Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (117)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Щербіна В.К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.К. Щербіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Мельничук І. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Мельничук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 42 с. — укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображено в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об'єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат - уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності. Впроваджено у науковий обіг специфічний принцип професійного занурення. Доведено, що формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності передбачає професійну ідентифікацію студентів під час навчання у ВНЗ та оптимізується завдяки впровадженню варіативної навчальної дисципліни "Тренінг професійної ідентичності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24
Шифр НБУВ: РА383541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського