Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (2623)Книжкові видання та компакт-диски (2440)Журнали та продовжувані видання (982)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іващенко В.Ю. 
Мемуари професорів та студентів з історії Харківського університету XIX - початку XX століття: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / В.Ю. Іващенко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2004. — 17 с. — укp.

Визначено ступінь розробки теми в історіографії, а також напрями подальших досліджень у даній сфері. Розглянуто 85 професорсько-студентських спогадів з історії Харківського університету XIX - початку XX ст., охарактеризовано ступінь репрезентативності та достовірності вміщеної в них інформації. Уперше у вітчизняній історіографії досліджено еволюцію університетської мемуаристики. Висвітлено функціональне призначення спогадів, досліджено вплив авторських настанов на форму та зміст відповідних мемуарних творів. Проаналізовано більшість анонімних пам'яток, розглянуто склад мемуаристів за соціальним походженням, факультетською належністю, сферою професійної діяльності та віковими показниками. Простежено процес формування дослідженого комплексу. Визначено змістове навантаження провідних сюжетів спогадів. На прикладі комплексу професорсько-студентських мемуарів з історії Харківського університету XIX - початку XX ст. зроблено спробу з'ясувати деякі риси, загальні для всієї тогочасної університетської мемуаристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ХАР)5,013 + Ч484(4УКР)711.9 +
Шифр НБУВ: РА328739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Авксентьєва О.І. 
Професійно-лінгвістична підготовка іноземних фахівців у Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Авксентьєва ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено процес професійно-лінгвістичної підготовки іноземних фахівців у Франції. Науково обгрунтовано концептуальні засади застосування мистецьких педагогічних технологій навчання у французьких професійно-лінгвістичних центрах. Доведено актуальність і необхідність використання інноваційних педагогічних технологій формування професійно-лінгвістичної компетентності фахівців, зокрема, інтегрування пісенних демаршів у традиційну систему професійно-орієнтованого навчання французької мови, що стимулює мотиваційно-спонукальну, навчальну, когнітивну, метакогнітивну, виховну, орієнтувальну, компенсаторну, соціоафективну функції. Показано, що дані технології забезпечують прискорене подолання мовних бар'єрів, поглиблене вивчення фонетики, розвиток мовленнєвого слуху, активну опору на артикуляційні відчуття, що гарантують якісні показники навчання, формування комунікативної компетенції іноземних громадян та їх активне функціонування на міжнародному ринку праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА) + Ш1 р31(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА344639

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Андрейчук С.К. 
Державне управління реформуванням вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.К. Андрейчук ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз процесу державного управління вищою освітою України на етапі її інтеграції в європейський освітній простір. Досліджено міжнародний досвід й охарактеризовано сучасний стан формування нормативно-правової бази державного управління структурною перебудовою вищої освіти. Визначено структуру та функції центральних органів державного управління вищою освітою, розглянуто основні форми, методи та напрями їх діяльності у сфері реформування та наближення до європейських стандартів освітньої галузі України. Висвітлено позитивні зміни в освітньому середовищі, проаналізовано його недоліки. Визначено характерні особливості державного управління процесами структурної перебудови системи вищої освіти та впровадження інновацій з метою підвищення ефективності діяльності ВНЗ. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи державного управління вищою освітою за умов її адаптації до Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.101.0 + Ч484(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353725

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Антошкіна Л.І. 
Науково-методичні основи державного регулювання вищої освіти: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / Л.І. Антошкіна ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки України. — К., 2006. — 34 с. — укp.

Розроблено концепцію розвитку вищої освіти, що враховує активізацію процесів глобалізації та формування моделі економіки знань. Створено організаційно-економічний механізм державного регулювання вищої освіти, а також напрями та заходи щодо її модернізації й удосконалення її економічних засад відповідно до перспектив соціально-економічного розвитку суспільства. Обгрунтовано доцільність побудови моделі організації відносин у сфері освіти за принципами партнерства її учасників. Розроблено методичні підходи до оцінки ефективності освітніх послуг на базі індексно-матричного моделювання оптимізованого співвідношення ринку праці та ринку освітянських послуг, а також до оцінки розміру державного та недержавного секторів у сфері освіти. Запропоновано методичні підходи щодо фінансування освітньої сфери, що грунтуються на необхідності задоволення потреб кожного зі споживачів зазначених послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА341599

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Білий Л.Г. 
Організаційно-педагогічні основи управління вищим навчальним закладом недержавної форми власності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Білий ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему управління вищими навчальними закладами (ВНЗ) недержавної форми власності. Виявлено особливості функціонування даного типу ВНЗ, показано специфіку управління ними та визначено педагогічні умови підвищення ефективності даного процесу. Зокрема, доведено необхідність розробки та впровадження структури управління, адекватної його основним цілям, що враховує економічні інтереси навчального закладу, здатна до ускладнення та саморозвитку; створення умов для професійного та соціального розвитку викладача; підвищення професійної компетенції керівників різних ланок управління на базі самоосвіти та самовдосконалення; встановлення зовнішніх комунікацій як інструмента розвитку ВНЗ недержавної форми власності. Розроблено організаційно-педагогічну модель управління ВНЗ недержавної форми власності як цілісної, самодостатньої системи, визначено критерії та показники ефективності даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 +
Шифр НБУВ: РА353126

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бірюкова Т.Ф. 
Болонський імператив підготовки майбутніх менеджерів: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Т.Ф. Бірюкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З використанням самоорганізаційного підходу проаналізовано проблематику підготовки майбутніх менеджерів у контексті принципів Болонської декларації. Розкрито зміст поняття соціалізації особистості майбутнього менеджера, яка реалізується шляхом засвоєння норм і цінностей полікультурного соціуму, притаманних об'єднаній Європі (адаптаційна складова), а також засобами формування організаційної поведінки на підставі впровадження особистісно-орієнтованої освіти (професійна складова). Показано, що реалізація принципів Болонської декларації є шляхом ефективного розв'язання суперечності між національною освітньою системою підготовки майбутніх менеджерів (професійною соціалізацією) та загальноєвропейською культурою (процесом соціалізації, що має загальноцивілізаційне спрямування). З'ясовано, що специфіка сучасної підготовки конкурентоспроможних управлінських кадрів в Україні полягає в інтеграції здобутків національної освіти у полікультурну європейську спільноту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + С5*5*333.91 + Ч484(4) + У010.321 р3 +
Шифр НБУВ: РА343313

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
7.

Байдацька Н.М. 
Педагогічні умови моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Байдацька ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "моніторинг якості навчальних досягнень студентів". Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови проведення моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності, якими є: розробка мети, завдань, видів, функцій і принципів організації моніторингу, сформованість теоретичної та методичної готовності викладачів до впровадження даної процедури у навчально-виховний процес, залучення студентів до її здійснення та застосування нових інформаційних технологій. Конкретизовано компоненти, показники та рівні сформованості фахової компетентності студентів, що підлягає моніторингу. Наведено рекомендації щодо професійного самовдосконалення майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(4УКР)70 +
Шифр НБУВ: РА354196

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бакуліна Г.М. 
Розробка й удосконалення методів оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг вищих навчальних закладів України: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.02 / Г.М. Бакуліна ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". — К., 2010. — 21 с. — укp.

З метою підвищення конкурентоспроможності та кваліфікації спеціалістів наукоємних і високотехнологічних галузей промисловості удосконалено існуючі та розроблено нові методи оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг (ОП) ВНЗ. Проаналізовано вітчизняну та зарубіжну нормативну базу щодо оцінювання ефективності та конкурентоздатності ОП ВНЗ, що передбачає підвищення кваліфікації фахівців з метою покращення якості функціонування підприємств та об'єктів критичних технологій. Розроблено методичні принципи кваліметрії, удосконалено класифікаційні форми та показники ефективності ОП ВНЗ, що дозволяють забезпечувати науково обгрунтований підбір, розстановку, адаптацію й оцінювання керівного складу організацій, які працюють за умов кризових ситуацій. Розроблено кваліметричні методи оцінювання ефективності ОП, призначені для створення та впровадження систем менеджменту якості ВНЗ. Наведено рекомендації щодо використання даних методів у діяльності учбово-тренувальних центрів різних галузей промисловості. Розроблено технології вибору показників та удосконалено кваліметричні методи оцінювання конкурентоздатності ОП. Сформовано кваліметричні нормативні вимоги до оцінювання ефективності та конкурентоздатності ОП ВНЗ, що враховують потреби підприємств та об'єктів кризових технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94 + Ч484(4УКР)ц4
Шифр НБУВ: РА370528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бакуліна Г.М. 
Удосконалення нормативної бази оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг вищих навчальних закладів України: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Г.М. Бакуліна ; Севастоп. нац. ун-т ядер. енергії та пром-сті. — Севастополь, 2009. — 22 с. — укp.

Удосконалено нормативну базу стосовно оцінювання ефективності та конкурентоспроможності освітніх послуг (ОП) ВНЗ України. Проаналізовано відповідну вітчизняну та зарубіжну літературу. Класифіковано форми ефективності ОП. Розроблено методи оцінювання ефективності ОП ВНЗ з використанням математичного апарату кластерного аналізу, експертних оцінок, теорії вірогідності та математичної статистики, прикладних програмних пакетів "MathCAD", "MatLab" і "Statistica". Розроблено метод оцінювання конкурентоспроможності ОП ВНЗ. Запропоновано процедуру вибору показників конкурентоспроможності ОП. Побудовано щільність розподілу для кожного показника з використанням статистичних методів управління якістю, теорії вірогідності та математичної статистики, а також принципів бенчмаркінгового дослідження. Удосконалено систему підготовки шляхом розробки та впровадження нормативних документів щодо організації та проведення навчання керівників вищої та середньої ланки з питань менеджменту й аудиту якості підприємств. Розроблено проекти стандартів ВНЗ "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання ефективності" і "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання конкурентоздатності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА362203

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Баран М. П. 
Модернізація вищої освіти України: механізми інституційного регулювання: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. П. Баран ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні й організаційно-правові засади модернізації вищої освіти України на початку XXI ст. Актуалізовано питання інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Здійснено аналіз впливу чинників інституційного середовища на вищу освіту України та механізми інституційного регулювання модернізації вищої освіти. Охарактеризовано зміни механізмів інституційного регулювання вищої освіти у Польщі та Росії. Проведено науково-практичне обгрунтування виділення освіти як пріоритетної сфери інституційного регулювання. Опрацьовано результати опитування за методикою ЕТОМ-аналізу відповідно до яких запропоновано шляхи вдосконалення механізмів інституційного регулювання вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)132.1
Шифр НБУВ: РА384381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Беседіна Є. В. 
Модернізація професійної підготовки майбутніх перекладачів в умовах диверсифікації університетської освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Беседіна ; Крим. гуманіт. ун-т. (м. Ялта). — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. Розроблено теоретико-методологічне забезпечення процесу модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів за умов диверсифікації університетської освіти. З'ясовано чинники її актуалізації у напрямку формування в них конкурентоспроможності. Виявлено структуру, уточнено критерії, показники та охарактеризовано рівні конкурентоспроможності майбутніх перекладачів. Обгрунтовано педагогічні умови та спроектовано модель модернізації професійної підготовки майбутніх перекладачів, спрямованої на формування в них конкурентоспроможності, апробовано ефективність її методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377 + Ч484(4УКР)711 к94
Шифр НБУВ: РА373741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Богославець Л. П. 
Педагогічне проектування навчально-виховного процесу в системі доуніверситетської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Богославець ; Київський університет ім. Бориса Грінченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)760
Шифр НБУВ: РА369657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Бочарова О.А. 
Модернізація вищої школи у сучасній Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Бочарова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади модернізації ВНЗ, основні етапи еволюції системи вищої освіти. Описано структуру ВНЗ у Франції, особливості системи вищої освіти країни. Розкрито зміст реформ ВНЗ, визначено нові напрямки в організації навчального процесу та структурні зміни в системі вищої освіти, шляхи її адаптації до європейського освітнього простору. Досліджено структурні зміни у ВНЗ країни в період реформених перетворень (наприкінці 1960-х - 2004 рр). Описано процеси глобалізації, інформатизації, європейської інтеграції, зокрема, демократизація ВНЗ, професіоналізація. Висвітлено тенденції розвитку системи вищої освіти Франції в контексті об'єднаної Європи та її значення у створенні "єдиного європейського простору" в галузі вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА)7 +
Шифр НБУВ: РА342251

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Бурдіна С.В. 
Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.В. Бурдіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41 +
Шифр НБУВ: РА358544

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Бурлакова О.О. 
Відтворення вищої освіти України у європейському освітньому просторі: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / О.О. Бурлакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено механізми та шляхи відтворення вищої освіти України у процесі її євроінтеграції. Висвітлено системні реформування та розкрито теоретичні засади розвитку вищої освіти України у XXI ст. Визначено економічні складові, напрямок і порядок проведення системних реформ. Обгрунтовано необхідність інтеграції даної освіти до європейського освітнього простору. Проведено аналіз використання народногосподарського потенціалу освіти, здійснено систематизацію показників економічної та соціально-економічної ефективності освіти, а також досліджено тенденції стосовно потенціалу вищої освіти України. Установлено, що якість є його невід'ємною складовою, має міжнародне визнання та є основою визнаних стратегій розвитку вищої освіти як філософська та політична категорія. З'ясовано керівну роль держави у забезпеченні якості даної освіти. Зроблено висновок, що обгрунтування й актуалізація поняття якості вищої освіти зумовлене створенням державних стандартів і визначенням процедур розрахунків індикаторів якості, що відповідають вимогам Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА349111

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Бухнієва О. А. 
Підготовка аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Бухнієва ; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Визначено її концептуально-методологічні засади; вдосконалено поняття "нововведення", "новація", "інновація", "педагогічні інновації", "інноваційний процес". Конкретизовано сутність і структуру інноваційної діяльності, виявлено специфіку її провідного суб'єкта у ВНЗ. Виокремлено критерії та показники, охарактеризовано рівні підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано модель підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ, виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) п + Ч311,01 + Ч216(4УКР)241
Шифр НБУВ: РА382976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Василюк В. М. 
Тенденції розвитку фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах Російської Федерації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Василюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено системний історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку фізичного виховання студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні та концептуальні засади фізичного виховання студентів у ВНЗ Російської Федерації. Проаналізовано нормативно-правову базу фізичної освіти та виховання студентської молоді в Російській Федерації. Охарактеризовано педагогічну систему фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації та подано її у вигляді моделі. На підставі узагальнення досвіду фізичного виховання студентської молоді Російської Федерації розроблено авторську програму та методичні рекомендації з фізичного виховання студентів у ВНЗ України. Розкрито поняття "тенденції", "фізичне виховання", "фізична культура", "студентська молодь", "вищий навчальний заклад", основні напрями реформування фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РОС) + Ч481.354
Шифр НБУВ: РА380550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Верхоглядова Н.І. 
Управління конкурентоспроможністю вищої освіти в процесі формування людського капіталу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / Н.І. Верхоглядова ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 32 с. — укp.

Удосконалено теоретичні, методологічні та методичні засади формування економічних підходів щодо управління вищою освітою, реалізація яких передбачає підвищення її конкурентоспроможності у процесі формування людського капіталу. Показано вплив соціально-ринкових перетворень на можливість реалізації історичного потенціалу суспільства. Досліджено процеси формування людського капіталу у системі інститутів соціалізації. Сформульовано концептуальні підходи щодо визначення конкурентоспроможності освіти як суттєвого чинника забезпечення національних інтересів. Наведено оцінку трансформації процесу підготовки людського капіталу у регіональному аспекті у контексті результативності у сфері вищої освіти та розроблено методичні підходи щодо оцінки її ефективності. Обгрунтовано механізм управління ринковим освітнім простором. Удосконалено механізм управління та регулювання системи вищої освіти у контексті підвищення якості людського капіталу. Досліджено механізм державного регулювання та ринкової саморегуляції моделі вищої освіти. Удосконалено систему фінансування вищої освіти за умов соціально орієнтованої ринкової економіки. Уточнено методологічні підходи щодо функціонування конкурентоспроможної освіти у національній економічній системі на базі дослідження діяльності товаровиробників інтелектуальної та наукоємної продукції. Виявлено регіональні детермінанти та проаналізовано фактори конкурентоспроможності ВНЗ на прикладі навчальних закладів Придніпровського економічного району. Оцінено вплив соціально-економічного розвитку регіону на формування потреби у фахівцях з вищою освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к2 +
Шифр НБУВ: РА340606

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Гамлуш Я.Н. 
Моделі та інформаційна технологія управління розвитком вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Я.Н. Гамлуш ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі та інформаційні технології управління розвитком складної соціально-економічної системи на прикладі вищого навчального закладу (ВНЗ) України. Наведено узагальнену структуру системи управління навчальним процесом ВНЗ, представлену у вигляді двох основних складових: менеджмент ВНЗ (управляюча система) та навчальний процес (система, якою управляють). Розглянуто технологію формування критеріїв, що визначають якість навчального процесу на підставі рівня забезпечення його ресурсами. Сформовано ієрархію критеріїв управління розвитком ВНЗ, синтезовано статичну та динамічну моделі управління, які дозволяють вирішувати задачі оптимального розподілу ресурсів. Розроблено інформаційну технологію підтримки прийняття управлінських рішень на етапах поточного та середньострокового планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + У9(4УКР)49:Ч30/49 +
Шифр НБУВ: РА343164

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського