Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
2.

Долженко М. В. 
Виховання світоглядної культури у студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і структуру світоглядної культури, взаємозв'язок її формування з розвитком загальної культури молодої людини студентського віку. З'ясовано, що світоглядна культура становить єдність двох компонентів: культури та світогляду. Виявлено фактори впливу на виховання у студентів гуманітарних факультетів світоглядної культури. Визначено педагогічні умови виховання світоглядної культури студентів у позааудиторній роботі. Обгрунтовано технологію й експериментально перевірено ефективність методики виховання світоглядної культури студентів гуманітарних факультетів ВНЗ у позааудиторній роботі, розроблено науково-методичне забезпечення процесу виховання світоглядної культури у ВНЗ. Розкрито роботу консультаційного центру духовно-практичного освоєння життя, генератора змін у сфері організації виховання, дозвілля студентської молоді "Світоглядно-виховного інтеграційного турагентства", яке дозволяє здійснення інноваційної системи позааудиторної роботи з виховання світоглядної культури студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350 + Ч481.38
Шифр НБУВ: РА379614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Максимчук Ю.В. 
Естетичне виховання студентської молоді у процесі клубної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю.В. Максимчук ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови естетичного виховання студентської молоді у процесі клубної роботи, що передбачають здійснення даного виховання з урахуванням найважливіших напрямків клубної роботи знань, необхідних для самоорганізації естетичної культури, оволодіння студентами способами естетизації різних видів діяльності; підготовку викладачів до використання основних засобів естетико-виховного впливу на студентську молодь. Запропоновано критерії та показники вимірів ефективності естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів у процесі клубної роботи. Розвинуто положення про її роль та функції у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА329509

Рубрики:

      
4.

Носов П.С. 
Інтелектуальне формування індивідульної траєкторії навчання студента: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / П.С. Носов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено формалізований метод та засоби формування індивідуальної траєкторії навчання студента (ІТНС) за умов автоматизації, використання яких сприяє підвищенню рівня успішності та оперативності засвоєння навчального матеріалу. Вперше розроблено узагальнену модель індивідуалізації навчального процесу на базі циклу Шухарта - Демінга, на базі якої складено специфікацію інтелектуальних систем навчання за змістовими чинниками та параметрами. Запропоновано метод формування ІТНС, фрагменти якої не носять селективний характер, що дозволило знайти індивідуальне рішення у вигляді послідовності розвивальних тестових завдань для студента. Удосконалено методику відображення ІТНС в перетвореному просторі оцінювання, що дає можливість ідентифікувати та класифікувати когнітивні якості моделі світу студента відносно моделей фахівців на базі методу Парето-оптимальних альтернатив нечіткого відношення переваги. Виконано комп'ютерну реалізацію інтелектуальної системи управління навчальним процесом, впровадження якої сприяє підвищенню рівня успішності на 11,68 %, якості знань/умінь на 13,40 % та забезпечує збереження студентського контингенту на 2,50 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.388.1 +
Шифр НБУВ: РА351303

      
5.

Фатурова В.М. 
Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Фатурова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено комунікативний потенціал студентів-користувачів Інтернет-середовища та особливості його цілеспрямованого формування і розвитку. Обгрунтовано теоретичну модель і способи практичного застосування методів розвитку комунікативного потенціалу молоді у форматі студентського Інтернет-клубу засобами нових інформаційних технологій, Інтернету. Розроблено програму занять у формі соціально-психологічного тренінгу, опосередкованого Інтернетом. Розкрито ціннісну детермінацію Інтернет-діяльності студентської молоді, з'ясовано мотиваційні чинники її звернення до комунікативно-пізнавальної бази Інтернет-середовища. Експліковано наявні та створено нові продуктивні схеми пізнання студентами особистості партнерів спілкування, освоєння особистісної рефлексії, вироблення вміння адекватно виражати та диференціювати власні почуття, психоемоційні стани та настрої в процесі комунікації з віртуальними партнерами (в Інтернеті) та в реальному спілкуванні, визначено шляхи і методи розвитку складових комунікативного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-9 + Ч481.382 +
Шифр НБУВ: РА329751

Рубрики:

      
6.

Королінська С.В. 
Клубна форма організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.В. Королінська ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення організації фізичного виховання студентів ВНЗ. Розроблено концепцію клубної форми організації занять з фізичного виховання. Виявлено мотиваційні пріоритети молоді, особливості рухового режиму студентів та динаміку захворюваності. Охарактеризовано фізичний стан і рівень підготовки студентів у процесі занять різними видами рухової активності. Вперше визначено найбільш ефективні умови клубної форми організації занять. Експериментально підтверджено ефективність розробленої концепції організації фізичного виховання, в основу якої покладено максимальне врахування фізкультурно-оздоровчих і спортивних інтересів студентів, їх фізичного стану, попереднього досвіду фізкультурно-оздоровчої практики та наявної матеріально-технічної бази. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчального процесу Національного фармацевтичного університету. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження нових форм клубної роботи в системі вузівської підготовки для викладачів фізичного виховання, керівників спортивних клубів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.354 + Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА350897

Рубрики:

      
7.

Нарожний О.В. 
Моделі інтелектуального управління процесом навчання за допомогою мультиагентних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / О.В. Нарожний ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 19 с. — укp.

З метою підвищення якості процесів навчання та прийняття рішень за умов адаптивного навчання удосконалено моделі та методи організації інтелектуальної системи управління процесом навчання (ІСУ ПН) і розроблено загальні принципи їх побудови на базі моделей штучного інтелекту. Удосконалено модель навчальної системи шляхом використання мультиагентних технологій, що дозволило реалізувати інтелектуальне управління процесом навчання в ІСУ ПН. Запропоновано декомпозиційний метод побудови та функціонування ІСУ ПН, що полягає у формуванні алгоритмів окремих інформаційних процесів навчальної системи, які реалізуються за допомогою інтелектуальних рефлекторних агентів, які реагують на події, створювані користувачами або програмними підсистемами. Досліджено класи задач, що вирішуються інтелектуальними агентами. Відзначено, що розроблена інформаційна модель системи управління процесом навчання, заснована на мультиагентному підході, дозволяє визначити міру інтелектуальності системи у процесі вирішення множини класів задач навчальних систем за допомогою інтелектуальних агентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.388.1 +
Шифр НБУВ: РА351302

      
8.

Домінський О.С. 
Організація технічної творчості студентів вищих навчальних закладів у галузі радіоелектроніки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Домінський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертація містить дослідження концептуальних засад організації науково-технічної творчості студентів вищих навчальних закладів у галузі радіоелектроніки. Теоретично обгрунтовано модель реалізації творчої діяльності і формування професійно важливих якостей у молодшого спеціаліста в процесі навчання у закладі освіти І-ІІ рівнів акредитації. Запропоновано нові форми організації науково-технічної творчості (експериментально-конструкторське бюро, творчі загони, центри науково-технічної творчості тощо). Для організації технічної творчості розроблено плануючу документацію, яка забезпечена економічними, юридичними та іншими державними документами. Розроблено методичні рекомендації з організації науково-технічної творчості студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, а також виготовлення сучасних зразків техніки у галузі радіоелектроніки (прилади, пристрої, інше обладнання).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.1

Рубрики:

      
9.

Сіненко О.О. 
Педагогічні засади організації діяльності студентського аматорського хорового колективу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Сіненко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано основні теоретичні положення організації діяльності студентського аматорського хорового колективу. Уточнено категоріальний апарат дослідження. До наукового обігу введено поняття студентського аматорського хорового колективу як цілісного соціокультурного об'єднання студентів, що має спеціальну організаційну структуру, базується на принципах гуманістичної цілеспрямованості, свідомої ініціативи, опори на колегіальність, виконує специфічні функції у сфері художньо-творчої діяльності, сприяє соціалізації шляхом засвоєння учасниками певних культурних цінностей та об'єктивації набутих знань, умінь і навичок у хоровому виконавстві як формі самореалізації та соціального самоствердження. Конкретизовано сутність і структуру організації діяльності студентського аматорського хорового колективу з його підструктурами. Розроблено критерії оцінювання рівнів активної участі студентів в аматорських хорових колективах відповідно до компонентної структури та специфічних особливостей досліджуваного феномену. Проаналізовано сучасний стан організації діяльності студентських аматорських хорових колективів у ВНЗ немистецького профілю. Запропоновано та впроваджено у художньо-творчий процес методику організації діяльності студентського аматорського хорового колективу. Обгрунтовано педагогічні засади, що забезпечують творчий розвиток молоді у ВНЗ немистецького профілю. Досліджено особливості та характер впливу творчої взаємодії особистості (учасника) та мікросоціуму (студентського аматорського хорового колективу) на процес її соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ731.041-6 + Ч481.385.351.2 +
Шифр НБУВ: РА357351

Рубрики:

      
10.

Делінгевич Л.В. 
Педагогічні засади позаурочної виховної роботи у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Делінгевич ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Здійснено дослідження у психолого-педагогічному аспекті, за результатами якого розкрито зміст поняття "позаурочна виховна робота у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації", якого запропоновано розглядати як процес освітньо-виховної діяльності, здійснюваної у позаурочний час, спрямований на виховання моральної культури студентів. Цей процес базується на системі різноманітних форм, методів і засобів морально-етичного змісту, які реалізуються під керівництвом педагогів у тісній взаємодії зі студентським самоврядуванням і громадськими організаціями. Розроблено педагогічні засади виховної роботи у ВНЗ I - II рівнів акредитації за сучасних умов; впровадження науково обгрунтованої п'ятикомпонентної моделі позаурочної виховної роботи у даних ВНЗ, спрямованої на досягнення мети навчально-виховного процесу - виховання моральної культури особистості студента, основними складовими якої є студентське самоврядування, центри виховної роботи, клуби за інтересами, психологічна служба, школа молодого наставника; організація позаурочної виховної роботи на підставі взаємодії її основних суб'єктів (наставників, керівників гуртків, студентів, батьків, громадських організацій). На підставі результатів дослідження зроблено висновок, що реалізація розробленої моделі позаурочної виховної роботи для ВНЗ I - II рівнів акредитації позитивно впливає на зміни рівнів сформованості моральної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.352 +
Шифр НБУВ: РА356806

Рубрики:

      
11.

Цюлюпа С.Д. 
Педагогічні умови формування культури вільного часу студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.Д. Цюлюпа ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано педагогічну інтерпретацію сутності, змісту та структури вільного часу студентів. Висвітлено поняття "педагогічний потенціал вільного часу студентів", "культура вільного часу студентів", визначено та експериментально перевірено педагогічні умови її формування: соціально-педагогічні, організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, запропоновано організаційно-методичну систему їх реалізації. Визначено кількісні та якісні характеристики використання вільного часу студентської молоді. Виявлено рівні сформованості культури використання вільного часу та основні типи особистостей студентів в залежності від освоєння ними позанавчального часового простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38 + Ч710.032.101-91 +
Шифр НБУВ: РА328278

Рубрики:

      
12.

Дмитрук С.В. 
Розвиток креативності студентів в умовах дозвілля засобами туристських ігор: Автореф. дис... канд. пед.: 13.00.06 / С.В. Дмитрук ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи, форми та методи формування креативності студентів за умов дозвілля засобами туристських ігор. Розглянуто теоретико-методологічні засади даної проблеми, зокрема уточнено категоріальний апарат, конкретизовано предметно-проблемне поле дослідження. Визначено актуальність, пріоритетність та міжнаукову інтеграцію різних наукових напрямів з досліджуваної проблеми, систематизовано креативно-пізнавальні бар'єри, виявлено особливості студентської дозвіллєвої діяльності, що впливають на організацію туристських ігор. Розроблено методику проведення туристських ігор як поліфункціональну програму, створену за модульним принципом. Визначено зміст і послідовність основних модулів, розроблено їх теоретико-методичне й матеріально-технічне забезпечення. Здійснено експериментальну апробацію запропонованої методики та підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.385.8 + Ч481.385.41 +
Шифр НБУВ: РА350852

Рубрики:

      
13.

Шашенко С.Ю. 
Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.Ю. Шашенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан соціального виховання студентів, виявлено соціально-педагогічні умови їх соціалізації у вищій школі. Визначено теоретичні засади та обгрунтовано технологію соціально-виховного процесу. Описано модель впливу різних соціально-педагогічних чинників на становлення особистості студента, що дозволило виявити оптимальні шляхи соціалізації, розробити програму соціально-виховної діяльності студентів університету, кардинально змінити, розширити і спрямувати змістовий аспект соціально-виховної роботи, враховуючи наступність розвитку соціально значущих якостей студента, передбачити засвоєння та поглиблення студентами основних компонентів регуляції соціального становлення (когнітивного, емоційного, поведінкового й особистісного). Визначено й обгрунтовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю. Виявлено роль соціально-педагогічного мікросередовища у процесі соціального становлення студентів. Розкрито значення вищої освіти як компонента макросередовища і надзвичайно важливого інституту у соціальному становленні особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА328291

Рубрики:

      
14.

Карпова І.Г. 
Соціально-педагогічні умови розвитку творчої обдарованості студентської молоді у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / І.Г. Карпова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано модель позанавчальної діяльності з розвитку творчої обдарованості (ТО) студентської молоді в мистецькій студії. Висвітлено соціально-педагогічні умови розвитку ТО молоді у ВНЗ. Удосконалено зміст і форми позанавчальної діяльності з розвитку ТО у ВНЗ засобами студійної діяльності. Наведено методику педагогічного оцінювання рівня сформованості показників ТО студентської молоді. Запропоновано навчально-методичний комплекс для забезпечення розвитку ТО студентів у позанавчальній діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.385
Шифр НБУВ: РА372490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Пішун С.Г. 
Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Г. Пішун ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Відзначено, що розвиток культурно-дозвільної діяльності студентів як складової частини їх естетичного виховання, дає змогу здійснити професійне й особистісне удосконалення особистості. Зауважено, що оптимальною моделлю діяльності молодіжного об'єднання, яким можна вважати студентський клуб, є співробітництво з інституціональними та неінституційональними утвореннями. Запропоновано модель, яка характеризується рухливістю реагування на насущні проблеми молоді та може бути використана з метою формування культури дозвілля. Запропоновано тезу, що внутрішнім механізом культурно-дозвільної активності молоді є суперечність між існуючими культурно-дозвільними потребами особистості молодої людини, самореалізацією потенціалу у певній сфері діяльності та новини, підвищеними потребами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА337084

Рубрики:

      
16.

Грищенко Н.А. 
Формування просоціальних особистісних смислів студентської молоді у позанавчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.А. Грищенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування просоціальних особистісних смислів студентської молоді у позанавчальній діяльності. Визначено характерні риси й особливості смислотворчої діяльності студентської молоді, сутність просоціальних особистісних смислів і провідних просоціальних якостей студента. Розкрито зв'язок просоціальної смислотворчості студента із загальним рівнем його особистісного розвитку. Визначено особливу роль позанавчальної діяльності у набутті студентом суб'єктного досвіду просоціальної діяльності. Розроблено педагогічну модель, яка базується на принципах синергетичного й особистісно-соціального підходів і практично реалізуться за допомогою соціального проекту, розробленого з використанням інтерактивних технологій і технлогії педагогічної драматизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385 + Ч312 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА367994

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського