Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.6$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Прушковська О.Л. Формування у молодших школярів естетичних почуттів засобами художньо-творчого освоєння природи у позакласній роботі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Л. Прушковська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.Розкрито природу та механізм формування естетичних почуттів, обгрунтовано психологічні чинники та педагогічні умови їх розвитку в процесі художньо-творчої діяльності. На підставі емоційно-чуттєвого спілкування молодших школярів з природою та її творчого освоєння розроблено організаційно-педагогічну модель формування естетичних почуттів. Доведено, що естетичний розвиток дітей молодшого шкільного віку у процесі художньо-творчого освоєння природи відбувається завдяки спеціально організованій роботі з образами уяви, спрямованої на розвиток сенсорної культури та творчих здібностей, а також в результаті оволодіння учнями уміннями та навичками відтворення об'єктів та явищ навколишньої дійсності та набуття досвіду художньо-творчої діяльності під час образно-інтерпретаційного сприймання природи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.6 + Шифр НБУВ: РА342588
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Карпенкова Н.І. Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Карпенкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5 + Шифр НБУВ: РА362025
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|