ: РА318550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Куделя П.О. 
Вища школа регіону як об'єкт соціального управління: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / П.О. Куделя ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано суть та характер керування вищою школою регіону у зв'язку з формуванням нової її парадигми, обгрунтовано регіоналізацію як важливий напрямок оптимізації керування вищою освітою. З застосуванням даних загальнодержавної статистики та статистики стосовно Дніпропетровщини, матеріалів поточного архіву Дніпропетровської облдержадміністрації, соціологічних досліджень з окресленої проблеми, проведених впродовж 1996 - 2003 рр., комплексно проаналізовано керування вищою освітою регіону на новому етапі освітньої реформи в Україні, розкрито суть та виявляє прикладні можливості різних моделей соціальних технологій. Теоретико-методологічно та технологічно обгрунтовано використання соціологічної діагностики для вдосконалення зазначеного керування. Розроблено та апробовано на практиці технологію використання комплексного опитування основних суб'єктів навчального процесу під час проведення соціальної експертизи ефективності функціонування вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + Ч484(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА326997

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Герасименко О.О. 
Економічний механізм стимулювання праці у сфері наукової і науково-технічної діяльності (на прикладі вищих навчальних закладів України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / О.О. Герасименко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено теоретичні проблеми та практичні аспекти вдосконалення економічного механізму стимулювання праці у сфері наукової та науково-технічної діяльності вищого навчального закладу (ВНЗ) як чинника реалізації Концепції науково-технологічного та інноваційного розвитку України. Узагальнено сутнісні характеристики праці у сфері наукової та науково-технічної діяльності. Уточнено економічну суть та особливості стимулювання праці науковців. Визначено складові економічного механізму стимулювання праці у даній сфері. Проведено аналіз ефективності чинного економічного механізму стимулювання праці у сфері наукової та науково-технічної діяльності ВНЗ України. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення оплати праці, організації преміювання, інституційного забезпечення інтелектуальної власності наукових та науково-педагогічних працівників за умов трансформаційної економіки України. Розроблено економіко-математичну модель впливу рівня оплати праці на ефективність наукової та науково-технічної діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)245 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) е
Шифр НБУВ: РА326791

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Оберемок І.І. 
Методи та засоби проектно-орієнтованого управління у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / І.І. Оберемок ; Київ. нац. ун-т буд-ва та архіт. МОН України. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Побудовано проектно-орієнтовану математичну модель інформаційного середовища проектів вищих навчальних закладів (ВНЗ), що дає змогу формалізувати процеси переробки інформації в системах керування цими проектами. Розроблено нову модель структуризації інформаційного середовища проектів ВНЗ на рівнях задач, технологій, робіт, процедур і функцій, що створює елементно-процедурну базу побудови раціональних схем реалізації дій у проектах. Розвинуто методи моделювання складних систем керування за рахунок відображення особливостей інформаційного середовища проектів ВНЗ в елементах і відношеннях імітаційно-інформаційної моделі, що дає змогу побудувати раціональну схему виконання дій у проектах ВНЗ на підставі результатів дослідження поведінки імітаційно-інформаційної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328148

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Чередніченко О.Ю. 
Моделі, алгоритми та інформаційні технології управління розвитком соціально-економічних систем (на прикладі вищої освіти України): Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.13.06 / О.Ю. Чередніченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Вирішено актуальну наукову проблему розробки моделей, алгоритмів та інформаційної технології управління розвитком розподіленої ієрархічної соціально-економічної системи на прикладі вищої освіти України. Сформульовано цілі та критерії функціонування системи вищої освіти України, а також комплекс задач, вирішення яких забезпечує досягнення поставлених цілей на етапах поточного та середньострокового планування. У вигляді управляючих впливів використовуються два типи змінних: для визначення кількості бюджетних місць за роками планового періоду в межах окремих напрямків і спеціальностей, для визначення динаміки зміни пропускної спроможності вищих навчальних закладів за напрямками підготовки фахівців. Встановлено, що критеріями вирішення задачі є: інтегральна функція відхилення необхідної кількості фахівців, що прогнозується від тієї, що планується. Приведено витрати на функціонування і розвиток системи. Розроблено алгоритм побудови опорної траєкторії розвитку системи. Побудовано модель та алгоритм координації розподілу бюджетного фінансування між вищими навчальними закладами. Створено інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для вирішення задачі управління розвитком вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА328004

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського