Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1485)Книжкові видання та компакт-диски (959)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Свиренко Ж.С. 
Виховання гуманізму в студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ж.С. Свиренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників визначено провідні тенденції реформування вищої технічної школи. Проаналізовано методологічні засади процесу гуманізації вищої технічної освіти та його сутнісну характеристику. Розкрито суть гуманізму як відображення морально-етичного закону людського буття, як специфічної властивості гуманістичного образу особистості. Проаналізовано загальнокультурні, ціннісні, змістові, світоглядні можливості предметів гуманітарного циклу щодо виховання гуманізму у студентів технічних ВНЗ (ВТНЗ). Визначено критерії та рівні його сформованості у даних студентів. Проаналізовано результати проведеного констатувального експерименту. Запропоновано педагогічні технології виховання гуманізму у студентів ВТНЗ у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу та результати впровадження в практику розроблених педагогічних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16 + Ж.р.(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА366775

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Хорошайло О.С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Хорошайло ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

      
4.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
5.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
6.

Одарченко В. І. 
Виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. І. Одарченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Здійснено теоретико-методологічний й історико-педагогічний аналіз проблеми. Визначено основні історичні рівні розвитку проблеми національної гідності. З'ясовано суть поняття "національна гідність" та розкрито структурні компоненти даного особистісного феномена. Досліджено процес виховання національної гідності як необхідної якості особистості студентської молоді. Встановлено виховний потенціал різних видів народного мистецтва. Науково обгрунтовано доцільність й експериментально перевірено ефективність супроводу етапів технології виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва. Уточнено критерії сформованості національної гідності в студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.21
Шифр НБУВ: РА373046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Стьопіна О.Г. 
Виховання патріотизму у студентської молоді засобами мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стьопіна ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості студентів. Розкрито роль взаємодії мистецтв у патріотичному вихованні студентів. Визначено основні етапи становлення патріотичної свідомості особистості, розкрито сутність і структуру патріотизму, досліджено сучасний стан патріотичного виховання молоді у ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, шляхи та принципи патріотичного виховання як духовно-моральної якості особистості студентів засобами мистецтва. Розроблено й апробовано методику виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості, розроблено методичні рекомендації для викладачів і кураторів студентських груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.2 +
Шифр НБУВ: РА355089

Рубрики:

      
8.

Долженко М. В. 
Виховання світоглядної культури у студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і структуру світоглядної культури, взаємозв'язок її формування з розвитком загальної культури молодої людини студентського віку. З'ясовано, що світоглядна культура становить єдність двох компонентів: культури та світогляду. Виявлено фактори впливу на виховання у студентів гуманітарних факультетів світоглядної культури. Визначено педагогічні умови виховання світоглядної культури студентів у позааудиторній роботі. Обгрунтовано технологію й експериментально перевірено ефективність методики виховання світоглядної культури студентів гуманітарних факультетів ВНЗ у позааудиторній роботі, розроблено науково-методичне забезпечення процесу виховання світоглядної культури у ВНЗ. Розкрито роботу консультаційного центру духовно-практичного освоєння життя, генератора змін у сфері організації виховання, дозвілля студентської молоді "Світоглядно-виховного інтеграційного турагентства", яке дозволяє здійснення інноваційної системи позааудиторної роботи з виховання світоглядної культури студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350 + Ч481.38
Шифр НБУВ: РА379614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Корницька Ю. А. 
Виховання соціальних цінностей у студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. А. Корницька ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 19 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури для розкриття наукових поглядів на поняття "соціальні цінності". Уточнено сутність поняття "вихованість соціальних цінностей" як складового інтегрального особистісного утворення, що охоплює знання про сутність соціальних норм і цінностей, позитивне їх переживання як прагнення до виконання певних дій та умінь реалізовувати такі дії у соціальній взаємодії. Визначено структурні компоненти, критерії, показники вихованості у студентів ВТНЗ соціальних цінностей, виявлено рівні такої вихованості. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів ВТНЗ соціальних цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА385220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Герасімова 
Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Наталія Євгеніївна Герасімова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю937-953.6 + Ч481.350.0
Шифр НБУВ: РА334883

Рубрики:

      
11.

Міняйлова А.В. 
Гуманістичне виховання студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.В. Міняйлова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "гуманістичне виховання студентів технічних університетів", визначено особливості, роль і місце гуманістичного виховання у формуванні особистості студентів технічних університетів. Розглянуто структурні компоненти гуманістичного виховання студентів технічних університетів, зокрема, потребнісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий. Висвітлено критерії та показники, охарактеризовано рівні гуманістичної вихованості студентів даних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16
Шифр НБУВ: РА372120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
14.

Сапожников С.В. 
Екологічне виховання студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Сапожников ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито та обгрунтовано характеристики екологічної вихованості студентів ВНЗ будівельного профілю. Визначено показники та педагогічні умови екологічного виховання особистості, розроблено та обгрунтовано теоретичну модель екологічної вихованості. Доведено ефективність оптимально організованої самостійної пізнавальної діяльності студентів за авторською методикою формування екологічної вихованості, проаналізовано процес її формування щодо збереження навколишнього природного середовища, набуття ціннісно-творчого ставлення до професійної діяльності у студентів як суб'єктів природоохоронної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА343047

Рубрики:

      
15.

Шумська О.О. 
Естетична підготовка майбутніх учителів у Харківському університеті (друга половина XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Шумська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку теорії й практики естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів у Харківському університеті у другій половині XIX - початку XX ст. Показано внесок харківських педагогів досліджуваного періоду в розробку теоретичних і методологічних питань естетичної підготовки вчителя. Виявлено особливості й охарактеризовано провідні напрями, проаналізовано та систематизовано аудиторні та позаудиторні форми та методи естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, нормативних документів та широкого кола архівних і публіцистичних матеріалів досліджуваного періоду визначено основні етапи розвитку естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів: 50-ті - перша половина 60-х рр. XX ст - період творчого розвитку теоретичних засад естетичної підготовки, започаткованих в університеті у першій половині XIX ст; друга половина 60-х - початок 70-х рр. XIX ст. - період зменшення кількості науково-теоретичних розробок і обмеження практичної діяльності з естетичної підготовки студентської молоді; друга половина 70-х рр. - початок XX ст. - період інтенсивної розробки естетико-педагогічної теорії та практики. Показано можливості творчого використання теоретичних ідей та естетико-педагогічного досвіду Харківського університету другої половини XIX - початку XX ст. Обгрунтовано прогностичні тенденції подальшого розвитку й удосконалення теорії та практики естетичної підготовки студентів сучасних українських педагогічних закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.355 +
Шифр НБУВ: РА349851

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Сургай С.О. 
Естетичне виховання студентської молоді засобами масової інформації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С.О. Сургай ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено характерні риси й особливості процесу естетичного виховання сучасного студентства. Розкрито сутнісну характеристику естетичного виховання студентської молоді засобами масової інформації, роль і місце в процесі мас-медіа. Наведено специфіку засобів масової інформації як особливого фактора впливу на естетичне виховання молоді. Встановлено критерії та рівні естетичної вихованості студентської молоді засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.27
Шифр НБУВ: РА372606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Максимчук Ю.В. 
Естетичне виховання студентської молоді у процесі клубної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю.В. Максимчук ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови естетичного виховання студентської молоді у процесі клубної роботи, що передбачають здійснення даного виховання з урахуванням найважливіших напрямків клубної роботи знань, необхідних для самоорганізації естетичної культури, оволодіння студентами способами естетизації різних видів діяльності; підготовку викладачів до використання основних засобів естетико-виховного впливу на студентську молодь. Запропоновано критерії та показники вимірів ефективності естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів у процесі клубної роботи. Розвинуто положення про її роль та функції у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА329509

Рубрики:

      
18.

Бані-Ісса Халдун 
Естетичне виховання у вищих навчальних закладах України у сучасний період: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Бані-Ісса Халдун ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури визначено методологічні та теоретичні засади розвитку естетичного виховання у вищих навчальних закладах України 1970 - 1990-ті рр. Висвітлено специфіку, а також зміст, форми та методи естетичного виховання у вищій школі України даного періоду. З'ясовано основні фактори впливу на стан естетичного виховання студентської молоді на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 +
Шифр НБУВ: РА320974

Рубрики:

      
19.

Носов П.С. 
Інтелектуальне формування індивідульної траєкторії навчання студента: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / П.С. Носов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено формалізований метод та засоби формування індивідуальної траєкторії навчання студента (ІТНС) за умов автоматизації, використання яких сприяє підвищенню рівня успішності та оперативності засвоєння навчального матеріалу. Вперше розроблено узагальнену модель індивідуалізації навчального процесу на базі циклу Шухарта - Демінга, на базі якої складено специфікацію інтелектуальних систем навчання за змістовими чинниками та параметрами. Запропоновано метод формування ІТНС, фрагменти якої не носять селективний характер, що дозволило знайти індивідуальне рішення у вигляді послідовності розвивальних тестових завдань для студента. Удосконалено методику відображення ІТНС в перетвореному просторі оцінювання, що дає можливість ідентифікувати та класифікувати когнітивні якості моделі світу студента відносно моделей фахівців на базі методу Парето-оптимальних альтернатив нечіткого відношення переваги. Виконано комп'ютерну реалізацію інтелектуальної системи управління навчальним процесом, впровадження якої сприяє підвищенню рівня успішності на 11,68 %, якості знань/умінь на 13,40 % та забезпечує збереження студентського контингенту на 2,50 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.388.1 +
Шифр НБУВ: РА351303

      
20.

Фатурова В.М. 
Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Фатурова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено комунікативний потенціал студентів-користувачів Інтернет-середовища та особливості його цілеспрямованого формування і розвитку. Обгрунтовано теоретичну модель і способи практичного застосування методів розвитку комунікативного потенціалу молоді у форматі студентського Інтернет-клубу засобами нових інформаційних технологій, Інтернету. Розроблено програму занять у формі соціально-психологічного тренінгу, опосередкованого Інтернетом. Розкрито ціннісну детермінацію Інтернет-діяльності студентської молоді, з'ясовано мотиваційні чинники її звернення до комунікативно-пізнавальної бази Інтернет-середовища. Експліковано наявні та створено нові продуктивні схеми пізнання студентами особистості партнерів спілкування, освоєння особистісної рефлексії, вироблення вміння адекватно виражати та диференціювати власні почуття, психоемоційні стани та настрої в процесі комунікації з віртуальними партнерами (в Інтернеті) та в реальному спілкуванні, визначено шляхи і методи розвитку складових комунікативного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-9 + Ч481.382 +
Шифр НБУВ: РА329751

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського