Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1487)Книжкові видання та компакт-диски (959)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єфіменко Н.П. 
Особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Єфіменко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано сутність екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти, її структуру та основні компоненти. Розроблено модель екологічної культури. Розкрито поняття "екологічна культура", "екологічні знання". Встановлено й обгрунтовано особливості формування екологічної культури студентів вищих технічних закладів освіти. Визначено та експериментально апробовано методику, яка забезпечує ефективність реалізації особливостей формування екологічної культури студентів з урахуванням її особливостей у процесі вивчення курсів: "Основи екології", "Безпека життєдіяльності", "Охорона праці та навколишнього середовища".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-36 + Ч481.352.27
Шифр НБУВ: РА311656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Абрамчук О.В. 
Патріотичне виховання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Абрамчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і структуру, критерії, показники та рівні патріотичної вихованості студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ). Проаналізовано стан і особливості патріотичного виховання у сучасному ВТНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст даного виховання майбутніх інженерів і методику його реалізації засобами соціально-гуманітарних дисциплін. Доведено, що ефективність патріотичного виховання даних студентів залежить від дотримання певних педагогічних умов, а саме: активізації потенційних можливостей соціально-гуманітарних дисциплін, реалізації змісту патріотичного виховання, спрямованого на формування патріотичних рис майбутнього інженера, залучення студентів до всіх напрямків професійної підготовки (навчально-пізнавальної, науково-дослідницької, професійно-практичної), заохочення студентів до самоосвіти, самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА344864

Рубрики:

      
4.

Білик Л.І. 
Теоретико-методичні основи формування екологічної відповідальності студентів у системі виховної роботи вищого технічного навчального закладу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Білик ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Черкаси, 2005. — 51 с. — укp.

Уперше розроблено концептуально-технологічну модель виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено науково-теоретичне обгрунтування системи формування екологічної відповідальності студентів. Створено модель цієї системи, запропоновано критерії експертної оцінки. Розкрито суть поняття екологічної відповідальністі, показано її взаємозв'язок з іншими якостями особистості та розроблено критерії сформованості. Досліджено шляхи, форми та засоби формування якості у студентів технічного універстету. Наведено методику дігностування екологічної відповідальності студентів та визначено основні шляхи реалізації. Експериментально з'ясовано функціонування та результативність системи її формування у цілісній системі виховної роботи технічного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Б1 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА337527

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
6.

Бабков М. І. 
Формування естетичної культури у студентів юридичних вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бабков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено, що естетичне стає властивістю людини в процесі естетичного виховання, яке розглянуто як процес формування в особистості естетичного відношення до людей, дійсності, професійної діяльності. Здійснено узагальнення щодо визначення сутності естетичної культури юриста, яку розглянуто як емоційно-образний спосіб освоєння навколишнього світу й оволодіння його естетичними цінностями. Розглянуто специфічні особливості формування естетичної культури у студентів юридичних ВНЗ. Доведено, що естетична культура є важливою складовою професійної культури юриста-правника. Запропоновано шляхи, засоби, форми естетичного виливу на студентів з метою формування у них естетичної культури. Розроблено й апробовано педагогічну модель професійно спрямованого особистісно-орієнтованого естетичного виховання студентів юридичних ВНЗ як головного чинника формування у них естетичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Х8р(4Укр)3-3 : Ю8
Шифр НБУВ: РА375100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Бані-Ісса Халдун 
Естетичне виховання у вищих навчальних закладах України у сучасний період: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Бані-Ісса Халдун ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури визначено методологічні та теоретичні засади розвитку естетичного виховання у вищих навчальних закладах України 1970 - 1990-ті рр. Висвітлено специфіку, а також зміст, форми та методи естетичного виховання у вищій школі України даного періоду. З'ясовано основні фактори впливу на стан естетичного виховання студентської молоді на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 +
Шифр НБУВ: РА320974

Рубрики:

      
8.

Барилко 
Формування духовно-творчої особистості струдента засобами сучасної літератури Англії і США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Світлана Миколаївна Барилко ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ю952.2 + Ш5(4ВЕЛ)р30 + Ш5(7СПО)р30
Шифр НБУВ: РА366135

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Береза Р.П. 
Формування національної самосвідомості студентів мистецько-педагогічних спеціальностей засобами театралізації народних свят: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.П. Береза ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто історичні аспекти та наукові передумови формування національної самосвідомості молоді. Обгрунтовано необхідність використання народних свят як засобу її формування. Виявлено критерії та рівні сформованості, досліджено стан національної самосвідомості сучасного студентства. Розроблено програму та методику її експериментального формування під час вивчення предмета "Українське народознавство" та спецкурсу "Театралізація українського народного свята". Наведено результати експерименту, що свідчать про ефективність дослідно-експериментальної роботи за наявності у студентів позитивної пізнавальної мотивації; глибокого осмислення ними змісту, форм і функцій національно-культурного досвіду, відображеного в народних звичаях, обрядах і святах; активізації уваги та сприйняття учасниками свята ритуальної символіки народного святкового дійства, що має глибоке історичне коріння та справляє на них посилений виховний вплив; забезпечення практичної участі студентів у театралізації народних свят шляхом залучення їх до творчої діяльності на всіх етапах організації, підготовки та проведення святкового дійства. На підставі аналізу результатів дослідження виявлено шляхи підвищення ефективності виховної роботи з молоддю, викладено методичні рекомендації щодо залучення студентів мистецько-педагогічних спеціальностей до організації, підготовки та проведення народних свят.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Щ345.73(4УКР)
Шифр НБУВ: РА313640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Березовська 
Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ірина Володимирівна Березовська ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1-39 + Ч471.352.21 + Ч481.352.21
Шифр НБУВ: РА351841

Рубрики:

      
11.

Бреславець Н.О. 
Формування компетентності життєвого проектування студентської молоді в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н.О. Бреславець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель формування компетентності життєвого проектування, її структуру, обгрунтовано принципи активної спільної творчої взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу. Проаналізловано діагностичні дослідження формування професійних і особистісних якостей майбутнього фахівця, які дозволили виявити комплекс педагогічних умов, необхідних для реалізації формування компетентності життєвого проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю937.234
Шифр НБУВ: РА373024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Бурдейна Л.І. 
Формування моральної культури студентів вищих навчальних закладів торговельно-економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.І. Бурдейна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше обгрунтовано педагогічні умови ефективного формування моральної культури студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) торговельно-економічного профілю: використання концепції знаково-контекстового навчання; впровадження діалогічного спілкування професійного спрямування; залучення студентів до пізнавальної, ціннісно-орієнтаційної та практичної діяльності; вивчення спецкурсу, зміст якого відбиває розвиток рефлексії та ціннісного ставлення до людини; розкрито суть процесу формування моральної культури даної студентської молоді (у структурі моральної культури виділено когнітивний, емоційно-мотиваційний, регулятивний і діяльнісно-практичний компоненти); конкретизовано основні критерії для визначення рівнів (творчого, рефлексивно-пасивного, репродуктивного, емпіричного) сформованості моральної культури студентів (відповідальності за результати економічної діяльності, справедливості у взаємовідносинах з суб'єктами економічної діяльності, чесності, порядності у партнерських стосунках усіх видів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + У.р30-223 +
Шифр НБУВ: РА336709

Рубрики:

      
13.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Василюк В. М. 
Тенденції розвитку фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах Російської Федерації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Василюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено системний історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку фізичного виховання студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні та концептуальні засади фізичного виховання студентів у ВНЗ Російської Федерації. Проаналізовано нормативно-правову базу фізичної освіти та виховання студентської молоді в Російській Федерації. Охарактеризовано педагогічну систему фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації та подано її у вигляді моделі. На підставі узагальнення досвіду фізичного виховання студентської молоді Російської Федерації розроблено авторську програму та методичні рекомендації з фізичного виховання студентів у ВНЗ України. Розкрито поняття "тенденції", "фізичне виховання", "фізична культура", "студентська молодь", "вищий навчальний заклад", основні напрями реформування фізичного виховання студентської молоді у ВНЗ Російської Федерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РОС) + Ч481.354
Шифр НБУВ: РА380550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Вашкевич В.М. 
Формування та розвиток історичної свідомості студентської молоді в Україні в період суспільних трансформацій (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / В.М. Вашкевич ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 35 с. — укp.

Досліджено феномен історичної свідомості молоді у сучасному українському трансформаційному суспільстві. Історичну свідомість розглянуто як відносно самостійну складову суспільної свідомості людини, яка має загальні характеристики останньої, а також власні якісні характеристики, зумовлені специфікою осмислення історичного процесу, усвідомлення його суті, перебігу подій, традицій, ідей та історичних теорій. Проаналізовано конкретні складові історичної свідомості української молоді (пам'ять, домінувальні ознаки минулого, мотивацію діяльності, ставлення до традицій). Здійснено спробу наукової оцінки якості цього феномену за сучасних умов. Визначено головні суперечності, фактори та джерела розвитку історичної свідомості сучасної української молоді. Проаналізовано можливості цілеспрямованого впливу на цей процес засобами науки, освіти та виховання. Виявлено шляхи підвищення ефективності сучасної історичної освіти. Визначено можливості виховання історичної свідомості молоді у позаурочний час, роль і завдання в цьому засобів масової інформації та інститутів культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622 + Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА349064

Рубрики:

      
16.

Вербець В.В. 
Теоретико-методологічні засади формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Вербець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 40 с. — укp.

Розкрито суть духовно-творчого потенціалу як цілісного й інтегрованого феномену соціокультурних, морально-етичних, художньо-творчих потреб і ціннісних орієнтацій молоді. На підставі аналізу теоретико-методологічних положень педагогічних, психологічних і культурологіних теорій запропоновано евристичну модель формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на засадах самовдосконалення та саморозвитку особистості. Значну увагу приділено розробці методології вимірювання ефективності моделі формування потенціалу даної молоді з використанням діагностично-корегувальної технології - соціально-педагогічного моніторингу. Інноваційну технологію впроваджено у контексті педагогічного системотворення, зокрема у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі. Запропоновано систему соціальних показників та індексів діагностики формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на базі "еволюційного" та "конфліктного" підходів у вищих навчальних закладах країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч481.352
Шифр НБУВ: РА339470

Рубрики:

      
17.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
18.

Вишневська О.О. 
Педагогічні умови формування ділової культури студентів бізнес-коледжу в системі соціалізаії особистості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Вишневська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 c. — укp.

На основі вивчення теретико-методологічних джерел, документів про нові заклади вищої освіти, досвіду підготовки менеджерів з метою можливості досягнення ними успіху й самореалізації у професійній діяльності досліджено, що в процесі соціалізації студенти переживають низку труднощів, які стають причиною незадоволення, зневіри, песимізму. З метою підготовки студентів до подолання перешкод розроблено наукову гіпотезу про те, що рівень соціалізації особистості буде підвищуватись, якщо в процесі навчально-виховної роботи за умов бізнес-коледжу озброювати студентів знаннями про місце й значення особистісної, загальної та ділової культури, формувати на їх основі відповідні вміння професійної та громадської діяльності, в ході якої відбувається саморегуляція і самореалізація особистості. Зазначено, що розглянута модель ділової культури студента бізнес-коледжу, педагогічні умови її формування в системі соціалізації особистості забезпечують необхідний рівень професіоналізму й готовності до соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + У.р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА320291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Галєєва А.П. 
Організаційно-педагогічні умови виховної діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему удосконалення виховного процесу у аграрному ВНЗ. Уточнено зміст поняття "виховна діяльність викладача-аграрія". Проаналізовано стан і з'ясовано особливості організації виховної діяльності у ВНЗ аграрного спрямування. Розроблено модель виховного процесу, а також критерії та показники якості виховної діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови вдосконалення виховної діяльності викладачів аграрного ВНЗ і підтверджено результативність їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + П.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА367619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Гданська О.П. 
Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів вузів культури (на матеріалі кобзарського мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.П. Гданська ; Київський держ. ун-т культури і мистецтва. — К., 1998. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.697(4Укр) + Ю937.231 + Ч481.352

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського