Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Филипчук М.С. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва естрадними колективами у позашкільній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.С. Филипчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки учителів музики (УМ) до керівництва естрадними колективами (КЕК) в позашкільній роботі (ПР). Досліджено процес становлення і розвитку естрадно-колективного виконавства як специфічного виду музичної діяльності. Розкрито специфіку КЕК в ПР, визначено й обгрунтовано педагогічні умови для успішної керівницької діяльності (КД). Визначено зміст, структуру та критеріальну базу готовності УМ до КЕК. Розроблено спеціальну методику підготовки УМ, яка поєднує підготовчий (передрепетиційний), виконавський (репетиційний), завершальний (творчий) етапи методичної підготовки фахівців до КД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34 + Щ364.1 + Ч421.385.351.2
Шифр НБУВ: РА370616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Ковмір О. М. 
Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Ковмір ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено й обгрунтовано сутність, зміст і функції музичного мислення підлітків. Визначено критерії, показники та рівні сформованості музичного мислення підлітків відповідно змістово-функціональної структурованості та специфіки особливостей даного феномену. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Доведено ефективність даної методики формування музичного мислення підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю984.544-513
Шифр НБУВ: РА372252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Воропаєв Є.П. 
Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.П. Воропаєв ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 17 с. — укp.

На засадах екзистенційно-гуманістичної психології здійснено емпіричне дослідження, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти" - явища культури, недостатньо вивченого психологами. Установлено, що креативність дітей і творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких мають високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від їх менш творчо вдалих колег. Установлено, що режисери, які за тестовими методиками, створеними на підставі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, одержали високі показники, у своїй педагогічній практиці частіше використовували діалогічні стратегії психологічних впливів. Результати дослідження дозволяють сторювати нові методи тестування рівнів досягнень театрів, розв'язання завдань професійної діагностики та професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти, а також розробки програм психічної підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Ю984.546 + Щ338.07 +
Шифр НБУВ: РА359975

Рубрики:

      
4.

Татаренко М.Г. 
Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва в умовах дозвілля: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / М.Г. Татаренко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено шляхи, форми та методи розвитку творчих здібностей молодших школярів за умов дозвілля засобами театрального мистецтва. Розвинуто теоретичні засади даної проблеми. Розглянуто творчі здібності у контексті загальнотеоретичних досліджень. Визначено можливості театрального мистецтва для розвитку цих здібностей. Виявлено особливості дозвіллєвої діяльності, що мають бути враховані під час організації занять молодших школярів театральним мистецтвом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Щ33 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА341963

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Костюшко Г.О. 
Розвиток творчої активності молодших школярів засобами театральної самодіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.О. Костюшко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування художньо-творчої активності молодших школярів засобами театральної самодіяльності. Теоретично обгрунтовані психолого-педагогічні та методичні засади художньо-творчої діяльності особистості як оптимально можливих для успішного розвитку творчої активності. Розроблена та експериментально перевірена модель художньо-творчого процесу молодших школярів у структурі позанавчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35

Рубрики:

      
6.

Губа О.А. 
Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.А. Губа ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування та розвитку комунікативних якостей у дітей молодшого шкільного віку, обгрунтовано шляхи активізації даного процесу засобами аматорського театрального мистецтва. Розкрито сутність комунікабельності, розглянуто взаємозв'язок між поняттями "комунікація" та "спілкування", доведено суттєву роль спілкування як одного з визначальних чинників формування особистості дитини. Розкрито можливості аматорських театральних колективів у процесі соціалізації молодших школярів, що мають комунікативні проблеми. Встановлено критерії та рівні сформованості комунікативних якостей у дітей контрольних та експериментальних груп. Проаналізовано проблеми міжособистісних контактів у дітей молодшого шкільного віку на сучасному етапі. Запропоновано методику проведення занять у дитячих аматорських театральних колективах. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес комплексну цільову програму, створену на базі використання ігрових вправ, спрямованих на зняття м'язового та психологічного напруження, формування навичок міжособистісного спілкування, зміцнення самооцінки, творчу самореалізацію та всебічний розвиток дитини. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.385.351.4 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА357483

Рубрики:

      
7.

Гудовсек О. А. 
Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. А. Гудовсек ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність та зміст естетичного виховання (ЕВ) в сучасних позашкільних закладах (ПШЗ) у філософському, соціально-педагогічному, історико-педагогічному та психологічному контекстах. Досліджено генезу становлення ЕВ в ПШЗ України, обгрунтовано періодизацію розвитку ЕВ в ПШЗ у 1954 - 1991 рр. Проаналізовано становлення номенклатури ПШЗ УРСР даного періоду, визначено їх структуру, роль та місце закладів художньо-естетичного спрямування. Виділено основні концепції, теоретичні підходи до ЕВ учнів у ПШЗ. Розкрито специфіку змісту, форм, методів ЕВ учнів у ПШЗ досліджуваного періоду. Охарактеризовано роль ЕВ у становленні особистості в ПШЗ радянського періоду в контексті сучасної концепції позашкільної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.385.35
Шифр НБУВ: РА377801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бурля О.А. 
Формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.А. Бурля ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Теретично обгрунтовано зміст педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання. Розроблено й експериментально апробовано концептуальну теоретичну модель формування та вивчено умови ефективної реалізації цієї майстерності. Визначено пріоритетні напрямки підготовки керівників дитячих хореографічних об'єднань, доведено важливість результатів дослідження для ефективного функціонування й подальшого розвитку аматорського хореографічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.3 + Щ32 р(4УКР)29 +
Шифр НБУВ: РА330170

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Лебедєва А. В. 
Формування у школярів естетичного ставлення до дійсності у позаурочній музично-творчій діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Лебедєва ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у школярів естетичного ставлення до дійсності у позаурочній музично-творчій діяльності. Розроблено критерії та рівні сформованості у школярів означеного феномену. Обгрунтовано визначені педагогічні умови та запропоновано корекційно-розвивальну програму формування у школярів естетичного ставлення до дійсності й експериментально перевірено їх ефективність. Проаналізовано результати формувального експеримету та доведено їх достовірність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю984.544
Шифр НБУВ: РА384838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Фурсенко Т.Ф. 
Формування ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури в позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Ф. Фурсенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та методи формування ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури в позашкільних навчальних закладах на базі застосування особистісно орієнтованого підходу щодо виховання засобами музики. Розкрито сутність категорій "цінності", "естетичні цінності", "ціннісні орієнтації особистості". Виявлено сутність ціннісних орієнтацій у галузі музичної культури та їх структуру. Вперше запропоновано метод актуалізації цінностей, що грунтується на викорстанні кращих зразків молодіжної музики, народних та академічних творів у сучасній обробці та класичної музики складної форми. Визначено стан, критерії та рівні сформованості ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури й обгрунтовано педагогічні умови та технології їх формування в музично-виконавських колективах. Підтверджено ефективніть експериментальної навчальної програми та доведено вагоме значення одержаних результатів для подальшого розвитку музично-педагогічної теорії та практики виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ч421.355.23 + Щ310.03г(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського