Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Прядко Л.О. 
Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л.О. Прядко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто готовність майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі як стійке особистісне утворення, яке поєднує цілий комплекс особистісних якостей і фахових знань, умінь і навичок, є важливою передумовою ефективної корекційно-реабілітаційної діяльності та реалізації творчого потенціалу особистості. Визначено компоненти, критерії та показники професійної готовності, виявлено рівні сформованості зазначеної готовності у студентів. Розроблено методику формування готовності майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч435.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Матющенко І.М. 
Підготовка старшокласників допоміжної школи до соціально-психологічної адаптації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.М. Матющенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми сприяння соціально-психологічної адаптації розумово відсталих старшокласників, яка вирішувалась на базі визначення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційно-виховного впливу на зазначену категорію учнів. Розкрито суть соціально-психологічної адаптації, показники її прояву та розроблено методику дослідження за умов допоміжної школи. Одержано нові дані щодо особливостей соціально-психологічної адаптованості зазначених учнів за певними параметрами, а саме: задоволеністю взаємостосунками, неконфліктністю, емоційним комфортом, відсутністю тривожності й агресивності, ціннісно-орієнтаційною єдністю з колективом, здатністю до співчуття та співпереживання. Розроблено систему корекційно-виховної роботи, спрямовану на підготовку розумово відсталих старшокласників до соціально-психологічної адаптації за напрямками: оптимізації міжособистісних стосунків у класному колективі, послаблення нейротичних проявів у старшокласників як показників їх дезадаптованості, розвитку здатності школярів до емпатії, сприяння самовизначенню старшокласників та їх ціннісно-орієнтаційній єдності. За результатами формувального експерименту доведено доцільність використання запропонованої системи у виховному процесі спеціального освітнього закладу для розумово відсталих дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.43 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА355516

Рубрики:

      
3.

Нечипоренко В.В. 
Системний розвиток навчально-реабілітаційного центру як умова формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров'я: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.В. Нечипоренко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано необхідність системного розвитку навчально-реабілітаційних закладів освіти. Проаналізовано сучасні наукові підходи щод трактування понять "система", "системний розвиток", "системний підхід", "системний розвиток навчально-реабілітаційного закладу". Встановлено, що корекційно-компенсаторний фактор є домінуючим у навчально-реабілітаційних закладах освіти. Виділено особливості функціонування навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру, показано його переваги у порівнянні зі спеціальними загальноосвітніми школами-інтернатами. Розкрито механізми переведення спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату у нову функціональну якість - навчально-реабілітаційний центр. Експериментально доведено, що ефективність комплексної реабілітації вихованців залежить від рівня сформованості в них ключових життєвих компетенцій, виділених і структурованих за основними сферами людської життєдіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.4(4УКР) + Р11(4УКР)442 +
Шифр НБУВ: РА348350

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського